Friday, November 21, 2014

داستان زندگی جنایت بار واقعی و کارهای ضد انسانی علی تازی جنایتکار

Photo: ‎داستان زندگی جنایت بار   واقعی و کارهای   ضد انسانی علی تازی  جنایتکار :
علی تازی عرب  چهارمین خلیفه راشدین و    نخستین  امام تبهکار شیعیان  تازیان و داماد و پسرعموی محمد تازی است و جزو نخستین کسانی بود که اسلام تازی  آورد.
لیست زنان و جنایات علی  تازی عرب تبهکار  به شرح  زیر است : 
١- فاطمه تازی 
٢- خوله بنت ایاس حنیفه.
٣- لیلی بنت مسعود نهشلیه.
٤- اسماء بنت عمیس.
٥- فاطمه بنت حزام مکناه به ام البنین.
٦- ام سعید بنت عروه بن مسعود ثقفی.
٧- امامه بنت ابو العاص بن ربیع.
از علی تازی عرب ٣٤ فرزند بجا ماند که فرزندان دختر ١٦ تا و فرزندان پسر ١٨ تا.
علی تازی از توانگران و ثروتمندان و چپا ولگران تازی بود:  علی تازی پس از ساختن اسلام جنایتکار و دزدی های  بیشمار  از توانگران و ثروتمندان معروف گردید. بطوریکه در شهر ینبع املاک و اراضی پر ارزش داشت و صاحب نخلستانی بود که سالانه ٤٠هزار دینار معادل ١٦٠ کیلو طلا در آمد داشت.(تجارب السلف. صفحه١٣).
ابن حزم درباره ثروتهای علی تازی مینویسد: کسی که اندک آگاهی و اطلاعی از اخبار و احادیث داشته باشد انکار نمیکند که  علی از ثروتمندترین افراد طایفه و قوم خویش درصدر اسلام بود و اراضی و املاک بسیار داشت.(الفصل فی الملل و الا هواء و النحل. جلد٤صفحه١٤١).
نقش تاریخی  علی تازی آدم کش و سگ کش  در کشتارهای دسته جمعی:
١- نقش  علی تازی جنایتکار در کشتار قبیله بنی قریظه:
علی تازی پس از پیروزی بر قبیله بنی قریظه تعداد ٩٠٠ نفر از مردان قبیله را در مقابل گودالهایی که از پیش کنده بودند سر بریدند.(تاریخ طبری. جلد٣صفحه١٠٨٨).
پیامبر بگفت تا در زمین گودالها بکندند و علی تازی و "زبیر" در حضور پیامبراسلام جنایتکار  گردن آنها را زدند.(تاریخ طبری. جلد٣صفحه١٠٩٣).
٢-  علی تازی  در کشتار خاندان "ازد":
علی و یارانش در یک روز تعداد 2500 نفر از خاندان ازد را سر بریدند بگونه ای که کسی زنده نماند تا دیگری را دلداری دهد.(مروج الذهب. جلد یکم. صفحه٧٢٩).
٣- علی تازی در کشتار خوارج:
در نهم صفر سال ٣٨ هجری در محلی واقع در دشت نهروان جنگ خونینی میان  لشگریان علی تازی جنایتکار  و خوارج روی داد که در این جنگ در حدود ١٨٠٠ نفر از خوارج بدست علی تازی  و یارانش بقتل رسیدند.
٤-  علی تازی  در نبرد "لیله الحریر":
علی تازی  در نبردی بنام لیله الحریر؛ نزدیک به ٩٠٠ نفر را از دم تیغ گذراند.(منتهی الا مال. جلد یکم. صفحه١٥٣). تعداد کسانی که در آن شب و روز علی تازی  به دست خود کشته بود ٥٢٣ نفر بود.(مروج الذهب. جلد یکم. صفحه٧٤٦).
٥- علی تازی  در کشتار "عبدالله خرمی و یارانش":
عبدالله خرمی و ٧٠ تن از یارانش از بیم جان به قلعه ای پناه بردند. به دستور علی تازی جنایتکار  قلعه به آتش کشیده شد که در جریان آن تمامی این افراد در آتش سوختند بگونه ای که بوی گوشت بریان شده آنها آنچنان در هوا پخش شده بود که مردم را آزار میداد.(علی مرز نامتناهی. صفحه١٩٩).
٦- علی  تازی در کشتار کسانی که پس از فوت محمد  تازی پدوفیل و بچه باز از دین اسلام جنایتکار تازیان  برگشتند:
آنانکه دست رنگ کرده بودند و شادی و شعف در اثر در گذشت  محمد  تازی نشان داده بودند علی  تازی و خالد ابن ولید همه را بکشتند و اجسادشان را در آتش سوزاندند.(تاریخ طبری. جلد٤ صفحات ١٤٦٤و١٣٨٠و جلد٦ صفحات٢٤٢٠و ٢٢٦٥)
٧- نقش تاریخی علی  تازی در ترور مخالفان:
علی  تازی در ترور شاعری بنام "حویرث ابن نقیذ":
حویرث ابن نقیذ شاعر عرب بود وی شتر دختران  محمد تازی  و فاطمه و ام کلثوم را رم داده بود که به فرمان  محمد  تازی و توسط علی سگ کش  در جریان یک توطئه به قتل رسید.(سیره ابن هشام. جلد٢ صفحه٢٧٣).
-  علی  تازی در سر بریدن "مغیره":
پیر مردی بنام مغیره که پس از فتح مکه از ترس محمد تازی  گریخته بود بوسیله علی سگ کش  دستگیر و سرش بدست علی تازی جنایتکار  بریده شد.(زنان پیغمبر. صفحه٣١٦).
-  علی تازی تنهکار  در سر بریدن "نضر" و "عقبه":
پس از شکست "ائیل" محمد تازی  به  علی  تازی دستور داد که نضر پسر حارث را سر ببرد. همینگونه در منطقه ای دیگر بنام "الظیه" از میان اسیران "عقبه" پسر "ابی معیظ " بدستور  محمد  تازی  جنایتکار  و  بدست علی  تبهکار سر بریده شد.(منتهی الامال. جلد یکم. صفحه٥٧ و سیرت رسول الله. صفحه٢٩٦).
-  علی تازی  درسر بریدن "عتبه":
مردی بنام عتبه که بخاطر عدم پخش مساوی غنایم بین لشگریان اسلام تازیان  به صورت  محمد تازی فریبکار  تف کرده بود بوسیله  علی  تازی سر بریده شد.(تاریخ طبری. جلد٥ صفحه١١٠٣).
٨- کشتار ایرانیان به فرمان علی تازی جنایتکار  امام تبهکار  اول شیعیان در زمان خلافت و حکومتش:
- شهر ری:
در زمان علی  تازی مردم شهر ری در ایران سر به طغیان و خیزش بر علیه اعراب مسلمان تازی  گذاشته و از پرداخت خراج به والیان اعراب خودداری کردند بگونه ای که در خراج آن دیار کسری پدید آمد.علی  تازی "ابو موسی" را با لشگری فراوان به سرکوب  و کشتار شورش مردم "ری" در ایران فرستاد.(فتوح البلدان. صفحه١٥٠).
- شهر پارس و کرمان:
مردم پارس و کرمان نیز در ایران بر علیه اعراب مسلمان تازی تبهکار و جنایتکار واکنش نشان دادند و قیام کردند و گماشته ها و عمال علی  تازی سگ کش را از شهر بیرون کردند. علی تازی  برای خاموش کردن شورش مردم پارس و کرمان در ایران "زیاد ابن ابیه" را به سوی پارس و کرمان فرستاد و ایرانیان را کشتار کرد.(جهت آشنایی با جنایات این سردار معروف عرب "زیاد ابن ابیه" به کتاب مروج الذهب. جلد٢ صفحه٢٩ مراجعه فرمایید).
- شهر استخر:
در زمان حکومت و خلافت علی تازی جنایتکار  نیز مردم استخر در ایران بار دیگر به علیه اعراب مسلمان  تازی اشغالگر سر به شورش و خیزش برداشتند و این بار"عبدالله ابن عباس" به فرمان  علی تازی جنایتکار  شورش توده های مردم استخر در ایران را به خون فرو نشاند.(فارسنامه. صفحه ١٣٦).
 ٩-علی تازی سگ کش  یکی دیگر از مهم ترین مأموریت داده شده به  این جنایتکار   کشتن سگان ایران و  مدینه   بود.

پ.ن: این گوشه کوچکی از جنایات بیشمار تازیان افسار گسیخته در ایران و دیگر نقاط بود.  دو فامیل قریش عرب تازی بی فرهنگ بیابانگرد و تازیان افسار گسیخته و تبهکار با هم جنگ های قبیله یی و جنگ قدرت داشتند و یکدیگر را می کشتند. تازیان یک قبیله بسیار وحشی، بی رحم و جنایتکار بودند، و از آنجا که با هم جنگهای قبیله ای و جنگ بر سر قدرت نیز داشتند یکدیگر را هم بی رحمانه تکه و پاره میکردند. نکته اینکه نه مرام آنها به ایرانیها ربطی دارد و نه دین جنایتکار آنها، به کودکان و زنان هم هیچ رحم نمی کرده و نمیکنند، مردم را به بردگی میگرفتند و به آنها تجاوز و شکنجه میکردند. تازیان انقدر وحشی بودند که به طبیعت هم رحم نمیکردند و هر چه بر سر راهشان بود را ویران و نابود میکردند. مانند همین گروه تروریستی و جنایتکار داعش... محمد تازی جنایتکار یک بی سواد، دروغگو، یک چوبان و یک لوده ای شهوت ران جنایتکار بود که امروز هم تمام جهان از دست دین من در آوردی و جنایت بار او در امان نیست، و هر کسی که با آنان نیست را یا گردن میزنند و ترور میکنند و یا شکنجه کرده و میکشند. مانند همین وحشی گریها و جنایاتی که تازی زادگان و بازماندگان جنایتکار آنها در ایران با ایرانیان و با زنان و دختران و دگر اندیشان و دگر باشان و با دانشجویان میکنند. خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است. هیچ چیز در جهان مقدس نیست، به جهالت و نادانی  و خرافات نباید هیچگونه احترامی گذاشت .... باید مردم را هر چه بیشتر بیدار کرد تا دین ها و باور های احمقانه که دکان بازاری بیش نیست را به کنار گذارند، تا توسط آن ابزار مردم بیچاره را استحمار و استثمار و شکنجه و سرکوب نکنند... آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی

با درود فراوان. هموطن گرامی با لایک کردن و معرفی برگ زیر ما را در راه مبارزه با  اسلام متجاوز و جنایتکار تازیان و اطلاع رسانی و روشنگری یاری دهید.... با سپاس
https://www.facebook.com/.../Islam-is.../170144126342882
*******************‎


داستان زندگی جنایت بار واقعی و کارهای ضد انسانی علی تازی جنایتکار :
علی تازی عرب چهارمین خلیفه راشدین و نخستین امام تبهکار شیعیان تازیان و داماد و پسرعموی محمد تازی است و جزو نخستین کسانی بود که اسلام تازی آورد.
لیست زنان و جنایات علی تازی عرب تبهکار به شرح زیر است :
١- فاطمه تازی
٢- خوله بنت ایاس حنیفه.
٣- لیلی بنت مسعود نهشلیه.
٤- اسماء بنت عمیس.
٥- فاطمه بنت حزام مکناه به ام البنین.
٦- ام سعید بنت عروه بن مسعود ثقفی.
٧- امامه بنت ابو العاص بن ربیع.
از علی تازی عرب ٣٤ فرزند بجا ماند که فرزندان دختر ١٦ تا و فرزندان پسر ١٨ تا.
علی تازی از توانگران و ثروتمندان و چپا ولگران تازی بود: علی تازی پس از ساختن اسلام جنایتکار و دزدی های بیشمار از توانگران و ثروتمندان معروف گردید. بطوریکه در شهر ینبع املاک و اراضی پر ارزش داشت و صاحب نخلستانی بود که سالانه ٤٠هزار دینار معادل ١٦٠ کیلو طلا در آمد داشت.(تجارب السلف. صفحه١٣).
ابن حزم درباره ثروتهای علی تازی مینویسد: کسی که اندک آگاهی و اطلاعی از اخبار و احادیث داشته باشد انکار نمیکند که علی از ثروتمندترین افراد طایفه و قوم خویش درصدر اسلام بود و اراضی و املاک بسیار داشت.(الفصل فی الملل و الا هواء و النحل. جلد٤صفحه١٤١).
نقش تاریخی علی تازی آدم کش و سگ کش در کشتارهای دسته جمعی:
١- نقش علی تازی جنایتکار در کشتار قبیله بنی قریظه:
علی تازی پس از پیروزی بر قبیله بنی قریظه تعداد ٩٠٠ نفر از مردان قبیله را در مقابل گودالهایی که از پیش کنده بودند سر بریدند.(تاریخ طبری. جلد٣صفحه١٠٨٨).
پیامبر بگفت تا در زمین گودالها بکندند و علی تازی و "زبیر" در حضور پیامبراسلام جنایتکار گردن آنها را زدند.(تاریخ طبری. جلد٣صفحه١٠٩٣).
٢- علی تازی در کشتار خاندان "ازد":
علی و یارانش در یک روز تعداد 2500 نفر از خاندان ازد را سر بریدند بگونه ای که کسی زنده نماند تا دیگری را دلداری دهد.(مروج الذهب. جلد یکم. صفحه٧٢٩).
٣- علی تازی در کشتار خوارج:
در نهم صفر سال ٣٨ هجری در محلی واقع در دشت نهروان جنگ خونینی میان لشگریان علی تازی جنایتکار و خوارج روی داد که در این جنگ در حدود ١٨٠٠ نفر از خوارج بدست علی تازی و یارانش بقتل رسیدند.
٤- علی تازی در نبرد "لیله الحریر":
علی تازی در نبردی بنام لیله الحریر؛ نزدیک به ٩٠٠ نفر را از دم تیغ گذراند.(منتهی الا مال. جلد یکم. صفحه١٥٣). تعداد کسانی که در آن شب و روز علی تازی به دست خود کشته بود ٥٢٣ نفر بود.(مروج الذهب. جلد یکم. صفحه٧٤٦).
٥- علی تازی در کشتار "عبدالله خرمی و یارانش":
عبدالله خرمی و ٧٠ تن از یارانش از بیم جان به قلعه ای پناه بردند. به دستور علی تازی جنایتکار قلعه به آتش کشیده شد که در جریان آن تمامی این افراد در آتش سوختند بگونه ای که بوی گوشت بریان شده آنها آنچنان در هوا پخش شده بود که مردم را آزار میداد.(علی مرز نامتناهی. صفحه١٩٩).
٦- علی تازی در کشتار کسانی که پس از فوت محمد تازی پدوفیل و بچه باز از دین اسلام جنایتکار تازیان برگشتند:
آنانکه دست رنگ کرده بودند و شادی و شعف در اثر در گذشت محمد تازی نشان داده بودند علی تازی و خالد ابن ولید همه را بکشتند و اجسادشان را در آتش سوزاندند.(تاریخ طبری. جلد٤ صفحات ١٤٦٤و١٣٨٠و جلد٦ صفحات٢٤٢٠و ٢٢٦٥)
٧- نقش تاریخی علی تازی در ترور مخالفان:
علی تازی در ترور شاعری بنام "حویرث ابن نقیذ":
حویرث ابن نقیذ شاعر عرب بود وی شتر دختران محمد تازی و فاطمه و ام کلثوم را رم داده بود که به فرمان محمد تازی و توسط علی سگ کش در جریان یک توطئه به قتل رسید.(سیره ابن هشام. جلد٢ صفحه٢٧٣).
- علی تازی در سر بریدن "مغیره":
پیر مردی بنام مغیره که پس از فتح مکه از ترس محمد تازی گریخته بود بوسیله علی سگ کش دستگیر و سرش بدست علی تازی جنایتکار بریده شد.(زنان پیغمبر. صفحه٣١٦).
- علی تازی تنهکار در سر بریدن "نضر" و "عقبه":
پس از شکست "ائیل" محمد تازی به علی تازی دستور داد که نضر پسر حارث را سر ببرد. همینگونه در منطقه ای دیگر بنام "الظیه" از میان اسیران "عقبه" پسر "ابی معیظ " بدستور محمد تازی جنایتکار و بدست علی تبهکار سر بریده شد.(منتهی الامال. جلد یکم. صفحه٥٧ و سیرت رسول الله. صفحه٢٩٦).
- علی تازی درسر بریدن "عتبه":
مردی بنام عتبه که بخاطر عدم پخش مساوی غنایم بین لشگریان اسلام تازیان به صورت محمد تازی فریبکار تف کرده بود بوسیله علی تازی سر بریده شد.(تاریخ طبری. جلد٥ صفحه١١٠٣).
٨- کشتار ایرانیان به فرمان علی تازی جنایتکار امام تبهکار اول شیعیان در زمان خلافت و حکومتش:
- شهر ری:
در زمان علی تازی مردم شهر ری در ایران سر به طغیان و خیزش بر علیه اعراب مسلمان تازی گذاشته و از پرداخت خراج به والیان اعراب خودداری کردند بگونه ای که در خراج آن دیار کسری پدید آمد.علی تازی "ابو موسی" را با لشگری فراوان به سرکوب و کشتار شورش مردم "ری" در ایران فرستاد.(فتوح البلدان. صفحه١٥٠).
- شهر پارس و کرمان:
مردم پارس و کرمان نیز در ایران بر علیه اعراب مسلمان تازی تبهکار و جنایتکار واکنش نشان دادند و قیام کردند و گماشته ها و عمال علی تازی سگ کش را از شهر بیرون کردند. علی تازی برای خاموش کردن شورش مردم پارس و کرمان در ایران "زیاد ابن ابیه" را به سوی پارس و کرمان فرستاد و ایرانیان را کشتار کرد.(جهت آشنایی با جنایات این سردار معروف عرب "زیاد ابن ابیه" به کتاب مروج الذهب. جلد٢ صفحه٢٩ مراجعه فرمایید).
- شهر استخر:
در زمان حکومت و خلافت علی تازی جنایتکار نیز مردم استخر در ایران بار دیگر به علیه اعراب مسلمان تازی اشغالگر سر به شورش و خیزش برداشتند و این بار"عبدالله ابن عباس" به فرمان علی تازی جنایتکار شورش توده های مردم استخر در ایران را به خون فرو نشاند.(فارسنامه. صفحه ١٣٦).
٩-علی تازی سگ کش یکی دیگر از مهم ترین مأموریت داده شده به این جنایتکار کشتن سگان ایران و مدینه بود.

پ.ن: این گوشه کوچکی از جنایات بیشمار تازیان افسار گسیخته در ایران و دیگر نقاط بود. دو فامیل قریش عرب تازی بی فرهنگ بیابانگرد و تازیان افسار گسیخته و تبهکار با هم جنگ های قبیله یی و جنگ قدرت داشتند و یکدیگر را می کشتند. تازیان یک قبیله بسیار وحشی، بی رحم و جنایتکار بودند، و از آنجا که با هم جنگهای قبیله ای و جنگ بر سر قدرت نیز داشتند یکدیگر را هم بی رحمانه تکه و پاره میکردند. نکته اینکه نه مرام آنها به ایرانیها ربطی دارد و نه دین جنایتکار آنها، به کودکان و زنان هم هیچ رحم نمی کرده و نمیکنند، مردم را به بردگی میگرفتند و به آنها تجاوز و شکنجه میکردند. تازیان انقدر وحشی بودند که به طبیعت هم رحم نمیکردند و هر چه بر سر راهشان بود را ویران و نابود میکردند. مانند همین گروه تروریستی و جنایتکار داعش... محمد تازی جنایتکار یک بی سواد، دروغگو، یک چوبان و یک لوده ای شهوت ران جنایتکار بود که امروز هم تمام جهان از دست دین من در آوردی و جنایت بار او در امان نیست، و هر کسی که با آنان نیست را یا گردن میزنند و ترور میکنند و یا شکنجه کرده و میکشند. مانند همین وحشی گریها و جنایاتی که تازی زادگان و بازماندگان جنایتکار آنها در ایران با ایرانیان و با زنان و دختران و دگر اندیشان و دگر باشان و با دانشجویان میکنند. خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است. هیچ چیز در جهان مقدس نیست، به جهالت و نادانی و خرافات نباید هیچگونه احترامی گذاشت .... باید مردم را هر چه بیشتر بیدار کرد تا دین ها و باور های احمقانه که دکان بازاری بیش نیست را به کنار گذارند، تا توسط آن ابزار مردم بیچاره را استحمار و استثمار و شکنجه و سرکوب نکنند... آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی

با درود فراوان. هموطن گرامی با لایک کردن و معرفی برگ زیر ما را در راه مبارزه با اسلام متجاوز و جنایتکار تازیان و اطلاع رسانی و روشنگری یاری دهید.... با سپاس
https://www.facebook.com/.../Islam-is.../170144126342882

No comments:

Post a Comment