Monday, June 22, 2015

خرافات شاخ و دم ندارد!!



خرافات شاخ و دم ندارد!!
رضا شاه بزرگ ، برای بازديد به خراسان رفته بود ...
مردی در کنار گور تازی تبهکار آنجا مدعی شده بود که بینایی اش را بازیافته است .
به رضا شاه بزرگ خبر دادند كه كور مادر زادی را ، همين امروز ، شفا یافته و بينا شده و عده ای ، سر و صدا راه انداخته و مردم را جمع كرده اند !
رضا شاه بزرگ، تصمیم گرفت شخصن برود تا از کم و کیف ماجرا با خبر شود .
بی درنگ دستور داد تا آن كور مادرزاد را به نزد او بياورند .
رضا شاه بزرگ در برابر گروهی از مردم و سياستمداران كشوری و لشكری ، از كور بينا شده پرسيد : آیا تو كور مادر زاد بودی و اكنون درمان شده ای ؟
او پاسخ داد : بله قربان ؛ كور مادر زاد بودم ولی امروز معجزه شده و بيناييم برگشت .
رضا شاه بزرگ از او پرسيد : شنلی بر تن من است چه رنگی است ؟
كور بينا شده، بدون كمترين معطلی پاسخ داد : سبز یشمی !
رضا شاه بزرگ با عصای خود چند بار به سر و كله كور بينا شده كوبید و گفت :
پدر سوخته، تو كور مادر زاد بودی !
چگونه به اين زودی و در عرض چند لحظه این رنگ را شناختی آن هم نوع یشمی اش را ؟ تو فقط اسم رنگها را شنیدی و نه خود آنها را ؟
صدای شليك خنده همگان بلند شد و رضا شاه با اردنگی ، آن مرد کلاش و دروغگو را از آنجا بیرن انداخت .

پ.ن: ◀نادانی و خرافات شاخ و دم ندارد, آخوند های پلید کثافت بازماندگان تازیان جنایتکار و جرثومه های فساد در ایران کسانی را برای فریب دادن مردم اجیر می کردند تا نقش نابینا و کور و کچل را بازی کنند. تا هنگامیکه که ایرانی ها با خرافات اسلامی تازیان میخوابند و با آن بیدار میشوند، تا هنگامیکه به جای دکتر رفتن به آهن های چرکین و کثیفی مانند رضای تازی در خراسان و چاه های مستراح و اینگونه خرافات چندش آور آویزان میشوند، تا هنگامیکه به جای شعار آزادی ،،الله و اکبر بت بزرگ سنگی تازیان(کلمات عربی)را میگویند و و و... آزادی و دمکراسی در ایران یک توهم بیش نیست.دین نادانی و دزدی و چپاول و غارت و جنایت است. اگر یک فکر جنایتکارانه و احمقانه را حتا پنج میلیارد نفر هم قبول داشته باشند آن فکر باز هم احمقانه است ... ما تصمیم گیرنده و تعیین کننده ی زندگی و سرنوشت خود هستیم خرافات، موهومات و تقدیر را جایگزین خرد و سد راه تصمیمات زندگی خویش قرار ندهیم! نذر و دعا و نیایش و نظر همه خرافات و عقب ماندگی است! تا هنگامی که دانش پزشکی پاسخگو نباشد و فرد نیز برای خود کاری نکند؛ هیچ چیز و هیچکس نمی تواند برایش کاری انجام دهد جامعه ای که به جهالت و این مهملات باورمند باشد, هیچگاه پیشرفت نکرده و آزاد نخواهد شد. دانش و خرد را جایگزین اوهام و توهمات دینی کنید.!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
...
 —

No comments:

Post a Comment