Thursday, August 17, 2017

من شک می کنم پس هستم

Image may contain: one or more people and text


من شک می کنم پس هستم!!
این روزها، مردم فقط به همديگر شک می کننند و نه به خرافات دینی! کمتر کسی پيدا ميشود که بخواهد از شک به يقين برسد يا حتا با شک کردن بيانديشد! دکارت میگفت: «من می انديشم پس هستم» و پيش فرضش هم این بود که «من شک می کنم پس می انديشم» و استنتاج می کرد که «من شک می کنم پس هستم». وی باورمند بود با پيش فرض شک کردن ميشود به يک نقطه قابل اتکا و ساکن رسيد. من هم فکر ميکنم جاده باور و يقين از شک می گذرد. دکارت هميشه من را ياد خيام می اندازد. باید از اسلام قرون وسطایی و جنایتکار تازیان هر چه بیشتر فاصله گرفت.موریس آریایی- مشکلات ایرانیان از هنگامی پدید آمدند که اسلام جنایتکار تازیان و آخوند بازی به ایران آمد و به زور شمشیر به ایرانیان تحمیل شد، دین و مذهبی که انتخابی نباشد و کورکورانه به زور شمشیر به افراد در جامعه تحمیل گردد، حاصلی جز جنایت، فساد، ویرانی و تباهی به دنبال نخواهد داشت. در جهان هیچ چیز مقدس نیست و انسان دانا به دینهای من در آوردی و جنایتکار مانند اسلام تازیان تبهکار هیچ نیازی ندارد ، دین جهل و خرافات و برده گی و جنایت است. بیدار شوید.. موریس آریایی-ما بی دین و بی خدا هستیم، همه نهادهای دﻳﻨﻰ از ﻣﺴﻴﺤﻴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﻳﮫﻮد و اﺳﻼم تازیان ، همگی نهادهاﻳﻰ هﺴﺘﻨﺪ ﮐـﻪ ﺗـﻮﺳـﻂ اﻧﺴـﺎن ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪه اﻧﺪ ﺗﺎ ﻧﻮع ﺑﺸﺮ را دﭼﺎر وﺣﺸﺖ و ﺑﺮدﮔﻰ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻗﺪرت و ﻣـﻨـﻔـﻌـﺖ را در دﺳـﺘـﺎن ﺧﻮد ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و مانع آزادی کامل مردم هستند.. هر چه جنایات در ایران امروز صورت میگیرد از اسلام جنایتکار تازیان است. کار اصلی ادیان پرورش نادانی و گسترش حماقت است.موریس آریایی- ديني كه بزور شمشير تحميل شود نه قانوني است - نه انسانی و از ديدگاه اجتماعی نیز هیچگونه مشروعيت ندارد اسلام تازیان تبهکار را به عربستان باز گردانيم.موریس آریایی- آمدند و سوختند و کشتند و بردند و ماندند!!.. ننگ و مرگ ابدی بر تازیان و تازی پرستان باد... هیچ کتابی و دینی از آسمان نیامده است، اینها همه نادانی و جهالت است. همه نهادهای دﻳﻨﻰ از ﻣﺴﻴﺤﻴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﻳﮫﻮد و اﺳﻼم تازیان، همگی نهادهاﻳﻰ هﺴﺘﻨﺪ ﮐـﻪ ﺗـﻮﺳـﻂ اﻧﺴـﺎن ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪه اﻧﺪ ﺗﺎ ﻧﻮع ﺑﺸﺮ را دﭼﺎر وﺣﺸﺖ و ﺑﺮدﮔﻰ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻗﺪرت و ﻣـﻨـﻔـﻌـﺖ را در دﺳـﺘـﺎن ﺧﻮد ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و مانع آزادی کامل مردم هستند.. خدا زیر سوال است چه رسد به دین های دروغین و اسلام تبهکار و جنایتکار تازیان، اینها همه دکان بازار، عوام فریبی و دروغ است !! اگر یک فکر و مذهب جنایتکار و احمقانه را حتا پنج میلیارد نفر هم قبول داشته باشند، آن چیز باز هم احمقانه و جنایتکار است.موریس آریایی- دوستانی میگویند که باید به عقاید جنایت بار مسلمانان احترام گذاشت! اما من نمیتوانم به عقیده ای احترام بگذارم که در آن انسان را در چاله فرو برده و آنقدر سنگ بر سر و تنش میزنند تا کشته شود. من نمیتوانم عقیده ای را محترم بدارم که حکم به بریدن دست و پای انسان در خلاف جهت میدهد و رهایش می کند تا بمیرد. من نمی توانم به احکام جهاد و قصاص و سنگسار احترام بگذارم. واضحتر بگویم: در مبارزه با جهل و جنایت خط قرمزی نمی شناسم. همه راهها چه کمی و چه کیفی باید به کار گرفته شود، تا ماهیت اصلی اسلام جنایتکار و تبهکار تازیان به افراد ناآگاه هم نشان داده شود. جمهوری تبهکار اسلامی یک حکومت دینی است که هر روز در ایران مرتکب جنایات بیشمار میشود، اسلام تبهکار تازیان همین گندی است، که در ایران اشغالی است.موریس آریایی- اگر جمهوری تبهکار اسلامی و اسلام تازیان جنایتکار نیست پس چه کسی جنایتکار است؟ اسلام تازیان تبهکار ایرانی نیست، بیدار شوید اسلام تازیان جنایتکار است . چرا بعضی ها خودتان را فریب میدهید و از چیزی کورکورانه حمایت میکنید که میدانید سراسر دروغ و فساد و جنایات است. اسلام تازیان مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده. آمده است تا هرآنچه انسان ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین است. جمهوری جنایتکار اسلامی هم برای ایرانیان جز جنایت، فحشا، اعتیاد، قتل، کشتار، اسید پاشی، غارت، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است...موریس آریایی- اسلام تبهکار یک دین جنایتکار و من در آوردی تازیان سوسمار خور است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است. کتاب تازیان هم یک کتاب بی ارزش و ضد انسانی است که باید سوزاند. نه به اسلام جنایتکار و تبهکار ,نه به جمهوری جنایتکار اسلامی و نه به اعدام... دیگر بس است بیدار شوید جمهوری جنایتکار اسلامی و اسلام تبهکار تازیان جنایتکار است. موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....

@ نام بردن نام نویسنده در میان مطالب جهت کپی رایت و پیشگیری از بی فرهنگی و دزدی ادبی است!! @

در جهان بیش از سه هزار خدایان دروغین وجود دارد که اله راهزن بت سنگی تازیان جنایتکار نیز یکی از آنها است. موریس آریایی-خدا ابزاری در دست جنایتکاران، راهزنان و دزدان جهت تحمیق و جنایات بر مردم بی خرد است... من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند.. موریس آریایی... آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...

👈آدم حسابیا مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!! 👈بیسوادی, خرافات, حماقت و نادانی و خشو نت با هم ترکیب بسیار خطرناک و بدی است. باید با تکرار؛ بعضی اندیشه و فکرها را وارد کله پوک دیگران کرد!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. ☝️
کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی: https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
نویسنده کدبان موریس آریایی
+++
+++

No comments:

Post a Comment