Sunday, October 1, 2017

احمقی هم حدی دارد

Image may contain: one or more people and text


احمقی هم حدی دارد!!
خدایان دروغین ..................................

👈موریس آریایی : در جهان بیش از سه هزار خدایان دروغین وجود دارد که اله راهزن بت سنگی تازیان جنایتکار نیز یکی از آنها است. و چون هزاران دین و خدایان گوناگون وجود دارند همگی نمی‌توانند درست باشند. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند... موریس آریایی-خدا و دین ابزاری در دست جنایتکاران، راهزنان و دزدان جهت تحمیق و جنایات بر مردم بی خرد است. نیچه میگفت خدا مرده است و باید مرده باقی بماند، من اما می گویم خدا هرگز نبود که بمیرد !!موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است. کدبان موریس آریایی...☝️

روشنگری با کدبان موریس آریایی
👈 پذیرش مذهب از ترس و بیسوادی و باور نادرست و غلط به جهان پس از مرگ ناشی می شود, که هیچ مبنای عقلانی و وجود خارجی ندارد, که اگر چنین است باید برای همه جانداران نیز جهان پس از مرگ وجود داشته باشد. موریس آریایی-انسان نیز یک جانور دو پا است و مانند همه جانوران دیگر با مرگش همه چیز به پایان میرسد. اگر جهل از طبیعت موجب تولد خدایان شد، دانش از طبیعت موجب نابودی خدایان میشود. دانش و آگاهی و و خرد بهترین سلاح در برابر بیسوادی و خرافات و بی خردی است!! هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...☝️
بیدار شوید...
✔️ هیچ چیز مقدسی در جهان وجود ندارد نه در قالب یک فرد نه یک رژیم سیاسی نه یک دین و نه .... اگر چیزی مقدس باشد آن چیز آزادی است و این ذهن ماست که برای درک همه جانبه این مفهوم نیاز به تغییرات اساسی دارد. ایران کشور اشغالی است، و این یورش دوم تازیان لجام گسیخته به ایران است، که ایرانیان در آن هیچ گونه حق و حقوقی ندارند. در یورش نخست نیز تازیان جنایتکار و تبهکار به ایرانیان میگفتند یا شمشیر یا اسلام جنایت بار و کثیف شان و اینگونه بود که به ایرانیان تحمیل شدند!! هیچ کتابی از آسمان نیامده است، اینها همه نادانی و جهالت و خرافات است.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....!!

✔️چیزی که همیشه برای من تعجب انگیز بوده و است, اینکه در جهان هر چه افراد بیشتر تحصیل میکنند بیخدا تر و بی دین تر میشوند, اما در ایران افراد بر عکس بیشتر احمق تر و بیسواد تر و خرافاتی تر و عقب مانده تر میشوند! هیچ چیز در جهان مقدس نیست, قرآن کتاب داستان مبتذل تازیان جنایتکار جاهل و بدوی و قرون وسطایی است!!موریس آریایی - آگاهی بنیان رهایی است...☝️
✔️خرد و اندیشه و شجاعت چراغی است که انسان را از منجلاب دین ها و فناتیزم و کجرویها میرهاند!! موریس آریایی
✔️چیزی که همشیه برای من تعجب انگیز است, این است که افراد مطالب را نمی خوانند تا چیزی یاد نگیرند!! سدی میان نادانی و دانایی کشیده اند و با خرد و دانایی نیز مرزبندی کرده اند, تا آسبی به حماقت و نادانی شان وارد نشود!!موریس آریایی- -گاهی بنیان رهایی است...!!
دانشمندان و خرد مندان چه می گویند:
- دین نوعی بیماری روانی است در سطح جهانی .... ولتر
- بی خدایی گناه معدودی انسان هوشمند است .... ولتر
- همه دینها ساخته و پرداخته انسانند .... ناپلیون بناپارت
- خدا شناسی دانش دروغهای آسمانی است .... بوکانین
- دین همیشه دشمن علم و پژوهش و اندیشه بوده است .... اینگرسل
- از کسی که خدایش در آسمانهاست بر حذر باش .... جرج برنارد شاو

I dont believe in anything, the only thing in what I believe is myself, and that is what matters
There's No God
Now Stop Worrying
And Enjoy Your Life
Moris Aryai

دزدی ادبی جرم است٠ کپی نکنید به اشتراک بگذارید!!
روشنگری با کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
http://morisaryai.blogspot.de/
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
👤 استاد موریس آریایی نویسنده و روشنگر.........
در پناه خرد و دانش........
اندیشه کن.......
+++
2

خرافات و خرافه پرستی ریشه ایران و ایرانی را سوزانده و پدر ایران و ایرانی را در آورده است!!
◀️ دعا، فالگیری و طالع بینی بیسوادی و خرافات و توهین به شعور انسان است، اینهمه فردپرست و متملق و چاپلوس نباشید. هنگامیکه دانش از پاسخ به پدیده یا مشکلی باز میماند، و اگر چیزی را نتوان با خرد و دانش و علم پزشکی انجام داد، با موهومات و خرافات نیز به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود!! هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است!! شوربختانه صفحه های آدم های خرافاتی و خرافه پرست گرم است و یکدیگر را نیز بیشتر به سوی خرافه پرستی و نادانی سوق میدهند!!! دانایی اکتسابی است، بنابر این اگر چه مقدمات راه آن جملگی اكتسابی است، اما تحقق نهایی آن هم با اراده و خرد فردی است!! دعا، فالگیری و طالع بینی توهین به شعور انسان است، هنگامی که خرد و علم از پاسخ به پدیده یا مشکلی باز میماند، و اگر چیزی را نتوان با خرد و دانش پزشکی انجام داد، با موهومات و خرافات نیز به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود!! موریس آریایی- هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند. باید با تکرار؛ بعضی اندیشه و فکرها را وارد مغز دیگران کرد!! موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است!!! موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی ✔️روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....☝️

دزدی ادبی جرم است٠ کپی نکنید به اشتراک بگذارید!!
روشنگری با کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
http://morisaryai.blogspot.de/
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
👤 استاد موریس آریایی نویسنده و روشنگر.........
در پناه خرد و دانش........
اندیشه کن.......
+++
3

ساده لو و خرافاتی نباشید!!
✔️انسان هنگامیکه میمیرد با مرگ همه چیز تمام میشود, بسیاری سوزانده میشوند و بسیاری را نیز بخاطر آلوده نشدن محیط زیست زیر خاک میکنند, در واقع چه یک تکه چوبی را زیر خاک کنند و چه آدم مرده را, چوب و انسان هر دو خواهند پوسید و نابود خواهند شد. فرد مرده نه زنده خواهد شد و نه خنده خواهد کرد و نخواهد گریست. ساده لو و خرافاتی و خرافه پرست و مرده پرست نباشید! مرگ در زیست‌شناسی پایان زندگی موجودات زنده است!! یسوادی و خرافات و حماقت و خشونت و عقب افتاده گی با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است. اگر جهل از طبیعت موجب تولد خدایان شد، دانش از طبیعت موجب نابودی خدایان میشود!!!ا.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
✔️مدرک دار و تحصیل کرده ای که تفکرات عقب مانده مذهبی و جنایتکار آخوند ها را داشته باشد, نیز یک آخوند بیسواد است.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
✔️ملتی که مطالعه نکند و کتاب نخواند هیچگاه با حق و حقوق خود آشنا نخواهد شد. آزادی با آگاهی به دست می آید!!.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
✔️لمپنیسم را باید محصول فساد و بیخردی اجتماعی دانست. جامعه لمپنی شایسته رژیم لومپن ها است.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
✔️اگر جهل از طبیعت موجب تولد خدایان شد، دانش از طبیعت موجب نابودی خدایان میشود.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است..!!.
✔️ رواج بی اخلاقی و فساد گسترده در جامعه , هنگامیکه مکرر اتفاق بیفتد شکل عادی به خود میگیرد!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
✔️دعا، فالگیری و طالع بینی توهین به شعور انسان است، هنگامیکه دانش از پاسخ به پدیده یا مشکلی باز میماند، و اگر چیزی را نتوان با خرد و دانش و علم پزشکی انجام داد، با موهومات و خرافات نیز به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
👈آدم حسابیا مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...☝️کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی: https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
نویسنده کدبان موریس آریایی
به گفته جورج برنارد شاو «همه حقایق بزرگ در ابتدا توهین به اصطلاح مقدسات تلقی می‌شوند؛ سپس به سخره گرفته می شوند و در نهایت به عنوان امری بدیهی پذیرفته می شوند.»
فرتور دختران شایسته ایرانی دره دوران آزادی و طلایی پادشاهی ❀ آزادی لیاقت میخواهد!!
ایران در روزهای شادی و امنیت و آزادی در دوران مدرن و طلایی پادشاهی❀ کدبان موریس آریایی
ساده لو و احمق و خرافاتی نباشید!!
از هنگامی ڪه انسان توانست وقایع را ثبٺت و ضبط کند،
دیگر
نه عصا مارشد
نه دریا شکافت
نه کودکی بی پدر متولد شد
نه مرده ایی زنده شد
نه انسانی در دل ماه رفت
نه انسانی با حیوان سخن گفت
نه انسانی سوار بر قالیچه پرواز کرد
نه آتشی گلستان شد
نه پیامبری ظهور کرد !!!!!
ساده لو و احمق و خرافاتی نباشید!!
👈آدم حسابیا مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!! 👈بیسوادی, خرافات, حماقت و نادانی و خشو نت با هم ترکیب بسیار خطرناک و بدی است. باید با تکرار؛ بعضی اندیشه و فکرها را وارد کله پوک دیگران کرد!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. ☝️

دزدی ادبی جرم است٠ کپی نکنید به اشتراک بگذارید!!
روشنگری با کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
http://morisaryai.blogspot.de/
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
👤 استاد موریس آریایی نویسنده و روشنگر.........
در پناه خرد و دانش........
اندیشه کن.......
+++
+++
+++

No comments:

Post a Comment