Friday, January 19, 2018

مسابقه: "کشورخودفروشان

Image may contain: 1 person, text


کارل پوپر فیلسوف نامدار آلمانی کتابی دارد بنام جامعه باز و دشمنانش که در ایران نیز چند بار ترجمه شده استد.خود وی چکیده کتاب خود را در یک جمله بیان میکند وی میگوید : همیشه در طول تاریخ بیشتر تحصیل کرده ها در خدمت خود کامگان بوده اند!!

مسابقه: "کشورخودفروشان!"
اون کدوم کشوریه که...
.
پروفسورش خیانتکاره!
دکترش خیانتکاره!
توریست فضاییش خیانتکاره!
کارمند ناساش خیانتکاره!
هنرپیشه زنش خیانتکاره!
هنرپیشه مردش خیانتکاره!
ورزشکارش خیانتکاره!
سیاستمدارش خیانتکاره!
رییس جمهورش خیانتکاره!
راست گراش خیانتکاره!
چپ گراش خیانتکاره!
میانه روش خیانتکاره!
کمدین داخلیش خیانتکاره!
کمدین خارجیش خیانتکاره!
لابی گر خارج نشینش خیانتکاره!
هنرمندش خیانتکاره!
تحصیلکردش خیانتکاره!
بیسوادش خیانتکاره!
پناهندش خیانتکاره!
سفیرش خیانتکاره!
وزیر امور خارجش خیانتکاره!
وکیلش خیانتکاره!
قاضیش خیانتکاره!
زندانبانش خیانتکاره!
تحلیل گر سیاسیش خیانتکاره!
داخل نشینش خیانتکاره!
خارج نشینش خیانتکاره!
توریست تابستونیش خیانتکاره!
پناهنده سیاسیش خیانتکاره.
آغازادش (گدازادش) خیانتکاره!
بچه پولدارش خیانتکاره!
بی پول و بدبخت اما مذهبیش خیانتکاره!
رییس مجلسش خیانتکاره!
نماینده مردمش خیانتکاره!
رییس سپاهش خیانتکاره!
ژنرالش خیانتکاره!
نماینده مجلسش خیانتکاره!
روزنامه نگارش خیانتکاره!
مدیر رادیوش خیانتکاره!
مدیر تلویزیونش خیانتکاره.
رییس بانکش خیانتکاره!
شهردارش خیانتکاره!
خبرنگارش خیانتکاره!
نویسندش خیانتکاره!
شاعرش خیانتکاره!
ماله کش بی بی سی اش خیانتکاره!
بنیانگذار جمهوریش خیانتکاره!
و در نهایت رهبر مذهبیش جنایتکار و خیانتکاره!!
و و و..............
راهنمایی بکنم، کشوری هستش که از نظر تعداد خیانتکار و خودفروش سیاسی، دست همه کشورها رو دربست از پشت بسته!! کسی فهمید اسم این کشور چیه؟!!!

خر خودتی
این دکتر سمیعی فکر کرده مردم خر هستند و نمیفهمند یا خودش خیلی‌ خر و پرو است، و از همین دروغ گفتنها و پنهان کردنها معلوم شد که کونش خیلی‌ گهی است، این حرامزاده با همه آخوند‌ها تو ایران عکس داره و همجا کنار آنها نشسته و خوش و بش کرده، بعد میگه من اینها را نمیشناسم، اگر هم نمیشناسی الان که شناختی‌، چرا خودت را کنار نمیکشی ؟!
چطور رسانه‌های آلمانی‌ میدونستند این کی‌ هست و در موردش نوشتن که صد‌ها تن‌ را اعدام کرده و حتی جانشین خامنه‌ای در نظر گرفته شده، بعد تو از هیچی‌ خبر نداشتی ؟!
میگه همکار‌های من به ایشون گفتن برای درمان اون دردی که داره میتونه به آنجا بره، یعنی‌ میخواهد به ما بگوید این آخوند بی‌سواد خودش به آنجا زنگ زده و با همکار‌های ایشون قرار گذاشته و این دکتر سمیعی هیچ دخالتی نداشته و اصلا هم پیشنهاد ایشون نبوده که شاهرودی به آنجا بره و ایشون سفارش‌های لازم را برایش بکنه، اینجا است که میگویند خر باباته......

بدگهر را علم و فن آموختن // دادن تیغی به دست راه‌زن
تیغ دادن در کف زنگی مست // به که آید علم ناکس را به دست

دکتر سمیعی رژیمی و دکتر آخوندهای جنایتکار است.
اين بيمارستان در آلمان ظاهرن توسط سميعي و در واقع با پول هاي غارت شده ملت ايران توسط سپاه رژیم در شهر هانوفر تأسيس شده شخص سميعي از يك خانواده روحاني معروف در شهر رشت هست و به واسطه روابط خانواده ای ايشان با آخوند بروجردي با هزينه ايشون به ألمان آمده ابتدا در شهر هامبورگ كه توسط تجار فرش ايراني و با پول رفع مظالم كسبه ايراني در شهر بندري ألمان مسجدي بِنَا شده بود و نماينده آخوند بروجردي يعني بهشتي تبهکار انجا امام مسجد هامبورگ بود براي طی كردن تخصص جراحي مغز و اعصاب تحصيل نمود در همان زمان سميعي با دختر عمويشان كه ايشون هم اخوند بود ازدواج كرد در سالهاي رياست جمهوري رفسنجاني ايشان ( سميعي ) بارها رابط ولأبي رژیم جمهوري اسلامي با مقامات الماني بود در زمان دادگاه ميكونوس و بازخواني سفير ألمان اين شخص سميعي بود كه رابط و در نهايت با وساطت گهارد شروردر صدر اعظم بعدي ألمان كه از دوستان نزديك سميعي هست موجب لغو محكوميت رژیم جمهوري اسلامي حاصل از دادگاه ميكونوس وبرگشتن سفرا شدن اينكه گهارد شرودر و پوتين از دوستان نزديك هست و اکنون شرودر كارمند يك شركت نفت و گاز روسيه يعني گاز پرول مي باشد بركسي مخفي نيست اما نقش پشت پرده پوتين و لابي گري سميعي در جريان ميكونوس را كمتر كسي مي داند.
بهرحال اينكه در حال حاضر پروفسور خيلي راحت به ايران رفت و امد دارد و به ظاهر بيمارستاني در تهران دارد خالي از شك و ابهام نيست ما در جهان كم دانشمند و پزشكان نامدار نداريم اما اينكه سميعي تنها كسي. است كه در چند سال گذشته از طرف رژیم جمهوري جنایتکار اسلامي اينطور تحت حمايت قرار گرفته خالي از بحث نيست يك نمونه كوچك را بعنوان مشت نمونه خروار ميتوان همين حضور شاهرودي جنایتکار در بيماستان ايشون در هانوفر دانست.

· کامنتهای جالب
آخ اش , کجایی دلمان به زاریم دلسوزی شیخ حسن روانی زنازاده را , باز شده دل سوز ملت ایران , شیخ حسن چاخان و مزدور و دروغگو , تو خودت طراح همه این جنایت در ایران هستی , باز که شدی اصلاح طالب حفظ نظام , ملت ایران همه آگاه هستید و می دانید که این آخوندهایی زنازاده با این اصلاح طلبان زنازاده تر از همه باز هم می خواهند شما ملت را فریب بدهند شیخ حسن کلید ساز یادتان هست گفت سپاه محبوب ملت ایران است ؟ همین سپاه بیشتر از ۱۰۰ نفر ایرانی را در این هفته کشت و ۸۰۰۰ نفر دستگیر شده و دارند فرزندان ایران را در زندانها میکشند زیر شکنجه , این حسن روانی چرا محکوم نکرد ؟ حالا آمده شده دلسوز ملت تف بر هر آخوند خوب و بد , باید بروید , ملت تمامیت این حکومت کمونیستی اسلامی جنایت کار اشغال گر آپارتاید را نمی خواهند مردم ایران جمهوری نمیخواهند از کلمه جمهوری تنفر دارند , مگر کر و کور بودید شیخ حسن روانی که ملت چه شعار هایی دادند در این اواخر ؟ آخوند برو گم شو , خامنئی حیا کن , ایرانمو رها کن روحت شاد رضا شاه , رضا رضا پهلوی برگرد به ایران , شما آخوندها حیا و فهم و شعور و شرف و ناموس , ندارید ملت آخوند و جمهوری نمی خواهند شما آخوند ها اندازه الاغ هم فهم شعور ندارید البته بلانسبت اولاغ که خیلی با شعور تر از آخوند است حالا ملت دقت کنید این شیخ حسن فریبکار و کلاهبردار و نجات دهنده این نظام مقدس امامزمانی چه گفته
{{{ روحانی از اینکه «هر کسی که به خیابان بیاید خس و خاشاک و آشغال» نامیده شود، انتقاد کرد }}}}
حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران، از اینکه «هر کسی که به خیابان بیاید خس و خاشاک ،گوساله و آشغال» نامیده شود، انتقاد کرد و گفت: «این چطور حرف زدنی است، چرا توهین می کنیم و چرا بی ادبانه با جامعه برخورد می کنیم»
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
دیکتاتور های جنایتکار از اتحاد مردم میترسند. اتحاد رمز پیروی است!!
آنکس که نداند و نخواهد که بداند حیف است چینین جانوری زنده بماند
👈در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...کدبان موریس آریایی.. اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه انسان ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که درعربستان و ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است.کدبان موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....
کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر

روشنگری با کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
http://morisaryai.blogspot.de/
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
+++

No comments:

Post a Comment