Monday, March 26, 2018

مراسم بشکه در حوزه

Image may contain: 1 person






مراسم بشکه در حوزه.......................
به این مراسم میگویند پایان دوران بشکه ...
دوران بشکه به دورانی گفته میشود که هر آخوند در سنین نوجوانی و جوانی باید به درون بشکه ای که چند سوراخ دارد برود و آخوندهای دیگر از او استفاده کنند. این کار تا زمان گذاشتن عمامه ادامه می یابد!! نصیحت آخوند به جوانها: خوشگل نباشید!!
نمونه بارز آن سعید طوسی بچه باز و ماجرای تجاوز جنسی سعید طوسی، قاری قرآن تازیان تبهکار بیت رهبر رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی به شاگردان او...!!
در قرآن تازیان جنایتکار نیز یک بار از کلمه غلمان (غلامها) استفاده شده‌است: در آیه ۲۴ سوره طور آمده‌است: «و پیوسته در گرد آنها غلمان گردش می‌کنند که همچون مرواریدهای در صدفند.» غِلمان واژه‌ای‌است که جمع «غلام» است، و مراد از آن جوانان و نوجوانان زیبایی است که در بهشت تازیان هستند.
در آیات ۱۷ و ۱۸ سوره واقعه هم توصیفی نسبتاً مشابه وجود دارد: «پسران جوان جاودانی (در شکوه و طراوت) پیوسته گرداگرد آنها می‌گردند. با قدحها و کوزه‌ها و جامهایی از نهرهای جاری بهشتی (و شراب طهور)»
توصیف غلمان
غلمان های (غلامها) بهشتی آنقدر زیبا و سفید چهره و باصفا هستند که گویی مرواریدهایی در صدفند.
این نوجوانان، که همواره در شکوه و طراوت جوانی به سر می‌برند، گرداگرد بهشتیان می‌گردند و همچون چرخش پروانه دور شمع عاشقانه به دور معشوقه خود میچرخند.
این نوجوانان زیبا با قدحها و کوزه‌ها و جامهای پر از شراب طهور که از نهرهای جاری بهشتی برداشته شده در اطراف آنها می‌گردند و آنان را سیراب می‌کنند.
هر یک از مؤمنان غلمان های مخصوص به خود دارد.
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
دزدی ادبی جرم است٠ کپی نکنید به اشتراک بگذارید!!
روشنگری با کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
http://morisaryai.blogspot.de/
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
👤 استاد موریس آریایی نویسنده و روشنگر.........
در پناه خرد و دانش........
اندیشه کن.......
@ نام بردن نام نویسنده در میان مطالب جهت کپی رایت و پیشگیری از بی فرهنگی و دزدی ادبی است!!
یک آخوند مرده فاسد جنایتکار هم آخوند خوبی نیست...
+هر آخوند تبهکار، بنا بر تعریف دشمن ایران و تمدن ایرانی است؛ با انداختن عبا بر دوش و گذاشتن عمامه بر سر، آخوند جنایتکار سوگند یاد می کند که ویران کننده ایران و آئین زرتشت و کوروش و برپا دارنده آئین مرگ آور و ایران ستیزانه اسلام جنایتکار تازیان است؛ آخوند تبهکار، ستون پنجم حجاز در تیسفون و پارس است؛ مرگ هر آخوند جنایتکار در ایران، مرگ یک گماشته تازیان و اهریمن است.از تجاوز به دختران خُرد سال در زندان ها و پسران پیش از اعدام گرفته تا شکنجه وحشیانه مخالفان سیاسی، از سنگسار زنان تا قتل فجیع مخالفان در خانه های خود، از قطع دست و پا، در آوردن چشم ها از حدقه، انداختن افراد از ارتفاع تا ... ، همه و همه مشخصات عملی و حقوقی اسلام جنایتکار و جمهوری جنایتکار اسلامی است، پس اسلام تازیان و آخوند جنایتکار است.موریس آریایی.آگاهی بنیان رهایی است....✍️
+ اینگونه که آشکار است, آخوند های فاسد جنایتکار هم در این جهان از غلمان ها بهره جسنی میبرند و هم جای دیگر که وجود خارجی ندارد, اما چون میدانند که آنجا همه وعده های پوچ و میان تهی است در این جهان کام میگیرند.موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است....✍️
+++

No comments:

Post a Comment