Wednesday, May 9, 2018

باید به نسل جوان آموزش و آگاهی داد

Image may contain: text


@ مردم ایران در سراسر جهان خروج امریکا برای سرنگونی رژیم جنایتکار از برجام را جشن گرفتند. اروپا نیز با آمریکا خواهد بود.موریس آریایی✍️ 

+++هیتلر جنایتکار نیز با کمک نیروهای خارجی از میان رفت......

👈 ترامپ خوب یا بد, هم اکنون منافع ایرانیان و امریکا با هم گره خورده است. سیاست هنر بهره جستن از فرست ها است و باید از این امر مهم در سرنگونی رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی پشتیبانی کرد. رژیم های دیکتاتوری جنایتکار بدون کمک خارجی سرنگون نخواهند شد. دیکتاتور ها به این سادگی قدرت و امکاناتی را که به ناحق بدست آورده اند نمی گذارند و بروند، با باید با این جنایتکاران همان کاری را کرد که با هیتلر جنایتکار کردند.در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...کدبان موریس آریایی.. اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است.کدبان موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...اسلام تازیان تبهکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است: اسلام جنایتکار تازیان + آخوندان تبهکار = جنایت، فساد، اعدام ، فقر، فحشا، بچه بازی، خفقان، استبداد، حجاب اجباری، مرد سالاری، فشار، سنگسار، ناعدالتی، نابرابری، تجاوز، و ارتجاع کثیف دینی و سیاسی...موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.... 👈در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...کدبان موریس آریایی..
روشنگری با کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
http://morisaryai.blogspot.de/
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر

@ خروج از برجام تصمیم بسیار خوبی است, جهان به یک قدرت اتمی دیگر آنهم از نوع تروریستی-اسلامی جنایتکار آن نیاز ندارد!! تا فرو پاشی کامل رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی چیزی نمانده است.موریس آریایی-آگاهی بنیان رهای است...✍️

@ امریکا باید از برجام خارج شود و کوشش کند اروپا نیز همین کار را انجام بدهد, تا رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی زودتر سقوط کند.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...✍️

@ هر کسی‌که فکر می‌کند پس از رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی مردم دوباره یک رژیم جنایتکار اسلامی دیگر می‌‌خواهند باید بسیار ابله، احمق و دیوانه باشد.......... ایران در آستانه انقلابی دیگر, اینبار غیر مذهبی, خیابانها را نباید رها کرد. پیروزی نزدیک است.موریس آریایی .....آگاهی بنیان رهایی است...✍️

اگر هیچ عدالتی برای مردم وجود ندارد پس بگذار که هیچ آرامشی هم برای حکومت ها وجود نداشته باشد- امیلیانو زاپاتا

Death to Mullahs, Mullahs are Killer .
Evil Islam and mullahs must be banished from Iran, they do not belong to Persia. Hope the changes are beneficial to Iran and people of Iran!!

آخوند جنایتکار است.............................................
@ در کدام کشور نرمالی پرچم کشور دیگری را میسوزانند!!
اگر این جانوران را هر چه زودتر از ایران بیرون نکنیم, جانوران اسلامی ایران را هم خواهند سوزاند. @ آخوند جنایتکار اشغالگری است که به پارسی سخن میگوید. اشغالگران را باید از ایران بیرون کرد.موریس آریایی...✍️@ تنها راه رهایی ایران و ایرانی عبور از لچک, خرافات دینی اسلام جنایتکار تازیان و آخوندهای جنایتکار در ایران اشغالی و روی آوردن به خرد گرایی است. کاری که غرب پس از انگیزاسیون مسیحی و رنسانس کرد.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...✍️

باید به نسل جوان آموزش و آگاهی داد......... موریس آریایی

پرزیدنت ترامپ در توئیتر خود نوشت:
توافق اتمی دارای نواقص بنیانی است. اگر کاری نکنیم میدانیم چه رخ خواهد داد. در مدت زمان کوتاهی، کشور رتبه نخست حامی تروریسم در آستانه دستیابی به خطرناک‌ترین سلاحهای جهان خواهد بود.

در نهایت می خواهم به مردم ایران که مدتی طولانی است در رنجند پیامی بدهم. مردم آمریکا در کنار شما ایستاده است. اکنون حدود چهل سال است که این دیکتاتوری قدرت را قبضه کرده و ملتی پرافتخار را به گروگان گرفته است. شوربختانه بیشتر جمعیت ٨۰ میلیونی ایران، ایرانی را که در صلح با همسایگانش شکوفا بود و تحسین جهان را بر می انگیخت، هرگز ندیده اند.

آینده ایران به مردمش تعلق دارد، آنها میراث داران حقیقی فرهنگی غنی و سرزمینی باستانی اند، و آنها شایسته کشوری هستند که حق آرزوهای آنها را ادا کند، به تاریخشان احترام بگذارد.
چیزهای خوبی می توانند برای ایران اتفاق بیافتند، و برای صلح و ثباتی که همه ما در خاور میانه می خواهیم. رنج، مرگ و خرابی به اندازه کافی بوده است. بگذارید اکنون به پایان برسد.

در این میان اعمال تحریمهایی قدرتمند آغاز خواهد شد، اگر رژیم به خواسته های اتمی اش ادامه دهد، مشکلاتی بزرگتر از آنچه که هرگز داشته است، خواهد داشت.

هر کشوری که به ایران و تلاشش برای دستیابی به سلاح هسته ای کمک کند نیز می تواند شدیدا توسط ایالات متحده تحریم شود.
آمریکا گروگان باجگیری هسته ای نمی شود. ما اجازه نمی دهیم شهرهای امریکایی تهدید به نابودی شوند و ما اجازه نمی دهیم رژیمی که شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهد به کشنده ترین تسلیحات روی زمین دست یابد.
اقدام امروز پیامی حیاتی می فرستد. ایالات متحده دیگر تهدیدات توخالی نمی کند. هنگامی من قولهایی می دهم، به آنها عمل می کنم.
+++

No comments:

Post a Comment