Tuesday, June 26, 2018

فراخوان شاهزاده به اعتصاب بازاریان و پیوستن ملت به آنها.

Image may contain: one or more people, crowd and stadium



فراخوان شاهزاده به اعتصاب بازاریان و پیوستن ملت به آنها........
شیراز نیز با شعار کوبنده «رضا شاه روحت شاد» به اعتصاب بازاریان پیوست.
#رضا_پهلوی #ایران #ایران_را_پس_میگیریم #فرقه_تبهکار#اعتصاب_سراسری

بازتاب تظاهرات بازار تهران در رسانه های آمریکا
‎سی.ان.ان گزارش داد:‌ در ایران بحث و منازعات بی‌سابقه در جریان است. مغازه‌داران باراز تهران امروز مغازه‌ها را بسته بودند تا به وضعیت رو به وخامت اقتصادی اعتراض کنند. پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای ارزش ریال حدود 50 درصد افت کرده است.

روزنامه واشنگتن پست نیز نوشت:‌ معترضان ایرانی امروز با نیروهای پلیس مقابله کردند. آنها روز دوشنبه در بازار بزرگ تاریخی تهران جمع شدند و مغازه‌داران را وادار کردند مغازه‌ها و دکه‌های خود را ببندند. این اقدام بیانگر خشم و اعتراض آنها علیه اقتصاد غرقه در بحران کشور است. این تظاهرات در تهران چند ماه پس از تظاهراتی است که کشور را تکان داد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در باره اعتراضات بازار تهران نوشت: این تظاهرات همچنین نشان از این دارد که ناآرامی گسترده در پشت صحنه در ایران در جریان است.

بازار تهران برای دومین روز پی در پی، دوشنبه ٤ تیر/ ٢۵ ژوئن، ناآرام بود و شماری از بازاریان و اصناف در اعتراض به «وضعیت بد اقتصادی»، «نرخ دلار»، افزایش غیرقابل پیش بینی «ارزهای خارجی» و «کمبود مشتری» دست به اعتصاب و بستن مغازه‌های خود زدند.

تظاهر کنندگان در تهران مورد حملۀ نیروی‌های انتظامی قرار گرفتند. بر اساس گزارش رسانه‌های مختلف، در برخی از شهرهای دیگر نظیر مشهد، بندرعباس و کرج نیز اعتراضاتی به همین منظور صورت گرفته است.

تعطیلی بازار تهران در اعتراض به گرانی....بازار تهران برای دومین روز دست به اعتصاب زد

بازاریان تهران صبح امروز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار و گرانی نرخ ارز با بستن مغازه های خود دست از کار کشیدند.

از صبح امروز دوشنبه بازار زرگرها، پارچه فروشها، طلا‌فروشان، سرای پاچنار، بازار کفاش‌ها در چهار سوق بزرگ، بازار بزرگ در چهارسوق کوچک، بازار کیلوی‌ها، سبزه میدان، سرای ملی، سرای بوعلی و ۱۵خرداد دست به اعتصاب زده و از بقیه بازاریان می‌خواهند که به آنها بپیوندند. این اعتصاب در اعتراض به افزایش سرسام‌آور قیمت دلار صورت گرفته است. (فیلم زیر)

خبرگزاری فارس نوشت: یک روز پس از اینکه فروشندگان موبایل در بازار چارسو و علاءالدین در تهران در اعتراض به افزایش بی‌رویه نرخ ارز و گران شدن تلفن همراه اعتراض کرده بودند، امروز دوشنبه چهار تیر ماه 97 بازاریان تهران نیز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار نوسان بی‌ضابطه نرخ ارز، کمبود مشتری و گرانی کالا دست از کار کشیدند. بنابر گزارش‌های دریافتی، ابتدا پارچه‌فروشان و بازاریان راسته بازار بزرگ و چارسوق و سرای قیصریه اقدام به بستن مغازه‌های خود کردند و پس از آن سایر بازاریان نیز با بستن مغازه‌ها دست از کار کشیدند.

در همین حال رئیس اتاق اصناف در گفتگو با خبرگزاری تسنیمف بازاریان اعتصاب کننده را اخلالگر نامید و مدعی شد که بازار تهران در آرامش است و فعالیت عادی خود را ادامه می دهد.

وی گفت: دیروز جمع محدودی که با سر و صدا کوشیدند مغازه های بازار را تعطیل کنند، امروز به صورت سازمان یافته وارد بازار بزرگ تهران شده اند.
شیراز نیز به اعتصاب بازاریان پیوست.
خروش شبانه مردم تهران باشعار رضاشاه روحت شاد باماهمراه باشید..............

https://youtu.be/5KNo6jf7TPk
https://youtu.be/5KNo6jf7TPk
+++

فراخوان شاهزاده به اعتصاب بازاریان و پیوستن ملت به آنها........
#رضا_پهلوی #ایران #ایران_را_پس_میگیریم #فرقه_تبهکار #اعتصاب_سراسری

هم‌میهنانم،

خیزش بزرگی که از دی‌ماه در سراسر ایران آغاز شد، اکنون به قلب تهران رسیده است. مردم به خیابان‌ها آمده‌اند چون سفره‌های‌شان خالی‌ست. آنها آمده‌اند که حق خود را بستانند. وعده‌های پوچ که زاییده دهه‌ها بی‌کفایتی و ندانم‌کاری فرقه تبه‌کار است دیگر نمی‌تواند پاسخ‌گوی تنگناهای مردم جان-به-لب-رسیده باشد. بنایی که روی پایه‌های دروغ و تزویر و ریا ساخته شده از هر زمان لغزنده‌تر و در حال فرو ریختن است.

در چنین شرایطی، ضرورت اتحاد و هم‌بستگی اقشار مختلف جامعه، و نه فقط محرومان و محذوفان، از هر زمان بیشتر احساس می‌شود.

در این روزهای سرنوشت‌ساز، بار دیگر تاکید می‌کنم که نجات و بازپس‌گیری میهن از دست اشغال‌گران حاکم، نباید فقط دغدغه و وظیفه طبقه و گروه خاصی از جامعه باشد. چشم به روی ناروایی‌ها و نابسامانی‌ها نمی‌توان بست. هم‌دردی و هم‌بستگی، شرط لازم برای گذار از کاستی‌های موجود است.

تنها با اتحاد و تداوم در مبارزه مدنی است که می‌توانیم ایران‌مان را پس بگیریم و به سرمنزل آزادی و آبادی برسانیم.

#رضا_پهلوی
۴ تیر ۱۳۹۷

#ایران #ایران_را_پس_میگیریم

@ ملت ایران دوزاری های ۵۷ را قبول ندارد// اعتصاب بازاریان لاله‌زار تهران با شعار «رضا شاه روحت شاد» درود بر شاهزاده ایرانزمین
رضا شاه روحت شاد یعنی زنده و پاینده باد خاندان پر افتخار و ایرانساز پهلوی 
https://t.me/raymanshazade
اعتصاب بازاریان لاله‌زار تهران با شعار «رضا شاه روحت شاد» درود بر شاهزاده ایرانزمین https://t.me/raymanshazade
ملت ایران دوزاری های ۵۷ را قبول ندارد// اعتصاب بازاریان لاله‌زار تهران با شعار «رضا شاه روحت شاد» درود بر شاهزاده ایرانزمین
https://roozame.com/detail/10698462
فوری فوری : هم اکنون خروش شبانه مردم تهران باشعار رضاشاه روحت شاد باماهمراه باشید

ما آریایی هستیم عرب نمی پرستیم
@ شعار رضا شاه روحت شاد باید شعار ملی ایرانیان گردد.......پیکر مومیایی رضا شاه بزرگ لرزه بر اندام پوسیده رژیم انداخت. رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی از مرده رضا شاه بزرگ نیز می ترسد.موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است...✍️

@ اتحاد مردم با هم رمز پیروزی است. مرگ بر رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی. بیش باد و کم مباد.موریس آریایی✍️

آرامگاه پادشاه در قلب ملتش است نامش گرامی جاوید شاه...رضا شاه روحت شاد
https://youtu.be/5KNo6jf7TPk

No comments:

Post a Comment