Friday, February 1, 2019

آرزوهای بر باد رفته

Image may contain: 2 people



آرزوهای بر باد رفته...........................!!
فکر می‌کنم ما بتوانیم با قاطعیت و اطمینان کامل بگوییم که ایران نه تنها یک کشور صنعتی خواهد شد بلکه به عقیده من به مرور زمان وارد دوران تمدن بزرگ خواهد شد و برای کسانی که علاقمند باشند بدانند منظور از عصر تمدن بزرگ چیست باید بگویم منظور عبارت است از ایجاد یک کشور که در آن رفاه از هر جهت فراهم بشود به طوری که هر فرد از تولد تا مرگ از هر نوع بیمه اجتماعی برخوردار شود تا درس بخواند، شغل داشته باشد، کار کند و بازنشسته شود و سرانجام با آرامش در پایان یک زندگی راحت بمیرد.
شاهنشاه آریامهر

چـو ایـران نباشد تن من مـبـاد 
در این بوم و بر زنده یک تن مباد

بارها گفتم ارتجاع سرخ و سیاه با هم هستند تا ایران را ویران کنند. شاهنشاه آریامهر 
هنگامیکه ایران را ترک کردم ذخایر ارزی کشور به بیش از ۱۲ میلیارد دلار بالغ می شد و نه تنها در کشور ما بیکاری وجود نداشت، بلکه چند میلیون خارجی در ایران کار می کردند ...شاهنشاه آریامهر

خبرنگار به شاه گفت، اعلیحضرت مردم ایران را بخشیدید؟ مکث کرد گفت بله، ملت شورشی 57 چی،آیا می توانند خودشان را ببخشند؟!
شهنشاها!
تنها کاری که برای جبران اشتباهمان میتوانیم انجام دهیم، بازپس گیری ایرانمان است.

@ تنها کسیکه میتواند ایران را در این برهه حساس تاریخ کنونی نجات دهد و به 
سکولار دموکراسی و به مجد و شکوه گذشته برساند، شاهزاده ایران پهلوی سوم میباشد.موریس آریایی ✍️

بگفته ویکتور هوگو هیچ نیرویی نمی تواند از آمدن حقیقتی که باید بیاید، جلوگیری کند. آن حقیقت ایران آزاد سکولار و لائیک است که درآن هر ایرانی با رای خود سرنوشت میهن خودش را رقم خواهد زد. موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است...✍️

بارها گفتم ارتجاع سرخ و سیاه با هم هستند تا ایران را ویران کنند. شاهنشاه آریامهر

رضا شاه/ شاهنشاه روحت شاد
هنگامیکه ایران را ترک کردم ذخایر ارزی کشور به بیش از ۱۲ میلیارد دلار بالغ می شد و نه تنها در کشور ما بیکاری وجود نداشت، بلکه چند میلیون خارجی در ایران کار می کردند ...شاهنشاه آریامهر
خبرنگار به شاه گفت، اعلیحضرت مردم ایران را بخشیدید؟ مکث کرد گفت بله، ملت شورشی 57 چی،آیا می توانند خودشان را ببخشند؟!

پیش بینیهای شاه همه درست از آب در آمد!! 
پادشاه ایران: آنها می خواهند ایران کشوری فقیر باشد تا اسانتر بتوان بر آن حکومت کرد. کشوری که، مردم سرزمین اش، در عین ثروتمندی، از گرسنگی بمیرند..سال ۱۳۵۸ مصاحبه با خبرنگار مصری

پدرم ویرانه ای را از قاجارها تحویل گرفت و تمام کوشش خود را در جهت آباد کردن ایران کرد و من نیز کوشش کردم ادامه دهنده راه وی باشم، اما گروهی فکر میکردند که باید در 24 همه جا گلستان شود.شاهنشاه آریامهر

تاریخ بهترین آموزگار است.... 
خودکرده را تدبیر نیست. 
امروز حسرت دیروز را میخوریم.
#رضا_شاه_روحت_شاد. 
#شاهنشاه_روحت_شاد.
https://t.me/raymanshazade
📢 Iran First

مطالب روشنگری من را میتوانید در اینستاگرام و تلگرام نیز فالو کنید: 
اینستاگرام: www.instagram.com/moris_aryai
تلگرام : https://t.me/raymanshazade
کانال فرهنگسازی و روشنگری
Reading articles not pictures

No comments:

Post a Comment