Wednesday, March 17, 2021

رضا شاه بزرگ ناجی ایران و ایرانی بود

 


روزگار غریبیست و ما انسانهای قدرنشناس...
بمناسبت روز ۲۴ اسفند ماه ۱۳۱۷ زادروز اعلیحضرت همایون رضا شاه بزرگ بنیانگذار ایران نوین 🌹🌹
رضا شاه بزرگ ناجی ایران و ایرانی بود
کدبان موریس آریایی مینویسد: رضا شاه بزرگ ناجی ایران بود. ایرانیان را از تاریکخانه های قاجاریه و قرون وسطا به سوی آدمیت و جهان مدرن و متمدن رهنمون شد. بزرگ مرد تاریخ ایران زمین و از جمله نوادری که تاریخ جهان به خود دیده است. رضا شاه کسی بود که دست آخوندان تبهکار را از جان و مال و ناموس مردم کوتاه کرد، مکتب خانه های قرون وسطایی را بست و درب دانشگاه ها را جهت کسب خرد و دانش و آبادانی ایران به روی ایرانیان حق ناشناس باز نمود!! موریس آریایی- رضا شاه بزرگ به زنان آزادی داد و ایران را از تجزیه و جنگ نجات داد و مدرنیته را در کشورمان پایه ریزی کرد. شاهان پهلوی خواهان سر افرازی و سربلندی ایران و ایرانی در جهان بودند، آن چیزی که هم اکنون وجود خارجی ندارد، رژیم تروریستی و جمهوری جنایتکار اسلامی چهره بسیار خشنی از ایرانیان به جهانیان معرفی کرد، هم اکنون ایرانی به عنوان تروریست در جهان شناخته میشود!!
در سال 2018 نوشتم:
من که شوکه شدم!!
@ دلم برای آزاد کننده ایران و زنان ایرانی سوخت
آتاتورک در ترکیه آرامگاه دارد
اما بزرگ مرد تاریخ ما جایی برای آرمیدن ندارد!!
موریس آریایی✍️
روز رضا شاه بزرگ👑
بسیار متاثر و نارحت شدم!!
رضا شاه بزرگ برگشت اما اینبار مومیایی
مرد بزرگی که دورانی برای خودش قدرتی بود
و برایش هورا میکشیدند
و برای دیدنش صف میکشیدند
تک و تنها در میان خاک و آجر ها خوابیده بود
دلم برای بیکسی و تنهاییش سوخت
و خودم را تنهاتر و بیکس تر احساس کردم
آنجا تاریخ ایران بود که مومیایی شده بود
و به خواب عمیق فرو رفته بود
دلم برای تاریخ ایران سوخت
دلم برای خودمان سوخت
دلم برای آزاد کننده زنان ایرانی سوخت
آتاتورک در ترکیه آرامگاه دارد
اما بزرگ مرد تاریخ ما جایی برای آرمیدن ندارد
بزرگ مردی که ایران را از قرون وسطا به جهان مدرن سوق داد
بسیار متاثر و نارحت شدم
تاکنون فکر میکردم پیکر رضا شاه بزرگ در مصر میباشد!!
مردم رضاشاه بزرگ را چند ماه پیش صدا زدند
امروز پیکرش پیدا شد
میخواهند به مردم و به رضا شاه بزرگ توهین کنند
ایران کشور بلا خیزی است, به پیکر خدمتگزاران خود بی احترامی میکنند
و اجساد جنایتکاران انیرانی را طلا کاری میکنند.
هر گونه بی احترامی به پیکر رضا شاه بزرگ,
بی احترامی به تاریخ و ملت ایران است
اینها وظیفه دارند که این پیکر را با احترام در جایی حفظ کنند
عجب مردمانی که قدر هیچ چیزمان را نمیدانند
ملتی که اجازه بدهد با خدمتگزاران چنین رفتاری شود، سزاوار چیست
باید فرا خوان داده بشود که اگر به این مومیایی که رضا شاه بزرگ
پدر معنوی ایران و ایرانیان راستین است
بی حرمتی انجام بشود همه مردم ایران تمام قد بلند کنند.
رضا شاه بزرگ یکی از پادشاهان بزرگ ایران زمین بوده است
پیکر مومیایی وی باید مانند فراعنه مصر در موزه نگهداری شود.
در همه جهان با اجساد به صورت احترام آمیز رفتار میکنند
ببینیم در ایران چگونه با پیکر مومیایی رضا شاه بزرگ رفتار خاهند کرد!!
نویسنده موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی´و نادانی آغاز نابودی است✍️
🌹شايد نسل هاى بعد داستانى براى فرزندان خود تعريف كند كه به مانند يك رويا زيبا و شيرين است،
داستانهاى از يك پدر مهربان، از يك پادشاه باخرد و دلسوز
و بگويند كه نسلى در اين سرزمين زندگى ميكردند بى خرد و ناسپاس و بى لياقت
كه ندانستند ارزش آن مرد بزرگ را، ندانستند ارزش آن پدر مهربان را،
ارى از ما و دوران ما تنها يك داستان خواهد ماند با نام يك مرد بزرگ
♥️ شاه شاهان
چه كردند با ايران و ايرانى ان خائنين به کشورمان ايران
♥️جاويد نام نيك شاه شاهان
بازگشت به آیین خرد و مهرورزی نیاکان
دزدی ادبی بی فرهنگی و جرم است.


No comments:

Post a Comment