Thursday, May 25, 2017

جودی فاستر هم فهمید

Image may contain: one or more people and text


جودی فاستر هم فهمید!! 
در جهان بیش از سه هزار خدایان دروغین وجود دارد که الله راهزن بت سنگی تازیان جنایتکار نیز یکی از آنها است. و چون هزاران دین و خدایان گوناگون وجود دارند همگی نمی‌توانند درست باشند. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بیسواد و بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودات خیالی و دروغین پناه میبرند. خدا و دین ابزاری در دست جنایتکاران، راهزنان و دزدان جهت تحمیق و جنایات بر مردم بی خرد است...موریس آریایی- نیچه میگفت خدا مرده است و باید مرده باقی بماند، من اما می گویم خدا هرگز نبود که بمیرد!!هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی- از آدم های مذهبی لومپن عقب مانده و خرافاتی و بیسواد و تروریست های مذهبی دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر کثافتکاری و غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است!! کدبان موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است.
 I dont believe in anything, the only thing in what I believe is myself, and that is what matters
There's No God
Now Stop Worrying
And Enjoy Your Life
اگر خدا بود, یک پشت گردنی به آخوند های دروغگو
و جنایتکار میزد, تا اینهمه دروغ نگویند و جنایت نکنند!!

آگاهی بنیان رهایی است.
موریس آریایی

کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر ..

👈آدم حسابیا مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!! 👈هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی-بیسوادی, خرافات, نادانی و خشو نت با هم ترکیب بسیار خطرناک و بدی است. باید با تکرار؛ بعضی اندیشه و فکرها را وارد کله پوک دیگران کرد!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. ☝️
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
https://morisaryai.blogspot.de/
+++

هیچ نشانه ی مستقیمی [از وجود خدا] وجود ندارد، پس چگونه شما از من می خواهید که به خدایی باور داشته باشم که من مطلقا هیچ شواهدی از آن نمی بینم؟ من به زیبایی و هیبت رمزآلود و الهام بخش دانش باور دارم که در این جهان هست و ما هنوز آن را کشف نکرده ایم. توضیحاتی علمی برای پدیده هایی است که ما آنها را رمزآلود می نامیم، تنها بخاطر اینکه چیزی از آنها نمی دانیم. جودی فاستر
 ...


No comments:

Post a Comment