Tuesday, July 11, 2017

حمله به گور خمینی

Image may contain: text


@ حمله به گور خمینی جنایتکار و مجلس رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی. 
نگویید حرم, بگویید گور. نگویید امام, بگویید عن مام... موریس آریایی
حمله به گور خمینی جنایتکار و مجلس رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی
گزارش رادیو جهانی فرانسه: در حملات دو گروه مرکب از افراد مسلح امروز به مجلس شورای اسلامی و گور خمینی شماری کشته و زخمی شدند. به گزارش خبرگزاری فرانسه یکی از حمله کنندگان مسلح به مجلس رژیم خود را در داخل مجلس منفجر کرد.
یک گروه مسلح چهار نفره امروز صبح ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی وارد مجلس شد. به گزارش تسنیم خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران مهاجمان مسلح در این حمله دست کم ٧ تن را کشته و شمار دیگری را زخمی کردند.
این افراد تا حوالی ظهر هنوز در مجلس رژیم بوده و رویاروئی با ماموران امنیتی ادامه دارد. در همین حال، فرد یا افراد دیگری نیز در گور خمینی دست به تیراندازی زده‌اند. بر اساس برخی منابع، در گور خمینی نیز دو انفجار انتحاری صورت گرفته است به گفتۀ منابع خبری در ایران در حملات امروز به گور خمینی و مجلس دست کم ٣۵ نفر زخمی شده اند.
خیابان های منتهی به مجلس در میدان بهارستان مسدود شده اند و تدابیر امنیتی شدیدی به اجرا گذاشته شده است. ورود به مجلس و خروج از آن نیز در حال حاضر ممکن نیست. فضلی، وزیر کشور جمهوری جنایتکار اسلامی در جمع خبرنگاران از تشکیل جلسۀ اضطراری شورای تأمین استان خبر داد و افزود : می‌توانم چیزی بگویم.

پ.ن:
سگ بریند به گور خمینی گور بگور شده جنایتکار و هر چه آخوند فاسد و جنایتکار , که ایران را ویران و غارت کردند....@
👈دین جنایتکار تازیان تبهکار در جنایت و فساد و ترور کامل است. اسلام جنایتکار تازیان + آخوندان فاسد و تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی برابر است با جنایت، فساد، اعدام ، فقر، فحشا، زن بازی، بچه بازی، خفقان، استبداد، حجاب اجباری، مرد سالاری، فشار، سنگسار، ناعدالتی، نابرابری، تجاوز، و ارتجاع کثیف دینی و سیاسی.... موریس آریایی- -دین خرافات و جهالت است. هنگامی که عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند!! موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است. کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر...
از بند خرافات رها باید شد
از گفته این و آن جدا باید شد
نادانی و بند بندگی پاره کنیم
باید به خود آییم رها باید شد

: روشنگری با کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
http://morisaryai.blogspot.de/
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
+++
+++

No comments:

Post a Comment