Saturday, April 13, 2019

بشنوید:




بشنوید: آن روزی که از ایران خارج می‌شدیم، شوربختانه من هیچگاه فراموش نمی‌کنم اشک‌هایی را که در چشم اعلیحضرت بود. مردی که تمام زندگیش، عمرش، فکرش و هوشش واقعن فقط برای ایران و ایرانی بود، حتا بعد ببیند مملکت به چه روزهایی افتاده و مردم چه شعارهایی می‌دهند. خیلی دردناک بود واقعاً من هیچ وقت نمی‌توانم خودم را به جای ایشان بگذارم.
شهبانو فرح🌷🌷

سکوت آنان که میدانند،
بدتر از عاملین جنایت است.

ایرانمان را پس می گیریم
جاويد شاه و نظام مدرن شاهنشاهى ......... پاينده ملت بزرگ ايران و خاندان مدرن پهلوی، به کوری چشم عقب مانده های منگول که نمیتوانند ببیند.........................................!!!!!!!!!

به گفته شهبانو فرح پهلوی : دانه هایی که با اعتقاد و عشق و محبت کاشته می‌شوند، خشک نمی شوند.

بارها گفتم ارتجاع سرخ و سیاه با هم هستند تا ایران را ویران کنند. شاهنشاه آریامهر
هرچه یک جامعه بیشتر از حقیقت فاصله بگیرد، افراد آن جامعه از کسانی که حقیقت را میگویند بیشتر متنفر میشوند!!!

ایران #Iran
#رضاشاه_روحت_شاد
#چهل‌سال_چهل‌گفت‌وگو
#رضا_شاه_پدر_ایران_نوین
#فرح_پهلوی #پهلوی #ملکه_ایرانی #ایران #شهبانو_فرح
تنها با اتحاد و همبستگی میتوانیم این فرقه ضد ایرانی و ضد انسانی را به زیر بکشیم و ایرانمان را پس بگیریم
#جمهوری_اسلامی_فانوس_رو_به_باد_است#حکومت_آخوندی_نابود_باید_گردد #چهل_سال_شکست#اصلاح_طلب_اصولگرا_دیگه_تمومه_ماجرا #میدان_میلیونی#سکوت_ننگ_است #بیتفاوت_نباشیم #اتحاد_رمز_پیروزیست#ایران_را_پس_خواهیم_گرفت #رای_من_شاهزاده_رضاپهلوی#تمامیت_ارضی #ققنوس #زنده_باد_ایران_باتمام_اقوام
#مرگ_برنطام_داعشي_و_سپاه_پاسداران_

- یا باهم ازاد میشویم و ازاد خواهیم ماند .
یا جدا از هم تا ابد بار استبداد و ظلم را
به دوش خواهیم کشید!
شاهزاده_برگرد
https://t.me/raymanshazade
آخرین وصیت شاهنشاه آریامهر
کاری که با من کردید با پسرم نکنید به او وفادار باشید...

- یا باهم آزاد میشویم و آزاد خواهیم ماند. یا جدا از هم تا ابد بار استبداد و ظلم را به دوش خواهیم کشید! شاهزاده_برگرد

🔴🔺درخواست شاهزاده از جامعه جهانی
🔹 شاهزاده رضا پهلوی، ولیعهد قانونی ایران دیشب در واکنش به اعتراضات ایران در توییتر خود به زبان انگلیسی نوشت که حکومت ایران قابل اصلاح نیست و به عنوان یک حکومت دین‌سالار در زمینه اقتصاد، حقوق بشر، حفظ محیط زیست و... شکست خورده است. او از مارتین لوترکینگ نقل کرده که "ما کاری به حرف‌های دشمنانمان نداریم، اما سکوت دوستانمان را فراموش نخواهیم کرد" و از جامعه جهانی خواسته که به مردم معترض در ایران کمک کند.
https://t.me/raymanshazade

‌ ‌ @ تنها کسیکه میتواند ایران را در این برهه حساس تاریخ کنونی نجات دهد و به
سکولار دموکراسی و به مجد و شکوه گذشته برساند، شاهزاده ایران پهلوی سوم میباشد.موریس آریایی ✍️
بگفته ویکتور هوگو هیچ نیرویی نمی تواند از آمدن حقیقتی که باید بیاید، جلوگیری کند. آن حقیقت ایران آزاد سکولار و لائیک است که درآن هر ایرانی با رای خود سرنوشت میهن خودش را رقم خواهد زد. موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است...✍️
بارها گفتم ارتجاع سرخ و سیاه با هم هستند تا ایران را ویران کنند. شاهنشاه آریامهر
تاریخ بهترین آموزگار است.... خودکرده را تدبیر نیست.
امروز حسرت دیروز را میخوریم.
#رضا_شاه_روحت_شاد.
#شاهنشاه_روحت_شاد.
https://t.me/raymanshazade
مطالب روشنگری من را میتوانید در اینستاگرام و تلگرام نیز فالو کنید:
اینستاگرام: www.instagram.com/moris_aryai
تلگرام : https://t.me/raymanshazade
📢 Iran First
رای من شاهزاده
T.ME

No comments:

Post a Comment