Saturday, April 13, 2019

مورد توجه تازی پرستان

Image may contain: 3 people, including Nowzar Nowzari, people sitting

مورد توجه تازی پرستان
نخست آن لچک ها را از سر بردارید سپس نطق کنید، حالمان بهم خورد. هم اکنون همه برای ما شاه و شهبانو شناس شدند، تا دیروز مرگ بر شاه و خاندان پهلوی میگفتند، هم اکنون از پاپ کاتولیک تر شدند، عجب ملت ابله و حق ناشناسی داریم. از ایرانی است که بر ایرانی است.موریس آریایی،آگاهی بنیان رهایی است....☝️
دانته شاعر فرانسوی میگوید: در دام عنکبوت سیری افتاده ام، نه می خورد، نه آزادم می کند! ....مردم ایران از یک طرف در قفس و زندان جمهوری جنایتکار اسلامی، از طرف دیگر اپوزسیون خودنما که نه اتحاد دارد، نه برنامه دارد، نه قابل اعتماد ووو.....ما به یک ناجی آگاه و قادر و سالم و شجاع نیاز داریم ! بجز شاهزاده کو ؟....موریس آریایی،آگاهی بنیان رهایی است.
خاک بر سرشان
کشور باستانی ایران بدست چه جنایتکاران، دیوانگان و روان پریشانی افتاد!!! مورد توجه احمقهایی که در اینجا کامنتهای بی ربط و چرت و پرت میگذارند، اگر مطالب مهم نبودند شما احمقها نمیخواندید و کامنت چرند پرند نمیگذاشتید!! موریس آریایی، آگاهی بنیان رهایی است...✍️
رای من شاهزاده
این جماعت نادان خودشان نیز نمیدانند که چه میخاهند، انسان باید بسیار نادان و احمق باشد که نداند سپاه چپاولگر و سرکوبگر رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی دشمن ایران و ایرانی و زنان و مردان ایرانی است، و ماشین سرکوبگری و ویرانی این جانوران تروریست زیر نظر خامنه ای جنایتکار چهل سال ایران را ویران و بر باد داده است و هیچ جای دفاع از این جنایتکاران باقی نمانده است. رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی با ترور و جنایت آمد با ترور و جنایت نیز خاهد رفت. ایران از آن ایرانیان و پارسیان راستین است، ایران را پس خاهیم گرفت، پیروزی نزدیک است. هر کسی با ایرانیان نیست بر آنان است.موریس آریایی، آگاهی بنیان رهایی است....✍️
.. بدون بکار بردن واژه های عربی صحبت کنید، شما نیز یاد بگیرید و کوشش کنید پارسی را پاس بدارید و از بکار بردن واژهای زمخت عربی تا آنجا که میشود خودداری کنید.موریس آریایی،آگاهی بنیان رهایی است.👍 تکرار یک خبر جهت یادآوری دوستان تازه وارد، یا کسانیکه آن مطلب را ندیدند بد نیست. در ضمن من جهت اهمیت آن پیام که بدون واژگان عربی است روانه کردم، وگرنه نیازی به خود نمایی و اینگونه حرفها نیست...موریس آریایی، آگاهی بنیان رهایی است.☝️
@ تنها کسیکه میتواند ایران را در این برهه حساس تاریخ کنونی نجات دهد و به سکولار دموکراسی و به مجد و شکوه گذشته برساند، شاهزاده ایران پهلوی سوم میباشد.موریس آریایی ✍️
بگفته ویکتور هوگو هیچ نیرویی نمی تواند از آمدن حقیقتی که باید بیاید، جلوگیری کند. آن حقیقت ایران آزاد سکولار و لائیک است که درآن هر ایرانی با رای خود سرنوشت میهن خودش را رقم خواهد زد. موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است...✍️
بارها گفتم ارتجاع سرخ و سیاه با هم هستند تا ایران را ویران کنند. شاهنشاه آریامهر
تاریخ بهترین آموزگار است
خودکرده را تدبیر نیست.
امروز حسرت دیروز را میخوریم.
#رضا_شاه_روحت_شاد.
#شاهنشاه_روحت_شاد.
https://t.me/raymanshazade
مطالب روشنگری من را میتوانید در
تلگرام نیز فالو کنید: https://t.me/raymanshazade
📢 Iran First
رای من شاهزاده
T.ME
ایران #Iran
#رضاشاه_روحت_شاد
سکوت آنان که میدانند ،
بدتر از عاملین جنایت است ؛
#رضا_شاه_پدر_ایران_نوین
#فرح_پهلوی #پهلوی #ملکه_ایرانی #ایران #شهبانو_فرح
تنها با اتحاد و همبستگی میتوانیم این فرقه ضد ایرانی و ضد انسانی را به زیر بکشیم و ایرانمان را پس بگیریم
#جمهوری_اسلامی_فانوس_رو_به_باد_است #حکومت_آخوندی_نابود_باید_گردد #چهل_سال_شکست#اصلاح_طلب_اصولگرا_دیگه_تمومه_ماجرا #مید
بارها گفتم ارتجاع سرخ و سیاه با هم هستند تا ایران را ویران کنند. شاهنشاه آریامهر
تاریخ بهترین آموزگار است....
خودکرده را تدبیر نیست.
امروز حسرت دیروز را میخوریم.
#رضا_شاه_روحت_شاد.
#شاهنشاه_روحت_شاد.
https://t.me/raymanshazade
📢 Iran First
بارها گفتم ارتجاع سرخ و سیاه با هم هستند تا ایران را ویران کنند. شاهنشاه آریامهر
هنگامیکه ایران را ترک کردم ذخایر ارزی کشور به بیش از ۱۲ میلیارد دلار بالغ می شد و نه تنها در کشور ما بیکاری وجود نداشت، بلکه چند میلیون خارجی در ایران کار می کردند ...شاهنشاه آریامهر
خبرنگار به شاه گفت، اعلیحضرت مردم ایران را بخشیدید؟ مکث کرد گفت بله، ملت شورشی 57 چی،آیا می توانند خودشان را ببخشند؟!
شهنشاها!
تنها کاری که برای جبران اشتباهمان میتوانیم انجام دهیم، بازپس گیری ایرانمان است.
من در بهترین جاهای جهان زندگی می‌کنم. اما آنجا وطن من نیست، احساسات یک تبعیدی را به سختی می‌توان در قالب کلام بیان کرد. از هم گسیختگی و احساس اینکه غربت هرگز وطن نمی‌شود و در وطن نیز احساس غربت می‌کنید در فرد ایجاد می‌شود. بسیاری بر اثر ضربه روحی مهاجرت اجباری در هم می‌شکنند.
شهبانو فرح پهلو ی
9 ساله بودم که پدرم به خاطر سرطان مرد. من خیلی زود یاد گرفتم که مستقل باشم. با یک مادر قوی بزرگ شدم. به این دلیل خودم را فمینیست نمی‌دانم. یک مرد باید در را برای من نگه می‌داشت، اما من ترس را نمی‌شناختم.
می‌توانستم اغلب دیدگاهی را با شاه در میان بگذارم که با دیدگاه مشاورانش تفاوت داشت. اینطور بگویم او تاج را به عنوان نماینده همه زنان کشور بر سر من گذاشت و من آستین‌هایم را بالا زدم. موزه‌ها را تاسیس کردم، یک فستیوال تئا‌تر به راه انداختم و افراد خلاقی مثل وارهول، رابرت ویلسون، والنتینو و پیر گاردن را وارد کشور کردم.
شهبانو فرح پهلوی
در نگاه ِ مهرت ، شقایق به سینه جامه درید
و بوسه زد به دستت ، ستاره ی خورشـــــــــــــــید
در این تقابل ایثارِشرف
در این نجابت محکم و لطیف
به این صبوری ، زیبایی ،صلابت
و اندیشه ی عظیـــــــــم
چکاوکان ...........
چکامه سرایند و بامدادان سِرشک می ترواند
ای همــــــــــــه ی حرمتِ * عشــــــــــــــق*
سگ ساواک به همه این آخوند های جنایتکار و تبهکاران اسلامی شرف داشت, من افتخار میکنم یک ساواکی باشم. ساواک ۵۰ سال امنیت ایران را تامین کرد. ساواک کوتاهی باید همه این تروریستها را درو میکرد. در هیچ کشوری هیچ دیکتاتوری یواشکی کنار نکشیده است و آزادی یواشکی به دست نیامده و نخاهد آمد. هر گونه دگرگونی سیاسی و آزادی بها و هزینه دارد.موریس آریایی, آگاهی بنیان رهایی است.✍️
اینستاگرام: www.instagram.com/moris_aryai
تلگرام : https://t.me/raymanshazade
✔️تا هنگامیکه زن، کتاب های مذهبی را به عنوان علامیه ی حقوقش بداند، برده ی مردان خواهد بود. کتاب های مذهبی، توسط زنان نوشته نشده اند و در میان برگ هایشان چیزی جز تحقیر برای آنها نیست! رابرت گرین
رضا شاه روحت شاد🌹
شاهنشاه روحت شاد🌹
📢 Iran First

No comments:

Post a Comment