Saturday, August 17, 2019

رضا شاه بزرگ

Image may contain: 1 person, text


رضا شاه بزرگ: ملتم در فقر و جهالت و استعمار بود و کوشش در بیرون آوردن آنها را داشتم و تنها کسانی که مخالف بودند سه دسته:
آخوند های تندرو
انگلیس
شوروی

ای کاش آگاه بودیم، میدانستیم و عمل میکردیم!!
رضا شاه بزرگ از سربازى به سردارى رسيد و در تبعيد جان سپرد و جز خدمت به ايران و ايرانى هيچ تقصیر ديگر ى نداشت . در دوران پهلوی به آثار باستانی ایران و در شناخت آن به مردم اهمیت ویژه قائل بودند. من انسانم و به آزادی و مردمسالارى در ايران باورمند هستم. و طبيعت آیینه من است و تنازع بقا, اما اين واقعيت و حقيقتى است كه از راه تحقيق و مطالعه بدست آورده ام نميگويم مطلق بود, اما مرد آزاده اى بود از تبار طبيعت شمال و سر و كارش با مرده پرستان و مرده خواران نبود. !! افسوس که ایرانیها بخاطر فقر فرهنگی مزدوران و خیانتکاران را بیشتر از خدمت گزاران دوست میدارند!! #موریس_آریایی✍️- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی -ای کاش آگاه بودیم، میدانستیم و عمل میکردیم خاندان پهلوی❀ مردان را مجبور کرد تا رداهای قرون وسطایی یشان را به دور بیاندازند و کت و شلوار غربی بر تن کنند و زنان را نیز از بند چادر و چاقچور نجات داد! دشمنی جامعه لومپنیسم و عقب مانده با رضا شاه بزرگ❀ و خاندان پهلوی❀ در این بود، که می خاستند همچنان در عقب ماندگی و کثافات خود دست و پا بزنند و رضا شاه بزرگ❀ میخواست آنها را مدرن و آدم کند.!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...فرهنگسازی:  مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است.!! کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:

https://t.me/raymanshazade
هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. #موریس_آریایی✍️

کدبان موریس آریایی مینویسد: رضا شاه بزرگ ناجی ایران بود. و ایرانیان را از قرون وسطا به سوی آدمیت و جهان متمدن رهنمون شد. بزرگ مرد تاریخ ایران زمین و از جمله نوادری که تاریخ جهان به خود دیده است. رضا شاه کسی بود که دست آخوندان تبهکار را از جان و مال و ناموس مردم کوتاه کرد، در مکتب خانه های قرون وسطایی را بست و درب دانشگاه ها را جهت کسب خرد و دانش و آبادانی ایران به روی ایرانیان حق ناشناس باز نمود! رضا شاه به زنان آزادی داد و ایران را از تجزیه و جنگ نجات داد و مدرنیته را در کشورمان پایه ریزی کرد. چرا بعضی ها خودتان را فریب میدهید و از چیزی کورکورانه حمایت میکنید که میدانید سراسر دروغ و فساد و جنایت است.موریس آریایی- اسلام تازیان تبهکار و جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه انسان ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در عربستان و ایران اشغالی است. انقلاب ویرانگر و ایران بر باد ده و جمهوری جنایتکار اسلامی هم برای ایرانیان جز جنایت، فحشا، اعتیاد، قتل، اسید پاشی، کشتار، غارت، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است. شاهان پهلوی خواهان سر افرازی و سربلندی ایران و ایرانی در جهان بودند، آن چیزی که هم اکنون وجود خارجی ندارد، رژیم تروریستی و جنایتکار جمهوری اسلامی چهره بسیار خشنی را از ایرانیان به جهانیان معرفی کرد و هم اکنون ایرانی به عنوان تروریست در جهان شناخته میشود!! #موریس_آریایی✍️آگاهی بنیان رهایی است. -فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است.!!
هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. #موریس_آریایی✍️

تاریخ بهترین آموزگار است....
خودکرده را تدبیر نیست.
امروز حسرت دیروز را میخوریم.
#رضا_شاه_روحت_شاد.
#شاهنشاه_روحت_شاد.
https://t.me/raymanshazade

@ تنها کسیکه میتواند ایران را دوباره به اوج و عظمت 40 سال پیش برساند شاهزاده است. موریس آریایی
رضا شاه روحت شاد🌹
شاهنشاه روحت شاد🌹
https://t.me/raymanshazade
-----------

@ هر ایرانی یک رای دارد ....
رای من شاهزاده...
https://t.me/raymanshazade
- همه حقوق محفوظ است کپی رایت © ۲۰۱۸
در پناه خرد و دانش........
اندیشه کن.......
📢 Iran First

No comments:

Post a Comment