Wednesday, August 14, 2019

اندیشه کن.......

No photo description available.


به گفته کارل پوپر
کسانیکه وعده بهشت به مردم میدهند، هرگز چیزی بجز جهنم ایجاد نکردند.
انسان آگاه و خردمند نیاز به موهومات و موجودات خیالی ندارد.. خدا نیست, اگر به خودتان بیایید نیازی به خدایان دروغین ندارید. اندیشه کن.موریس آریایی.آگاهی بنیان رهایی است.✍️ @ ایدئولوژی، از اسلام تازی گرفته تا کمونیست و غیره با فقر، چپاول، فساد و دیکتاتوری برابر است.موریس آریایی

برای من که از دیدگاه رئالیستی به جهان مینگرم و فلسفه و جهان بینی خاص خودم را از طبیعت و انسان و جانداران دارم، از دیگاه دیگری به جهان مینگرم. من باورمند به آنچه که می بینم و لمس میکنم هستم، و به موهومات و توهمات نیز باورمند نیستم و هیچ اهمیتی به آنها نمیدهم. باورمند هستم که همه چیز در همین جهان خاکی و فانی است، و وعده جهان دیگر فریب و دکان بازاری بیش نیست.موریس آریایی،آگاهی بنیان رهایی است.✍️ با توجه به اینکه جهنم و بهشتی در کار نیست و همه چیز بر روی همین زمین است، اگر خوب زیست و زندگی کنی در قالب بهشتی، و اگر بد زندگی کنی در قالب جهنمی، این دو واژه تمثیلی برای خوب و بد زیستن بر روی زمین است، بنابراین تا میتوانید شاد و خوش و خوب زندگی کنید، که وعده های پس از مرگ همه پوچ و میان تهی و کشک است. انسان هنگامیکه میمیرد چه یک تکه چوب را زیر خاک کنند و چه انسان را، هر دو به مرور زمان خاهند پوسید، جریان مدفون کردن جانداران نیز بخاطر جلوگیری و عدم آلودگی محیط زیست است، بسیاری مانند من را نیز خاهند سوزاند.موریس آریایی، آگاهی بنیان رهایی است.✍️ یا به گفته خیام بزرگ:
از جمله رفتگان این راه دراز
باز آمده کیست تا بما گوید باز
پس بر سر این دو راههٔ آز و نیاز
چیزی نگذاری که نمی‌آیی باز
و یا:
افلاک که جز غم نفزایند دگر؛
نَنْهَند به جا تا نربایند دگر؛
نا آمدگان اگر بدانند که ما
از دَهْر چه می‌کشیم، نایند دگر
تمام گفتار و آموزه های بنیادین خیام بزرگ به انسانها این است که، هان، هوشیار باش و بپا کسی مغزت را دستکاری و مغزشویی نکند، که همه چیز در همین جهان است.موریس آریایی.✍️ جنایتکاران اسلامی و بازماندگان تازیان جنایتکار در ایران چه بلایی بر سر ایران و ایرانی آوردند, انتقام ۱۴۰۰ سال را از ایرانیان گرفتند. ننگ و مرگ ابدی بر عاملان و آورند گان این ننگ و جنایت تاریخی در ایران باد .موریس آریایی✍️ اسلام جنایتکار تازیان دین جهالت,تزویر و ریاکاری است,اسلام جنایتکار تازیان به هر شکل و با هر تفکر جامعه ای پر از جهل را میسازد چون اساس شکل گیری اسلام تازیان جنایتکار زن ستیزی و جهل است.موریس آریایی.آگاهی بنیان رهایی است....☝️
جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز فساد، دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان، زندان و اعدام کاری نکرده است.استاد موریس آریایی.👤مطالب را با نام نویسندگان به اشتراک بگذارید. دزدی ادبی جرم است....@ هر ایرانی یک رای دارد ....
رای من شاهزاده... https://t.me/raymanshazade - همه حقوق محفوظ است کپی رایت © ۲۰۱۸
در پناه خرد و دانش........
اندیشه کن.......
#موریس_آریایی

No comments:

Post a Comment