Saturday, April 12, 2014

وضعیت زنان ایرانی نیز دست کمی از زنان مصری ندارد



وضعیت زنان ایرانی نیز دست کمی از زنان مصری ندارد !!
چندی پیش مطلبی پست کردم با عنوان مصر "بدترین کشور برای زنان" در جهان عرب است! تقریبا تمامی زنان مصری در زندگی خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند و بیش از ۹۰ درصد از آنان پس از بهار سال ۲۰۱۱ به طور مداوم قربانی حملات تهاجمی می‌شوند که در این‌گونه موارد مهاجمان اغلب آنان را در ملاءعام مورد آزار قرار می‌دهند. بر اساس پژوهش یک مؤسسه سرشناس بریتانیایی، مصر بدترین کشور دنیای عرب برای زنان است وضعیت زنان در مصر به شدت رو به وخامت رفته است .!!
گویا این پدیده شوم در ایران نیز وجود دارد و از نظر شرایط زندگی زنان, ایران نیز به یکی از بدترین کشور های جهان برای زنان تبدیل شده است, و وضعیت زنان ایرانی نیز دست کمی از زنان مصری ندارد ! مطلب زیر از ایران است و زبان گویای پدیده شوم زن آزاری و آزار و اذیت جنسی در ایران است !! زنان در دوران شاه در ایران از امنیت کامل برخوردار بودند؛ و مانند کشورهای اروپا زنان نیز مانند مردان تا نیمه شب در خیابان بودند و کسی با آنان هیچ کاری نداشت!!! فرهنگ اسلامی تازیان تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی در زن آزاری مقصر است. در اینجا باید گفت که اسلام تازیان تبهکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین است. اسلام تازیان تبهکار همین است. جمهوری جنایتکار اسلامی هم برای ایرانیان جز جنایت، فساد، فقر، فحشا، دزدی، غارت اموال عمومی, اعتیاد، قتل، کشتار، غارت منابع طبیعی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است... مطلب زیر یک نمونه آزار و اذیت جنسی از ایران است و زبان گویای پدیده شوم زن آزاری و آزار و اذیت جنسی در ایران است !!آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی

"آواز پری": وضع دختران مملکت ما اینه!
نگاه یک دختر بلاگر: حتی توی پارک امنیت نداریم

سایت پارسینه: وبلاگ "آواز پری" نوشت: ساعت چهار یا چهار و نیم عصر بود. من و فاطمه با هم قرار داشتیم،اون ا دانشگاه اومده بود منم از دانشگاه. با مقنعه، مانتوهای ساده و بلند و کوله پشتی.تنها آرایشمونم یه رژ لب کمرنگ بود.

تو یه پارک کوچولو، رو یه نیمکت روبه خیابون نشسته بودیم و بعد از 20 روز کلی حرف واسه هم داشتیم. از بین هر 5 تا ماشینی که رد میشد 4 تاشون یا سوت میزدن، یا متلک مینداختن، یا بوق میزدن، یا شکلکای مذخرف میفرستادن، چند تا هم هی دور میزدن میومدن رو به روی ما پارک میکردن وقتی میدیدن سوار نمیشیم و اهمیت نمیدیم میرفتن اما پنج دقیقه بعد باز دور میزدن میومدن!!!!

مردهایی با سن های مختلف! جوون، مـُسن، حتی گاهی پیـر!!

نشستن تو پارک کوفتمون شد و تصمیم گرفتیم با همه خستگیمون قدم بزنیم. اما وضع بدتر شد که بهتر نشد!!

وضع دختران مملکت ما اینه! حتی عصر یه روز کاری، تو شهر و مملکت خودمون نمیتونیم با امنیت زندگی کنیم. تا کی باید دلیل این عدم امنیت رو و به جرم بدحجابی و حرکات دخترا بدونیم؟؟
...................................
پ.ن:در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب است! مرگ و ننگ ابدی بر اسلام تبهکار تازیان و جمهوری جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...
 —

No comments:

Post a Comment