Sunday, March 15, 2015

مردی که سالها پیش با داعشی های وطنی مقابله کرد.



مردی که سالها پیش با داعشی های وطنی مقابله کرد..:!!
اگر که امروز داعش جنایتکار موزه موصل را نابود کرد، ۳۵ سال پیش «شیخ صادق خلخالی جنایتکار » چنین قصدی برای تخریب تخت جمشید و آرامگاه کوروش بزرگ داشت!
نصرت‌ امینی (زاده: ۱۲۹۴، اراک - درگذشت: ۳۱ فروردین ۱۳۸۸، بیمارستانی در حومه واشنگتن) فعال سیاسی ملی‌گرای ایرانی بود.
شرح اين واقعه را از زبان «نصرت امینی» استاندار فارس که در مصاحبه ای دو سال پیش با خانم فريبا امينی داشتند، اين گونه می شنويم:
« خلخالی قاضی بدنام صادر کننده ی حکم اعدام ها و اوباش هایش، اعلام کردند برای ویران کردن تخت جمشید می آیند. من در عکس عمل به این گفته، در یک نطق رادیویی اعلام کردم برای چنین اقدام خائنانه ای، باید از روی جنازه ی من عبور کنند. به نظامیان هم دستور دادم، که برای ورود آنها به شیراز آماده باشند. مردم نیز برای حفاظت از تخت جمشید به آنجا رفتند. اما پیش از اجرای مأموریت کثیفشان، به آنها دستور داده شد که به تهران باز گردند.» شهردار وقت تهران در دوران مصدق . زنده یاد نصرت امینی در زمان رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی مدتی استاندار فارس بود زمانی که خلخالی جنایتکار برای تخریب آرامگاه کوروش بزرگ به شیراز آمده بود او در برابر خلخالی مقاومت کرد و با قاطعیت تمام از رادیو اعلام کرد: مگر از روی جسد او رد شوند اگر بخواهند کوچکترین گزندی به «تخت جمشید» برسانند.وی به ماموران انتظامی شهر دستور داد تا در برابر خلخالی جنایتکار و پاسداران همراهش بایستند. خلخالی جنایتکار و دارودسته اش ناچار به تهران بازمی گردند." وی ، در ۹۴سالگی، در بیمارستانی در حومه واشنگتن، ایالات متحده چشم از جهان فروبست!
آگاهی بنیان رهایی است.
برگ اسلام جنایتکار است.
....................

No comments:

Post a Comment