Sunday, March 15, 2015

ﺍﮔﺮ ﺷﺒﺎ ﺧﻮﺍﺑﺘﻮﻥ ﻧﻤﯿﺒﺮﻩ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ



ﺍﮔﺮ ﺷﺒﺎ ﺧﻮﺍﺑﺘﻮﻥ ﻧﻤﯿﺒﺮﻩ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ !! 
مدیونی اگر فکر کنی ﺍﺯ ﻓﻘﺮ ﻭ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﻭ ﮔﺮﺍﻧﯽ ﻭ ﻗﺴﻂ ﻭ ﻗﺮﺽ ﻭ ﻭﺍﻡ ﻭ ﺗﻮﺭﻡ هست ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺷﻤﺎ ﺩﭼﺎﺭ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ دین فریبکار ﺷﺪﻩ ﺍﯾﺪ !!!
ترسم از روزی، که قبض آفتاب ، آید برایم !!
یا که فیشی ، از بهای ماهتاب ، آید برایم !!
نصب گردد ، روی دوشم ، یک هوا سنج جدید...
قیمت باد و هوا هم ، با شتاب آید برایم !!
دولت ایران متشکریم !!!!
گفتم غم تو دارم ، گفتا غمت سر آید...
گفتم که نان گران شد ، گفتا گران تر آید !!!
گفتم ز نرخ قصاب ، فریاد ما بلند است...
گفتا که گوشت کم خور ، تا حاجتت بر آید !!!
گفتم چرا کم است این ، یارانه های نقدی ....
گفتا خموش غافل ، این نیز هم نیاید !!!
گفتم که از گرانی ، جانم به لب رسیده ....
گفتا تحملش کن ، تا جان تو در آید !!!!!
.........................................

No comments:

Post a Comment