Monday, January 11, 2016

کاروان جهل



کاروان جهل ...
مسافری در شهر٬ جماعتی انبوه را می بیند كه مردی زنده را در تابوت انداخته و به سوی گورستان می برند و آن بيچاره دست و پا زنان٬ فرياد ميزند و پیر و پیمبر را به شهادت می گيرد كه من زنده‌ ام! چطور می توانید مرا به خاك بسپاريد؟
اما تنی چند از ملایان كه پشت سر تابوت بودند، بي توجه به اوضاع جاری٬ رو به مردم كرده و می گويند: پدرسوخته ملعون٬ دروغ می گويد ... این مرده نمی فهمد ...
مسافر حيرت زده حكايت را پرسيد٬ گفتند: اين مرد فاسق٬ تاجری ثروتمند و بدون وارث است٬ چندی پيش كه به سفری طولانی رفته بود، چهار شاهد عادل خداشناس در محضر قاضی شهر٬ شهادت دادند كه ازدنیا رفته و قاضی نيز بر مرگ او گواهی داد.
پس از اندی٬ يكي از ملای های دین درشهر٬ زن او را به همسری خویش درآورد و دیگری اموالش را تصاحب كرد٬ حال بعد از مرگ٬ برگشته و ادعای حيات می كند٬ حال آنكه ادعای مردی فاسق٬ در برابر گواهی چهارعادل خداشناس٬ مسموع و مقبول نمی افتد.
اين است كه به حكم قاضی٬ به گورستان میرویم که خاک برسرش کنیم، زيرا كه دفن ميت واجب است و معطل نهادن جنازه٬ شرعا جايز نيست.!!
کوچه / احمد شاملو
...
جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز فساد، دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان، زندان و اعدام کاری نکرده است... کدبان موریس آریایی. تأثیر فسادها، در ایجاد انگیزه برای اوجگیری نا رضایتی مردم از رژیم فاسد و جنایتکار اسلامی را می توان در شعارها و دیوار نویسی های مردم تکمیل کرد:
ـ رژیم اسلامی سرچشمه فساد است.
ـ آخوند مظهر رذالت، دنائت، لئامت و فساد است.
ـ اسلام تازیان تبهکار دین جنایت و آدمکشی است، برنامه اش گسترش فساد است.
ـ تا آخوند پلید در ایران است، فساد هم هست.
ـ مرگ بر رژیم فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی .
سعدی می گوید: اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی
برآورند غلامان او درخت از بیخ

آخوند جنایتکار تشکیل شده از _الف :اره کش_ خ: خر_ و: ولدزنا _ نون:نمک به حروم_ دال:دد منش
آگاهی بنیان رهایی است.
کدبان موریس آریایی.
...
از آخوند تبهکاری پرسیدند: چه می خوری؟ گفت: گوشت ملت
گفتند چه مینوشی؟ گفت:خون ملت
گفتند چه میپوشی؟ گفت:پوست ملت
گفتند اینها را از کجا می اوری؟ گفت:از جهل ملت
گفتند چگونه این جهل را نگاهداری می کنی؟
گفت:در جعبه ای طلایی به نام " مقدسات"
گفتند از این جعبه چگونه محافظت میکنی؟ گفت:
بوسیله نادانی و جهل و خرافات مردم !!!!
...
◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! آگاهی بنیان رهایی است. کدبان موریس آریایی... ◀نشانی برگ ما در تلگرام با مطالب متنوع پیش از ورود به کانال, تلگرام را بروزرسانی کنید که مطالب و فرتور ها که از پیش در گروه است را ببینید : ◀به برگ روشنگری در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید. https://telegram.me/DemocracyForIran
,,,

No comments:

Post a Comment