Monday, January 11, 2016

مورد توجه تازی پرستان و زن ستیزان احمق و ابله:




مورد توجه تازی پرستان و زن ستیزان احمق و ابله:

من یک زن هستم.
من یک انسان مثل تو هستم.
من ابزار تو نیستم.
من ملک خصوصی تو نیستم.
من صاحب و مالک جسم و روان خودم هستم.
من ناموس تو نیستم.
من آشپز تو نیستم.
من نوکر و خدمتکار تو نیستم.
من جوانمرد نیستم من جوان زن هستم .
من بر عهد و پیمان زنانگی ام می مانم.
من خودم برای خودم تصمیم می گیرم.
من ماشین سکس تو نیستم.
من جنس دوم نیستم.
من یک زن آزاد هستم.
من یک زن آزاده هستم.
من جنس موهای تو را دارم.
من حجاب اجباری تو را نمی خواهم.
من را تحقیرنکن چون من هم تحقیرت نمی کنم.
من خودم نوع لباسم را انتخاب می کنم.
من تصمیم می گیرم که آرایش بکنم یا نکنم.
من تصمیم می گیرم برقصم یا نرقصم.
من تصمیم می گیرم که با کی برقصم.
من تصمیم می گیرم که با یک زن یا با یک مرد زندگی کنم.
من تصمیم می گیرم که بلند بخندم .
من غیرت تو را نمی خواهم.
من عشق تحمیلی تو را نمی خواهم.
من شجاعت تو را نمی خواهم من خودم شجاعم.
من خودم حق خودم را می گیرم.
من مسافرت می روم, تنهای ,تنها می روم.
من مسافرت می روم یا که با یار می روم.
من طاقت می یارم ,چرا که مرد نیستم ,بلکه یک زنم.
من دخالت و فضولی تو را نمی خواهم.
من نیاز به تو به عنوان تکیه گاه ندارم.
من از تو اجازه برای هیچکاری نمی گیرم.
من مردسالاری تو را نمی خواهم.
من پدرسالاری تو را نمی خواهم.
من توصیه های مردانه تو را نمی خواهم.
من نمی خواهم که نوکر و کدبانوی تو باشم.
من قالیباف تو نیستم.
من خیاط تو نیستم.
من یک رختشور یا ماشین لباس شوئی نیستم.
من یک دستگاه جوجه کشی و تولید مثل نیستم.
من یک انسان زن هستم.
من هم دارای حق و حقوق هستم!
...

◀در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مردان نیز آزادی نخواهند داشت!! اسلام تازیان جنایتکار ضد زن و ضد بشر است, حجاب هم یک قانون ضد انسانی است... حجاب آپارتاید جنسی است. نه به اسلام جنایتکار تازیان... نه به آپارتاید جنسی، نه به حجاب اجباری ، پیش به سوی آزادی، پیش به سوی لغو حجاب...مرگ بر ایرانی شد که گفت مرگ بر شاه...!!کدبان موریس آریایی ◀از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است!!!کدبان موریس آریایی... آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...

◀نشانی برگ ما در تلگرام با مطالب متنوع :به برگ روشنگری ما در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید. آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار... https://telegram.me/DemocracyForIran

◀جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی، صدور فاحشه، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است..کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
:::
 — 

No comments:

Post a Comment