Thursday, February 1, 2018

پیش گرفتن دکترین ریگان

Image may contain: 1 person, smiling, text



پیش گرفتن دکترین ریگان برای براندازی رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی................
نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی در یادداشتی خواستار براندازی رژیم حاکم جنایتکار بر ایران شد.

به گزارش ، «دینا روراباکر»، نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا که پیشتر خطابه‌نویس «رونالد ریگان»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا بوده با اشاره به اعتراضات اخیر در ایران، از دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا خواست سیاستی که «ریگان» برای حمایت از مخالفان شوروی سابق به کار بست را درباره ایران در دستور کار قرار دهد.

«روراباکر»، در یادداشت خود در «نشنال‌اینترست» از رسانه‌های دولتی «صدای آمریکا» و «رادیو فردا» به عنوان «ابزارهای کلیدی» دولت آمریکا برای آگاه‌سازی معارضان ایرانی از حمایت‌های «بالاترین سطوح حاکمیت» در واشنگتن از آنها نام برده است.

او همچنین با بیان اینکه فناوری‌هایی مانند Firechat و برنامه‌های گوشی‌های هوشمند می‌توانند نقش به‌سزایی در «اعتراضات» ایران بازی کنند اضافه کرده است: «ایالات متحده بایستی هر اقدامی که می‌تواند را برای دسترسی مردم ایران به اینترنت ماهواره‌ای انجام دهد.»

نماینده جمهوری‌خواه ایالت کالیفرنیا، با بیان این که «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از ناآرامی‌های پس از انتخابات در سال 2009 (1388) حمایت نکرد، سیاست دولت فعلی کشورش به ریاست «دونالد ترامپ» در اعلام حمایت از اغتراضات اخیر ایران را شایسته تمجید دانسته است.

وی در پایان یادداشت خود نوشته است: «این بار ، ایالات متحده در کنار معترضان شجاع در ایران ایستاده است. رئیس‌جمهور ترامپ، این موضوع را کاملاً روشن کرده است.»
2

این سخنان ریگان؛ رئیس‌جمهور آمریکا پس از کارتر است که کنایه‌آمیز به کارتری که عامل سقوط شاه بود می‌گوید: 
«شاه ایران، راهش از راه مردمش جدا نبوده است. کاری که ما با شاه ایران کردیم؛ شرمی برای تاریخ مناسبات سیاسی ماست. ما، او را که متحد خوبی برای ما، و سختکوش برای مردمش بود، رها کردیم. در عوض حمایت خودمان را از یک فرد روانی متعصب؛ که جان هزاران نفر را گرفته است، جایگزین کردیم»!! 

ویدئوی سخنان ریگان:
ریگان در این گفته ها اقرار میکند : من از سیاست رئیس جمهور کارتر انتقاد میکنم چرا که شاه بهترین دوست ما در منطقه بود من به هیچ وجهی قانع نشده ام که او بر علیه مردم خود بود. این لکه سیاهی در سیاست ماست که باعث سرنگونی شاه شدیم. او افزون بر اشاره به خدمات شاه در اصلاحات ارضی عنوان میکند و میگوید ما باعث تغییر شرایط شده و حکومت را در دست دیوانه تندرویی قرار دادیم که باعث کشته شدن هزاران ایرانی شده است.
https://youtu.be/FPwmLzbrLUw

روی خط آتش......................
روی خط ایران و جهان............................
جهان صدای شما را شنیده است ..........................
جهان با جوانان شجاع ایران است ..........................
@ نمیتوانند جنبش را به شدت سرکوب کنند جهان پشتیبان مردم و جوانان ایران است.موریس آریایی.....✍️
@ در برهه حساس کنونی کمک و پشتیبانی همه کشوری های دمکراسی مورد نیاز است. موریس آریایی.....✍️ 
آزادی بدون هزینه بدست نمی آید..اروپا نیز بدون هزینه آزاد نشد.. موریس آریایی....✍️
از سویی نظامیهای رژیم از مردم میترسند, از همشان فیلم گرفته میشود.موریس آریایی....✍️
******************

پیش بینی یک مقام آمریکايی از فروپاشی رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی
هفتۀ نامۀ فرانسوی "لوپوئن" به مناسبت ناآرامی های جاری در ایران با "ادوارد لوتواک" موّرخ آمریکایی و عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا در دورۀ ریاست جمهوری رونالد ریگان گفتگویی انجام داده است که در آن مورخ آمریکایی "ورشکستگی" رژیم اسلامی ایران را اجتناب ناپذیر دانسته است.

به گزارش رادیو فرانسه، لوتواک گفته است : همۀ داده ها از ورشکستگی رژیم ایران حکایت دارد و همانطور که رونالد ریگان شاهد فروپاشی اتحاد شوروی بود، هیچ بعید نیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری فعلی آمریکا، شاهد فروپاشی رژیم اسلامی ایران باشد.

"ادوارد لوتواک" در مصاحبه اش با هفته نامۀ "لوپوئن" گفته است : درآمدهای نفتی ایران که ۸۰ درصد صادرات این کشور را تشکیل می دهند برای تأمین نیازهای ایران با ۸۰ میلیون نفر جمعیت کفایت نمی کنند. به گفتۀ عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا، حکومت ایران برای به حرکت انداختن چرخ اقتصاد این کشور باید روزانه ٢۵ میلیون بشکه نفت صادر کند، در حالی که کل صادرات نفت این کشور در حال حاضر از ۲ میلیون و ۵٠٠ هزار بشکه در روز فراتر نمی رود.

به همین خاطر "ادوارد لوتواک" تصریح کرده است که درآمد سرانۀ ایرانیان امروز معادل درآمد سرانۀ کشوری همانند "بوتسوانا" است با این تفاوت که "بوتسوانا" بخش اعظم منابع خود را صرف برنامۀ اتمی، خریداری اسلحه، تولید موشک های بالستیکی، مداخلات نظامی در کشورهای منطقه و حمایت مالی از گروه های تروریستی نظیر حزب الله لبنان نمی کند.

به گفتۀ "ادوارد لوتواک" ایران از یک مشکل بزرگ دیگر رنج می برد و آن فسادی است که کل رهبران این کشور را دربرگرفته است. این فساد شامل فرزندان رهبر رژیم جمهوری اسلامی به ویژه مجتبی نیز می شود که به گفتۀ "ادوارد لوتواک" دارایی هایش به ٢ میلیارد دلار می رسد. قانع ترین فرزند رهبر رژیم، به گفتۀ "ادوارد لوتواک"، دارایی اش به ۵٠٠ میلیون دلار می رسد.

مورخ آمریکایی بر تاثیر مخرب بنیادهای ایران بر اقتصاد این کشور تأکید کرده و افزوده است : با این حال مسبب واقعی ورشکستگی و فقر ایران سپاه پاسداران رژیم است که به دلیل برنامه های اتمی و موشکی اش محرک تحریم های اقتصادی علیه ایران بوده و ایران را به ماجراجویی در کشورهای منطقه نیز واداشته است. عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا در پایان گفته است که مردم ایران پی برده اند که این ماجراجویی ها هزاران میلیارد دلار زیان به اقتصاد ایران وارد آورده است.

فیلم؛ تحریم سرکوبگران: مرحله بعدی چیست؟
تحليلگر ارشد موسسه هادسون آمریکا: تحریم‌های در دست بررسی بزودی سپاه و بسیج رژیم را هدف قرار می دهد.
https://youtu.be/h_yOjD1tPjk

@ تا ایرانی برای خودش کاری نکند هیچکس برایش کاری نخواهد کرد. همه کشور ها به فکر منافع خود هستند!! به فکر آزادی کشورتان باشید و خودتان برای خودتان کاری انجام بدهید.کدبان موریس آریایی...✍️

اصلاحگرا واصولگرا واعتدالگرا و غارتگرا هیچ تفاوتی با هم ندارند اصلاحگرا واصولگرا واعتدالگرا و غارتگرا حمایت از اسلام تازیان
جنایتکار تازی ضد بشری قتل و غارت توحش 
فنا شدن فرهنگ و تمدن ایران و ایرانی 
تا آخوندهای جنایتکار و اسلام جنایتکار تازیان و آثارش نابود نشود ایران ایران نشود.................

@ هر کسی‌که فکر می‌کند پس از رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی مردم دوباره یک رژیم جنایتکار اسلامی دیگر می‌‌خواهند باید بسیار ابله، احمق و دیوانه باشد.کدبان موریس آریایی............. ایران در آستانه انقلابی دیگر, اینبار غیر مذهبی, خیابانها را نباید رها کرد. پیروزی نزدیک است.موریس آریایی ...............✍️
@ در ایران نسلها تغییر کردند. مردم و جوانان ایران از گروه های ۵۷ همدستان آخوند های جنایتکار به شدت متنفر هستند و آنها را نمیخواهند.موریس آریایی.....✍️
@ در ایران نسلها تغییر کردند. مردم و جوانان ایران از اسلام تازیان جنایتکار و گروه های ۵۷ همدستان آخوند های جنایتکار به شدت متنفر هستند و آنها را نمیخواهند.موریس آریایی...✍️

@ برای آزادی ایران, باید اتحاد داشت و تا پیروزی کامل خیابان ها را رها نکرد. به هم بپیوندید و خود را سازماندهی‌ کنید. موریس آریایی................. ✍️

📢 Iran First
📢 Iran First
آگاهی بنیان رهایی است...✌️
👤 استاد موریس آریایی نویسنده و روشنگر
https://morisaryai.blogspot.de/
عضو شوید...............
🔴 بی تفاوت نباشید Share کنید 🔴
اگر ایرانی هستید و میخواهید از شر این جنایتکاران اشغالگر راحت شوید این پیج را لایک کنید و به دوستان خود نیز معرفی کنید, و مطلب بگذارید..................... 
آخوند جنایتکار است..................................
آخوند جنایتکار است.................
https://www.facebook.com/Mullahs-are-Killer-آخوند-جنایتکار-است-880865372094912/?modal=admin_todo_tour



No comments:

Post a Comment