Wednesday, September 2, 2015

شاهنشاه آریامهر: وحشت بزرگ در راه است




شاهنشاه آریامهر:
وحشت بزرگ در راه است !!
امنیت جهان به امنیت ایران بستگی دارد. ایرانیان بیگانه پرست نبودند. ما وعده تمدن بزرگ میدهیم ، آنها وعده وحشت بزرگ : امیدوار بودم سیاهی های قرون وسطائی را که پنجاه سال پیش ایران از آنها نجات یافته بود برای همیشه از میهنم دور کنم : امیدوار بودم حکومت روشنائی وروشن بینی را که چکیده تمدن وفرهنگ ایرانی است برای همیشه پابرجا سازم. کارخانه دو مرتبه ساخته می شود, منزل دو مرتبه ساخته می شود , استقلال دو مرتبه به دست نمی آید. در تمام مدت پادشاهی ام ، من فقط به خاطر این آرمان بزرگ زیستم و کوشیدم ، آرمانی که در شرف تحقق یافتن بود امیدوار بودم حکومت روشنائی وروشن بینی را که چکیده تمدن وفرهنگ ایرانی است برای همیشه پابرجا سازم: شاهنشاه آریامهر برای رسیدن به این آرمان بزرگ به سختی کوشیدم، با دشواریها و موانع بسیار مبارزه کردم با توطئه ها و تحریکات فراوان مواجه شدم: ممکن است من در طی سلطنتم اشتباهاتی مرتکب شده باشم . اما کوششم برای عظمت واعتلای ایران هرگز خطا نبود. باید بگویم که هیچ چیز مرا راضی نخوا هد کرد مگر آنکه ایران را در صف اول ملل مترقی جهان ببینم ... ملی شدن صنت نفت از آرزوهای دیرینه من بوده است. دیگر اجازه نخواهیم داد که شرکتهای نفتی اجناس خود را به قیمت روز به ما بفروشند و نفت ما را به قیمت پنجاه سال پیش خریداری کنند. مردم انگلستان دوست ندارند سخت کار کنند اما می خواهند بهترین زندگی را داشته باشند که هزینه ان را کشورهای دیگر بپردازند- بلوک غرب ما را همیشه مصرف کننده و گرسنه میخواهد. ملت و ارتش با هم ایران را محافظت میکنند. ما دیگر به چشم ابی ها احتیاجی نداریم. کسانی که می خواستند منرا بکشند را بخشیدم اما جاسوسان را هرگز نمی بخشم ، اگر بند ،بند انگشتان دستم را قطع کنند ، سند جدای آذربایجان را امضا نخواهم کرد؛ این حق ما است که ازسرمایه های ملی خود دفاع کنیم. اگر امروز در فکر سازندگی ایران نباشیم فردا دیر است.

پ.ن:
◀کاش آگاه بودیم و میدانستیم و می شنیدیم و عمل میکردیم. آری شاه رفت و پشت سرش اعتبار و آبروی ایران و ایرانی هم رفت .. .شادی ,امنیت ,بزرگی , هویت , فرهنگ , پیشرفت ,انسانیت , شرف و میهن پرستی هم رفت . ما ماندیم و یک سرزمین سوخته با دلهای سوخته ........ آگاهی بنیان رهایی است. !! موریس آریایی◀ آزادي چيزي است شبيه سلامتي؛ تا هنگامیكه اين دو را از دست ندهيم، قدرشان را نمي دانيم! در دوران شاه ایرانیان همه گونه آزادی داشتند، که آن آزادی ها را یک شبه از دست دادند!! دموکراسی دوران شاه برای ایرانیان بسیار خوب بود. کنفدراسیون دانشجویان ایران در دوران شاه که به خرج دولت به خارج میامدند به غربی ها اطلاعات و آدرس غلط میدادند. جهان تنها توسط کسانی که جنایت میکنند آسیب نمی بیند، بلکه توسط کسانی نیز آسیب می بیند که این جنایت ها را می بینند و هیچ کاری انجام نمی دهند! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
...

No comments:

Post a Comment