Friday, April 8, 2016

جایی کنار نیچه و هدایت و برشت



دست مرا گرفته ای، با زور می بری بهشت / بخشیده ام بهشت به تو، با آن حوریان زشت / من آتشم، خانه ی من چاه دوزخ است / جایی کنار نیچه و هدایت و برشت



کدبان موریس آریایی مینویسد: خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند


◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!!
کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIra
Reading articles not pictures
◀نشانی برگ در تلگرام. https://telegram.me/DemocracyForIran
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
jjj

No comments:

Post a Comment