Saturday, April 16, 2016

مسلمانان عقب مانده



همه‌ موجودات زنده پس از مرگشان فاسد میشوند اما مسلمانان عقب مانده پیش از مرگشان!!

◀در دوران شاه آزادی داشتیم اما سواد و آگاهی نداشتیم , به همین جهت نیز ملت اسیر خرافات و عقب ماندگی و فساد دینی شد! اما چیزی که هست مردم ما هیچگاه از تاریخ درس نمیگیرند و حتا تاریخ خوبین 37 سال پیش کشور خود را نیز به دست فراموشی سپرده اند. تحقیقاتی که با فناوری‌های پیشرفته انجام گرفته، نشان می‌دهد که جمجمه افراد دینی عقب افتاده در هزاران سال پیش منجمد شده است. آزادی با آگاهی به دست می آید! موریس آریایی- ملتی که مطالعه نکند و کتاب نخواند هیچگاه با حق و حقوق خود آشنا نخواهد شد. انقلاب سیاه و ننگین ۵۷ یک شورش و انقلاب ایدئولوژی بود و نه اقتصادی, در واقع ملت از روی شکم سیری بود که با دروغ پردازیهای آخوندان فاسد و تبهکار و به واسطه کور اندیشان و بیسوادان به اصطلاح روشن فکر صورت گرفت و یک مشت جانی جنگ افروز جنگ طلب تروریست و بی مسولیت زمام امور مردم و کشور را به دست گرفتند. آزادی با آگاهی به دست می آید!! موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...

فردی که چیزی نمی داند، اما می داند که هیچ نمی داند دانش آموز است، به او بیاموزید. فردی که می داند، اما نمی داند که می داند، در خواب است، بیدارش کنید.

◀کاش آگاه بودیم و میدانستیم و می شنیدیم و عمل میکردیم. آری شاه رفت و پشت سرش اعتبار و آبروی ایران و ایرانی هم رفت .. .شادی ,امنیت ,بزرگی , هویت , فرهنگ , پیشرفت ,انسانیت , شرف و کشور دوستی هم رفت . ما ماندیم و یک سرزمین سوخته با دلهای سوخته ........ آگاهی بنیان رهایی است. !! موریس آریایی

◀ آزادي چيزي است شبيه سلامتي؛ تا هنگامیكه اين دو را از دست ندهيم، قدرشان را نمي دانيم! در دوران شاه ایرانیان همه گونه آزادی داشتند، که آن آزادی ها را یک شبه از دست دادند!! دموکراسی دوران شاه برای ایرانیان بسیار خوب بود. کنفدراسیون دانشجویان ایران در دوران شاه که به خرج دولت به خارج میامدند به غربی ها اطلاعات و آدرس غلط میدادند. جهان تنها توسط کسانی که جنایت میکنند آسیب نمی بیند، بلکه توسط کسانی نیز آسیب می بیند که این جنایت ها را می بینند و هیچ کاری انجام نمی دهند! موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.

◀از آدم های مذهبی لومپن عقب مانده و خرافاتی و بیسواد و تروریست های مذهبی دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است!!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....موریس آریایی...

◀وظیفه روشنگر تولید دانش و شکستن تابو ها و مرزهای خرافات و ناآگاهی و بیخبری و بیسوادی است، به همین خاطر از اینکه انسان از زمان خود جلوتر است باید به خود افتخار کند !!.کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است . . ..

◀ هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است . . ..

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنچه به جایی نرسد فریاد است!!
جهان مجازی یعنی اینکه در جنگل به دنبال انسان بگردی!!موریس آریایی
◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزش گذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!!
کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIra
Reading articles not pictures

No comments:

Post a Comment