Friday, April 8, 2016

من شک می کنم پس هستم




من شک می کنم پس هستم!!
پیشگیری از درمان بهثر است!!
◀الله نام بت سنگی تازیان جنایتکار و اکبر هم به تازی به معنای بزرگتر است، بنابراین الله اکبر یعنی بت بزرگ یا بت سنگی بزرگتر است. آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی ..

الله؛ تازیان خدای مسلمانان پیش از اینکه به آسمان برود بت بزرگ اعراب بوده است. 
آیا میدانستید «الله» بُتِ سنگی بزرگ خدای محمد تازی عرب و یکی از بتهای بیشمار ساکن کعبه بود؟ این حقیقتیست که دنیای اسلام با تمام نیرو در پنهان کردن آن میکوشند.
" گرهارد باورینگ" استاد پژوهش های مذهبی و اسلامی در دانشگاه ییل مینویسد: در زمانهای بسیار دور پیش از محمد؛ اعراب پیش از اسلام و به‌ویژه مردم مکه بتی بزرگ به نام «الله» را پرستش می‌کردند و آن خدا را به‌ هنگام پریشانی می‌خواندند.
"خوان ادواردو کامپو" استاد دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا مینویسد: شواهد تاریخی نشان می‌دهند که الله نام یک خدای بزرگ عربی در میان خدایان دیگر بود؛ همانند آنچه در بین‌النهرین یافت می‌شد.
" رابرت موری" نویسنده کتاب «خدای ماه الله در باستان‌شناسی خاورمیانه» در کتاب خود گزارش میدهد که چگونه نام اسلامیِ خدا (الله) از نام خدای ماهِ مشرکان عرب گرفته شده و الله خدایی متفاوت از خدای مسیحیان و یهودیان است و مسلمانان خدای دروغینی را می‌پرستند. استفاده از سالنامه قمری و تصاویر ماه در اسلام نتیجه این منشا برای الله است.
بت سنگی تازیان الله در پیش از اسلام تازیان جنایتکار بعنوان یکی از خدایان بدوی شناخته میشد و یکی از خدایان مکه بود. پیشوند «ال» نیز نشانگر آن است که الله برای مکیان شناخته شده‌بود. برای نمونه می‌توان به وجود الله در نام عبدالله پدر محمد اشاره کرد.
جایگاه بت الله در مکه چه بود؟
مهمترین بت برای مردم مکه بت هبل بود چنانکه بر دیگر خدایان مکه سایه افکنده بود و دلبستگی مردم به هبل مانعی بر سر راه پذیرش الله (بت قبیله محمد تازی) بود، با اینحال الله نیز از مرتبه بالایی برخوردار بود. لات و منات و عزی دختران الله به شمار میرفتند و به عنوان شفیعانی برای نزدیکی به بت سنگی تازیان الله پرستش می‌شدند. این سه‌بت سنگی «بنات الله» نامیده می‌شدند.

من شک می کنم پس هستم!!
◀این روزها، مردم فقط به همديگر شک می کننند و نه به خرافات دینی! کمتر کسی پيدا ميشود که بخواهد از شک به يقين برسد يا حتا با شک کردن بيانديشد! دکارت میگفت: «من می انديشم پس هستم» و پيش فرضش هم این بود که «من شک می کنم پس می انديشم» و استنتاج می کرد که «من شک می کنم پس هستم». وی باورمند بود با پيش فرض شک کردن ميشود به يک نقطه قابل اتکا و ساکن رسيد. من هم فکر ميکنم جاده باور و يقين از شک می گذرد. دکارت هميشه من را ياد خيام می اندازد. باید از اسلام قرون وسطایی و جنایتکار تازیان هر چه بیشتر فاصله گرفت... مشکلات ایرانیان از زمانی پدید آمدند که اسلام جنایتکار و آخوند بازی به ایران آمد و به زور شمشیر به ایرانیان تحمیل شد، دین و مذهبی که انتخابی نباشد و کورکورانه به زور شمشیر به افراد در جامعه تحمیل گردد، حاصلی جز جنایت، فساد، ویرانی و تباهی به دنبال نخواهد داشت. در جهان هیچ چیز مقدس نیست و انسان دانا به دینهای من در آوردی و جنایتکار مانند اسلام تازیان تبهکار هیچ نیازی ندارد ، دین جهل و خرافات و برده گی و جنایت است. بیدار شوید.. ما بی دین و بی خدا هستیم، همه نهادهای دﻳﻨﻰ از ﻣﺴﻴﺤﻴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﻳﮫﻮد و اﺳﻼم تازیان ، همگی نهادهاﻳﻰ هﺴﺘﻨﺪ ﮐـﻪ ﺗـﻮﺳـﻂ اﻧﺴـﺎن ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪه اﻧﺪ ﺗﺎ ﻧﻮع ﺑﺸﺮ را دﭼﺎر وﺣﺸﺖ و ﺑﺮدﮔﻰ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻗﺪرت و ﻣـﻨـﻔـﻌـﺖ را در دﺳـﺘـﺎن ﺧﻮد ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و مانع آزادی کامل مردم هستند.. هر چه جنایات در ایران امروز صورت میگیرد از اسلام جنایتکار تازیان است. کار اصلی ادیان پرورش نادانی و گسترش حماقت است... ديني كه بزور شمشير تحميل شود نه قانوني است - نه انسانی و از ديدگاه اجتماعی نیز هیچگونه مشروعيت ندارد اسلام تازیان تبهکار را به عربستان باز گردانيم... آمدند و سوختند و کشتند و بردند و ماندند!!.. ننگ و مرگ ابدی بر تازیان و تازی پرستان باد... هیچ کتابی و دینی از آسمان نیامده است، اینها همه نادانی و جهالت است. همه نهادهای دﻳﻨﻰ از ﻣﺴﻴﺤﻴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﻳﮫﻮد و اﺳﻼم تازیان، همگی نهادهاﻳﻰ هﺴﺘﻨﺪ ﮐـﻪ ﺗـﻮﺳـﻂ اﻧﺴـﺎن ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪه اﻧﺪ ﺗﺎ ﻧﻮع ﺑﺸﺮ را دﭼﺎر وﺣﺸﺖ و ﺑﺮدﮔﻰ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻗﺪرت و ﻣـﻨـﻔـﻌـﺖ را در دﺳـﺘـﺎن ﺧﻮد ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و مانع آزادی کامل مردم هستند.. خدا زیر سوال است چه رسد به دین های دروغین و اسلام تبهکار و جنایتکار تازیان، اینها همه دکان بازار، عوام فریبی و دروغ است !! اگر یک فکر و مذهب جنایتکار و احمقانه را حتا پنج میلیارد نفر هم قبول داشته باشند، آن چیز باز هم احمقانه و جنایتکار است. دوستانی میگویند که باید به عقاید جنایت بار مسلمانان احترام گذاشت! اما من نمیتوانم به عقیده ای احترام بگذارم که در آن انسان را در چاله فرو برده و آنقدر سنگ بر سر و تنش میزنند تا کشته شود. من نمیتوانم عقیده ای را محترم بدارم که حکم به بریدن دست و پای انسان در خلاف جهت میدهد و رهایش می کند تا بمیرد. من نمی توانم به احکام جهاد و قصاص و سنگسار احترام بگذارم. واضحتر بگویم: در مبارزه با جهل و جنایت خط قرمزی نمی شناسم. همه راهها چه کمی و چه کیفی باید به کار گرفته شود، تا ماهیت اصلی اسلام جنایتکار و تبهکار تازیان به افراد ناآگاه هم نشان داده شود. جمهوری تبهکار اسلامی یک حکومت دینی است که هر روز در ایران مرتکب جنایات بیشمار میشود، اسلام تبهکار تازیان همین گندی است، که در ایران اشغالی است. اگر جمهوری تبهکار اسلامی و اسلام تازیان جنایتکار نیست پس چه کسی جنایتکار است؟ اسلام تازیان ایرانی نیست، بیدار شوید اسلام تازیان جنایتکار است . چرا بعضی ها خودتان را فریب میدهید و از چیزی کورکورانه حمایت میکنید که میدانید سراسر دروغ و فساد و جنایات است. اسلام تازیان مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده. آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین است. جمهوری جنایتکار اسلامی هم برای ایرانیان جز جنایت، فحشا، اعتیاد، قتل، کشتار، اسید پاشی، غارت، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است... اسلام تبهکار یک دین جنایتکار و من در آوردی تازیان سوسمار خور است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است. کتاب تازیان هم یک کتاب بی ارزش و ضد انسانی است که باید سوزاند. نه به اسلام جنایتکار و تبهکار ,نه به جمهوری جنایتکار اسلامی و نه به اعدام... دیگر بس است بیدار شوید جمهوری جنایتکار اسلامی و اسلام تبهکار تازیان جنایتکار است. آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی ..
..,

دانه دانايي بكار گیاه آگاهی بر آر...!!
◀خاهشمند است مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند! افراد بیسواد و ابله و صفحاتی وجود دارند که کارشان تنها برداشت مطالب مردم بدون ذکر منبع به نام خودشان میباشد، در اینجا باید گفت بسیار شرم آور است که این افراد زحمات نویسندگان را به نام خود میزنند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید حتمن نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید! همانگونه که میدانید سرقت ادبی جرم است و شایسته این است که مطالب را با نام نگارنده و یا نام برگ برداشت مطلب ذکر کنید. چیز زیادی هم از شما در خواست نشده است، تصور میکنم که اینکار زیبنده هر انسان و ایرانی پاکنهادی باشد. با سپاس موریس آریایی ...

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran
Reading articles not pictures!! — —
 —

No comments:

Post a Comment