Friday, April 8, 2016

جنایت و فساد در رژیم




جنایت و فساد در رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی ادامه دارد!!

رد پای گماشته ولی فقیه ـوقیح در اسناد پولشویی پاناما
ردپای ۷۲ رهبر فعلی و پیشین کشورهای مختلف در این اسناد دیده می‌شود. از جمله دیکتاتورهایی که به غارت کشورهای خود متهم‌ هستند. نام محمود احمدی نژاد، گماشته سابق ولی فقیه نیز در این اسناد دیده می شود.

انجمن بین‌المللی روزنامه نگاران تحقیقی، اطلاعات مربوط به دارایی‌ها و ثروت‌های پنهان شماری از رهبران سیاسی جهان در "بهشت‌های مالیاتی" را منتشر کردند.

در اسنادی که به نام "اوراق پاناما" معروف شده و در ارتباط با پولشویی برخی از رهبران جهان، چهره‌های ورزشی و تبهکاران بین‌المللی است، نام محمود احمدی‌نژاد نیز دیده می‌شود.

به گزارش رادیو فرانسه، روزنامۀ فرانسوی لوموند که در تحقیقات مربوط به کشف و انتشار این اسناد شرکت داشته، اطلاعات منتشر شده دربارۀ فساد مالی رهبران سیاسی و شخصیت‌های جهانی را بی‌سابقه خوانده است.

این اسناد که از آنها تحت عنوان "اسناد پاناما" یاد می‌شود دربرگیرندۀ یازده و نیم میلیون سند است که طی یک سال توسط ۳۷۸ خبرنگار در ۷۷ کشور جهان بررسی شده‌اند.

انتشار "اسناد پاناما" یک "رسوائی مالی جهانی" با ابعادی بی‌سابقه است. این اسناد از حساب های برون مرزی هزاران نفر و از جمله ۱۲ تن از رؤسای دولت ها و حکومت ها که ۶ تن از آنان همچنان بر سر کار هستند، پرده برمی‌دارند.

ردپای ۷۲ رهبر فعلی و پیشین کشورهای مختلف در این اسناد دیده می‌شود. از جمله دیکتاتورهایی که به غارت کشورهای خود متهم‌ هستند.

این اسناد همچنین رد شبکه ای مظنون به پولشویی میلیاردها دلار را نشان می دهد که یک بانک تحریم‌شده روسی آن را اداره می‌کرده و نزدیکان ولادیمیر پوتین٬ رئیس‌جمهور روسیه در آن دخیل بوده اند.

بر اساس "اسناد پاناما" نزدیکان عالیترین مقامات چین از جمله رییس جمهوری کنونی این کشور، "شی جینپینگ"، با ایجاد شرکت های ساختگی ثروت های خود را در "بهشت های مالیاتی پنهان کرده‌اند."

بر اساس گزارش روزنامه آلمانی "زود دویچه"، در این مدارک نام افراد و شرکت‌هایی وجود دارد که به‌رغم تحریم‌های گسترده‌ با جمهوری اسلامی معاملات تجاری داشته‌اند.

بنا به این گزارش، بیشتر این معاملات مربوط به قراردادهای نفتی بوده است. اغلب شرکت‌های ایرانی ذکر شده در این اسناد متعلق به دولت ایران بوده‌اند.

به گزارش رادیو آلمان، زوددویچه می‌نویسد، یکی از مسئولان شرکت "موساک فونسکا" برای اطلاع از صاحبان اصلی شرکت‌های جمهوری اسلامی پرس و جویی داشته که سرانجام یکی از همکاران‌اش در لندن می‌گوید که صاحب این شرکت‌ها محمود احمدی‌نژاد است.
ایران پرس نیوز

◀ در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مردان نیز آزادی نخواهند داشت!! اسلام تازیان جنایتکار ضد زن و ضد بشر است, حجاب هم یک قانون ضد انسانی است... حجاب آپارتاید جنسی است. نه به اسلام جنایتکار تازیان... نه به آپارتاید جنسی، نه به حجاب اجباری ، پیش به سوی آزادی، پیش به سوی لغو حجاب.. انتخاب در پوشش و نوشش و گردش آزادی کامل و حق هر انسان و شهروند این جهان است....مرگ بر ایرانی شد که گفت مرگ بر شاه...!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....موریس آریایی...
#



کدبان موریس آریایی مینویسد: خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....


◀از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است!!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....موریس آریایی...
◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!!
کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIra
Reading articles not pictures
◀نشانی برگ در تلگرام.... https://telegram.me/DemocracyForIran
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
...
 —

No comments:

Post a Comment