Saturday, December 3, 2016

وعده های دونالد ترامپ





📢وعده های دونالد ترامپ آیا عملی خواهد شد؟ 
او در مجمع ملی جمهوریخواهان در کلیولند گفت: «ایران بزرگترین حامی تروریسم، اینک به ۱۵۰ میلیارد پول نقد آزاد شده از سوی آمریکا و همچنین ۴۰۰ میلیون دلار پول باج دسترسی دارد و توافق اتمی این کشور حامی تروریسم افراطی اسلامی را در مسیر دستیابی به سلاح اتمی قرار داده است.»
او گفت «سیاست خارجی اوباما-کلینتون داعش را آزاد کرده، خاورمیانه را بی ثبات کرده، و ایران را در موقعیتی برتر در منطقه ساخته است.»
نشریه بیزنس اینسایدر می گوید دونالد ترامپ وعده داده
1- توافق اتمی با ایران را در روز اول رئیس جمهوری خود پاره کند و آن را «یکی از بدترین توافق هایی خوانده که در عمرش دیده است.» :
2-داعش را نابود می کند،
3-جلوی ورود مسلمانان به آمریکا از کشورهای تروریستی را می گیرد،..،
4- از اسرائیل حمایت کرده و
5- به حل مناقشات اسرائیل و فلسطینی ها کمک خواهد کرد.
https://telegram.me/IranRoshangariKanal
How to move to Canada: Immigration website crashes as Donald Trump becomes 45th US President!!




-دیدگاه من
📢تا ایرانی برای خودش کاری نکند هیچکس برایش کاری نخواهد کرد. همه کشور ها به فکر منافع خود هستند!! موریس آریایی- انتخابات در امریکا سر کاری و شو است. سیستم دو حزبی است و گزینه سومی وجود ندارد! به باور من هر دو کاندیدا عوضی بودند, انتخاب میان بد و بدتر بود اینها همه عامل کارتل ها و تراست ها و سرمایه دارها هستند. در کشوری که مردم آن تنها حق انتخاب دو حزب را داشته باشند نمیشود نام آنرا صد در صد دمکراسی نهاد, و چزی بجز سرگم کردن مردم در شو انتخابات و انتخاب اجباری به دست سیستم و عوامل قدرت نیست. برای خالی نبودن عریضه و سرگر م کردن مردم انتخابات درون حزبی هم میگذارند. به باور من هر دو کاندیدا عوضی بودند, چیزی که برای من بسیار شگفت انگیز است این است که چرا نسل سیاستمداران خوب و کار کشته و مجرب در جهان بسیار کم شده است, تا آنجا که یک دلقک نیز در امریکا رییس جمهور می شود!! سیستم دو حزبی است, و حکومت در آن هر چند سال نوبتی است, اینها همه دو روی یک سکه هستند!! سیستم فرتوت و قدیمی است و نیاز به یک رفورم اساسی دارد.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!! ......
مثلی در زبان انگلیسی وجود دارد که می‌گوید:
نمی‌توان به یک سگ پیر ترفندهای جدید آموزش داد!!
https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
...
...

No comments:

Post a Comment