Friday, January 9, 2015

من هم چارلی هستم




من هم چارلی هستم. من هم ضد دین هستم. من هم ضد اسلام جنایتکار تازیان هستم. همه چیز از نوفل لو شاتو آغاز شد. اروپا و فرانسه دارد میوه چینی جنایت بزرگ سال ١٣٥٧ در ایران را میکند! این اقدامات جنایتکارانه تروریستی با فتوای خمینی تبهکار و جنایتکار و یاران جنایتکارش بر ضد رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی آغاز و جهانی شد. اسلام تازیان تروریست و جنایتکار است. در این دین جنایتکار و تبهکار از تنها چیزی که هیچ نشان و خبری نیست انسانیت و صلح است! بار ها برای روز نامه های غربی نوشتم و عنوان کردم که؛ به این مسلمونها بها ندهید؛ اینها از دمکراسی غربی سو استفاده می کنند و در نهایت تروریست هستند و به اعمال تروریستی دست خواهند زد و حتا گفتم که این بچه مسلمون های تروریست را هنگامیکه از سوریه و مناطق جنگی به اروپا باز میگردند را به کشور های اروپایی راه ندهید و دیپورت کنید؛ اما کسی گوش نداد تا اینکه اروپا را نیز به خاک و خون بکشند! این دین جنایتکار پیش تر با شمشیر خون میریخت و جنایت میکرد, هم اکنون با مسلسل جنایت میکند و آدم میکشد. هر تازی پرست و بچه تازی تبهکار در اروپا و جهان یک بمب ساعتی است!! اسلام تبهکار و جنایتکار تازیان همین جنایت و گندی است که در ایران اشغالی و جهان است.!!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
08.01.2015

طعم سیب های نوفل لوشاتو در شارلی ابدو
فرانسه اولاند در حال چشیدن طعم سیب های درختی است که در سال 1979 در نوفل لوشاتو غرس کرد: همان زمان که به بهانه دفاع از دموکراسی جادوگری 1400 ساله بر آمده از غارهای دقیانوس جهل و جنایت را پذیرا شد و جهان بینی نفرت دینی را به رایگان در گلخانه چپ های اروپا پروراند و با پرواز اختصاصی از گلخانه اروپایی اش به تهران فرستاد تا سیب های مرگ را به جهان صادر کند و امروز محصولات درجه یک این پرورده خودش را با وحشت مزه کرد....جهان پایان تعطیلات روزهای آغازین سال 2015 را با بهت از کشتار کاریکاتوریست های اروپایی آغاز کرد.... آنچه دیدی از نتایج سحر است باش تا صبح دولتش بدمد.
..............................

No comments:

Post a Comment