Sunday, January 25, 2015

در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مرد نیز آزادی نخواهد داشت!! موریس آریایی

Photo: ‎در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مرد نیز آزادی نخواهد داشت!! موریس آریایی 

نتیجه شورش های تروریستی در ایران رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی بود. سازمان ها و گروه های  تروریستی عامل به قدرت رسیدن ملا ها ی بیسواد در ایران و جاده صاف کن رژیم فاسد و جمهوری جنایتکار اسلامی بودند. موریس آریایی ... مشکلات ایرانیان و زنان ایران از هنگامی پدید آمدند که اسلام جنایتکار تازیان و آخوند بازی به ایران آمد و به زور شمشیر و جنایت به ایرانیان تحمیل شد، دین و مذهبی که انتخابی نباشد، کورکورانه و به زور شمشیر به افراد در جامعه تحمیل گردد، حاصلی جز جنایت، فساد ، ویرانی و تباهی به دنبال نخواهد داشت. اسلام تازیان جنایتکار است. آخوندان فاسد جنایتکار هستند. جمهوری فاسد اسلامی جنایتکار است... مردم متحد هرگز شکست نخواهند خورد.!! آگاهي سرآغاز آزادي است. آگاهی بنیان رهایی است... موریس آریایی 

تنبیه و کتک زدن زن در اسلام تازیان جنایتکار  مجاز است سوره نسا : 

مردان ، سرپرست  زنانند، بخاطر برتریهایی که از نظر نظام اجتماع  الله  (بت سنگی تازیان تبهکار)  برای بعضی نسبت به بعضی دیگر قرار داده است و به خاطر انفاقهایی که از امـوالشـان در مـورد زنـان مـی کـنـند، و زنان صالح آنها هستند که متواضعند، و پیروی میکنند در غیاب همسر خود اسرار و حقوق او را، در مقابل حقوقی که الله  (بت سنگی تازیان) برای آنان قرار داده ، پیروی  و اطاعت می کنند. و امـا آن دسـته از زنان را که از طغیان و مخالفتشان بیم دارید و پیروی نکنند ، پند و اندرز دهید! و اگر مـؤ ثـر واقـع نـشـد، در بـسـتر از آنها دوری نمایید! و اگر آنهم مؤ ثر نشد و هیچ راهی بـرای وادار کـردن آنـهـا بـه انـجـام وظـایـفـشـان  و پیروی جـز شـدت عـمـل ، برای وادار کردن آنها به انجام وظایفشان نبود، آنها را کتک بزنید و تنبیه کنید! و اگر از شما پیروی کردند به آنها تعدی نکنید و بدانید الله ( بت سنگی تازیان جنایتکار ) بلند مرتبه و بزرگ است و قدرت او بالاترین قدرتهاست!

ببینید این الله بت سنگی تازیان  جنایتکار چگونه به  شما امر و نهی میکند و مردان را وادار میکند که  زنان را تنبیه  و کتک بزنند, باز هم بروید و کورکورانه از دشمنان خود  پیروی کنید! زن در اسلام جنایتکار تازیان  شهروندان درجه دو و سه محسوب  میشود و  ابزار جنسی و سکسی  است و دارای هیچ گونه حق و حقوق و آزادی نیست!!
آگاهی بنیان رهایی است... موریس آریایی 

............................................‎

در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مرد نیز آزادی نخواهد داشت!! موریس آریایی 

نتیجه شورش های تروریستی در ایران رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی بود. سازمان ها و گروه های تروریستی عامل به قدرت رسیدن ملا ها ی بیسواد در ایران و جاده صاف کن رژیم فاسد و جمهوری جنایتکار اسلامی بودند. موریس آریایی ... مشکلات ایرانیان و زنان ایران از هنگامی پدید آمدند که اسلام جنایتکار تازیان و آخوند بازی به ایران آمد و به زور شمشیر و جنایت به ایرانیان تحمیل شد، دین و مذهبی که انتخابی نباشد، کورکورانه و به زور شمشیر به افراد در جامعه تحمیل گردد، حاصلی جز جنایت، فساد ، ویرانی و تباهی به دنبال نخواهد داشت. اسلام تازیان جنایتکار است. آخوندان فاسد جنایتکار هستند. جمهوری فاسد اسلامی جنایتکار است... مردم متحد هرگز شکست نخواهند خورد.!! آگاهي سرآغاز آزادي است. آگاهی بنیان رهایی است... موریس آریایی

تنبیه و کتک زدن زن در اسلام تازیان جنایتکار مجاز است سوره نسا :

مردان ، سرپرست زنانند، بخاطر برتریهایی که از نظر نظام اجتماع الله (بت سنگی تازیان تبهکار) برای بعضی نسبت به بعضی دیگر قرار داده است و به خاطر انفاقهایی که از امـوالشـان در مـورد زنـان مـی کـنـند، و زنان صالح آنها هستند که متواضعند، و پیروی میکنند در غیاب همسر خود اسرار و حقوق او را، در مقابل حقوقی که الله (بت سنگی تازیان) برای آنان قرار داده ، پیروی و اطاعت می کنند. و امـا آن دسـته از زنان را که از طغیان و مخالفتشان بیم دارید و پیروی نکنند ، پند و اندرز دهید! و اگر مـؤ ثـر واقـع نـشـد، در بـسـتر از آنها دوری نمایید! و اگر آنهم مؤ ثر نشد و هیچ راهی بـرای وادار کـردن آنـهـا بـه انـجـام وظـایـفـشـان و پیروی جـز شـدت عـمـل ، برای وادار کردن آنها به انجام وظایفشان نبود، آنها را کتک بزنید و تنبیه کنید! و اگر از شما پیروی کردند به آنها تعدی نکنید و بدانید الله ( بت سنگی تازیان جنایتکار ) بلند مرتبه و بزرگ است و قدرت او بالاترین قدرتهاست!

ببینید این الله بت سنگی تازیان جنایتکار چگونه به شما امر و نهی میکند و مردان را وادار میکند که زنان را تنبیه و کتک بزنند, باز هم بروید و کورکورانه از دشمنان خود پیروی کنید! زن در اسلام جنایتکار تازیان شهروندان درجه دو و سه محسوب میشود و ابزار جنسی و سکسی است و دارای هیچ گونه حق و حقوق و آزادی نیست!!
آگاهی بنیان رهایی است... موریس آریایی

...........................................

No comments:

Post a Comment