Friday, May 1, 2015

هدایت جان کجایی




هدایت جان کجایی که تک تک حرفایت دارد برایم بیشتر ثابت می شود!!
ـــ در زندگی زخم هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد .
ـــ تنها مرگ است که دروغ نمی گوید .
ـــ اگر مرگ نبود فریادهای نا امیدی به آسمان بلند می شد، به طبیعت نفرین می فرستاد .
ـــ هر كس مطابق افكار خودش دیگری را قضاوت می كند .
ـــ چه می شود كرد ؟ سرنوشت پر زورتر از من است .
ـــ انسان به نحوی با حیوانات رفتار می كند كه زندگی بر آنها دشوار تر از مرگ است .
ـــ تا ممكن است باید افكار خودم را برای خودم نگه دارم .
ـــ از هنگامی كه همه روابط خودم را با دیگران بریده ام می خواهم خودم را بهتر بشناسم .
ـــ آن ها به من می خندند ، نمی دانند من بیشتر به آن ها می خندم .
ـــ از روشنایی خوشم نمی یاد ، جلو آفتاب همه چیز لوس و معمولی میشه .
ـــ چقدر هولناك است هنگامی كه مرگ آدم را نمی خواهد و پس می زند .
ـــ تا دنیا چنین است كه هست ، حقیقت از آن چیزی است كه قدرت نداشته
و با قدرت هم كنار نیامده است .
ـــ من گمان می كنم آزادم اما جلو سرنوشت خودم نمی توانم كمترین ایستادگی كنم .
ـــ انسان خودش از مرگ می ترسد ، اما سبب مرگ دیگران را فراهم می آورد.
ـــ كسانی هستند كه از بیست سالگی شروع به جان كندن می كنند.
ـــ مرگ است كه ما را از فریب های زندگانی نجات می دهد .
ـــ یك چیز هایی هست كه نمی شود به دیگری فهماند ، نمی شود گفت ،
آدم را مسخره می كنند .
ـــ هنگامیكه انسان از شادی های دروغی و چیزهای مزخرف دست برداشت ،
خواهد فهمید كه بهترین زندگانی را طبیعت به او می دهد .
ـــ آدم یا حرف دارد یا ندارد ، هنگامی آدم حرف دارد باید مهمترین شكلی را
كه با حرفش جور است انتخاب كند .
ـــ هیچ دلیلی اشخاص ترسو و نادان را قانع نخواهد كرد .
ـــ هیچ كس نمی تواند با دیوی كه در درون اوست به سر برد .
ـــ بعضی ها خوش بدنیا می آیند و بعضی ها ناخوش .
ـــ چه خوب بود همه چیز را می شد نوشت .
ـــ اگر مرگ نبود همه آرزویش می كردند .
ـــ همه از مرگ میترسند من از زندگی سمج خودم .
ـــ وحشتناك ترین عمل انحطاط یك جامعه خرافات و نادانی مردم است .
ـــ وقتی دور عقرب آتش روشن كنند خودش را نیش میزند آیا دور من آتش نیست؟
ـــ همه از مرگ می ترسند ، من می ترسم پس از مردن هم زندگیم ادامه داشته باشد.
ـــ كسانی كه دست از جان شسته اند و از همه چیز سر خورده اند ، تنها آنان می توانند كارهای بزرگ انجام دهند .
....................................

آگاهی بنیان رهایی است.
برگ اسلام جنایتکار است.
#. #

No comments:

Post a Comment