Friday, May 1, 2015

رژیم های دیکتاتوری از هر شکست پیروزی میسازند



رژیم های دیکتاتوری از هر شکست پیروزی میسازند.!!

رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی با خفت و خواری توافق هسته ای را به قیمت فقیر کردن ایرانیان و ویران کردن و هدر دادن منابع و ثروت های ملی ایران پذیرفت. توافق هسته ای به معنی عادیسازی روابط نیست. در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن.... رژیم های دیکتاتوری از هر شکست پیروزی میسازند. چه تحریم ها باشد و چه نباشد تا هنگامی که آخوند و جمهوری جنایتکار اسلامی دارد جنایت و ایران را چپاول میکند همین آش و همین کاسه است و هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد!!
آگاهی بنیان رهایی است.
موریس آریایی

1-جمهوری تبهکار اسلامی پذیرفته است ۹۸ درصد از اورانیوم غنی شده اش را از میان ببرد.
2-غنی سازی را در همه سایتها, بجز نطنز متوقف کند.
3-در نطنز فقط از سانتریفیوژهای نسل اول (سانتریفیوژهای دهه ۱۹۷۰) تکنولوژی ۵۰ سال پیش برای غنیسازی اورانیوم استفاده کند.
4-مابقی سانتریفیوژها در همه مراکز غنی سازی بایستی از محل خارج شوند و در انبار تحت نظارت آژانس قرار گیرند.
5-در فردو حق ندارد اورانیوم را غنی کند و هیچ پسمانده اتمی نبایستی در آنجا وجود داشته باشد. در این مرکز تنها میتوان کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی انجام داد. و با ۱۰۰۰ سانتریفوژ آنجا تنها میتوان با نظارت آژانس کارهای تحقیقاتی محدود انجام داد.
6-تمامی چرخه تولید سوخت اتمی از معادن تا کارگاه های ساخت قطعات و غنی سازی تحت نظارت کامل و بازرسیهای آژانس اتمی قرار خواهند گرفت.
7-جمهوری جنایتکار اسلامی قراداد را برای همیشه خواهد پذیرفت و هرگز از ان پی تی خارج نخواهد شد.

توافق لوزان؛ هشدار وزیر امور خارجه آلمان!
خبرگزاری رویترز در خبری از برلین گزارش داد: فرانک والتر اشتاینمایر وزیر امور خارجه آلمان می گوید بسیار زود است که توافق درباره برنامه هسته ای رژیم ایران را جشن گرفت. وی ابراز امیدواری کرد که رژیم ایران به این توافق پایبند بماند.

از سوی دیگر یک تحلیلگر اسکای نیوز گفت: مذاکرات لوزان به پایان رسید و محاسبه سود و زیان آن آغاز شد.اما واقعیت این است که آنچه در لوزان روی داد صرفا گامی است که نمی توان جز بر اساس توافق نهایی ماه ژوئن، درباره موفقیت یا شکست آن اظهار نظر کرد.
...

No comments:

Post a Comment