Monday, July 20, 2015

خروج نام تروریست ها و غارتگران و دزدان رژیم



خروج نام تروریست ها و غارتگران و دزدان رژیم جنایتکار و تبهکار جمهوری اسلامی و نام پاسدار سلیمانی از لیست تحریم‌ها پس از توافق هسته ای به سود این جنایتکاران شد !!
یسنا: متن برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و 1+5 که به تازگی منتشر شده است، شامل اسامی تعداد بسیاری از افراد و شرکت هایی است که از تحریم درآمده اند. در این فایل منتشر شده از صفحه 73 تا صفحه 113 به اسامی افراد و شرکت هایی اشاره شده که براساس توافق جدید از تحریم بیرون می آیند. در پایان این لیست که به ترتیب حروف الفبای انگلیسی منتشر شده نام بابک مرتضی زنجانی به چشم می خورد. در این لیست همچنین نام افراد دیگری نظیر رضا آقازاده، علی اکبر صالحی، هاله بختیار، محمد قنادی، هوشنگ نوری، قاسم سلیمانی، کامران دانشجو، جواد درویش وند، علی فدویی، سید مهدی فرحی، پرویز فتاح، علی حسینی تاش، بیک محمدلو، محمد نادری، مصطفی محمدی نجار، محمدرضا نقدی، محمدصادق ناصری، محمد پاک پور، رستم قاسمی، آخوند علی سعیدی، حسین سلامی، علی شمشیری، احمد وحیدی، فریدون عباسی دوانی، احمد وحید دستجردی، محمد حجازی، مرتضی رضایی، یحیی رحیم صفوی، محمدرضا زاهدی، محمدباقر ذوالقدر، علی عزتی و سید جابر صفدری وجود دارد.
................

◀در وضع مردم هیچ تغیری حاصل نخواهد شد زیرا منافع حاصل از این توافق صرف نا امن کردن منطقه و جهان و به جیب آخوند های جنایتکار و تروریست های ایرانی و لبنانی و غیره خواهد رفت.!!
پ .ن: شکی نیست که باید جلو اعمال تروریستی رژیم تبهکار و جنایتکار اسلامی گرفته شود , زیرا اگر رژیم جنایتکار و تبهکار جمهوری اسلامی دست به بمب اتمی پیدا کرد نه تنها ایرانیان, بلکه همه جهان را نیز به گروگان خواهد گرفت. اما پرسش در این است که یکی نیست به این جنایتکاران تاریخ بگوید شما به چه حقی پول کشور و ملت ایران را هدر دادید و صرف ایجاد بمب اتمی کردید که هم اکنون با تو سری و خفت و خواری و ترس از حمله نظامی مجبور به پذیرش توافقنامه هسته ای گردید. این توافق جشن ندارد ملت باید یقه این جنایتکاران را جهت هدر دادن میلیاردها دلار بخاطر مطامع پلید و شیطانی خود بگیرند.؟!! در وضع مردم هیچ تغیری حاصل نخواهد شد زیرا منافع حاصل از این توافق به جیب آخوند های جنایتکار و تروریست های لبنانی و غیره خواهد رفت. من که بعید میدانم این تروریست های ضد حقوق بشر و جنایتکار و خطرناک به تعهدات خود عمل کنند, این جنایتکاران تاکنون به کدام قوانین و تعهدات داخلی و جهانی پایبند بوده اند که به این یکی پایبند باشند! هنگامی که عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر دروغ و حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
 —

No comments:

Post a Comment