Monday, July 20, 2015

جامعه گوسفندی لایق حکومت گرگان است



جامعه گوسفندی لایق حکومت گرگان است!! پیش از شورش ننگین ۵۷ چی بودیم، و چی شدیم, تنها جامعه ایران است که برگشت به شرایط هسته ای ۴۰ سال پیش را با ضرر و زیان بسیار زیاد جشن میگیرد! گویا همه گوسفندها نیز از وضع موجود راضی هستند!! با انکار حقایق نمیشود بنیان قدرتمندی بنا کرد!!

خری از جنگل میگذشت پوست شیری دید پوست شیر را بر روی خود انداخت. دید همه از او میترسند مغرور شد خواست یک غُرشی هم بکند اما به جای غرشش صدای عرعرش در آمد. حکایت رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی دروغگو و مزدورانش است. می بینم روزی که همه مزدوران و جنایتکاران این رژیم سفاک اسلامی در یک دادگاه بخاطر جنایت علیه بشریت محاکمه شوند... اسلام تازیان تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی یعنی: کودک آزاری- فقر-فساد-فحشا -جنایت-اعدام- زن ستیزی- سنگسار-شلاق-از تجاوز به دختران و پسران در زندان ها پیش از اعدام گرفته تا شکنجه وحشیانه مخالفان سیاسی، از سنگسار زنان تا قتل فجیع مخالفان در خانه های خود، از قطع دست و پا، در آوردن چشم ها از حدقه، انداختن افراد از ارتفاع تا سرکوب ملت بی دفاع ایران، همه و همه مشخصات... عملی و حقوقی اسلام تازیان تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی است، اسلام تازیان نه تنها جنایتکار است، جنایت ساز هم است... جامعه ایران در همه ابعاد آن بیمار است, چیزی که جالب است اینکه افراد برای خروج نام تروریست ها و غارتگران و دزدان رژیم جنایتکار و تبهکار جمهوری اسلامی و نام پاسداران و دزدان رژیم از لیست تحریم‌ها, که پس از توافق هسته ای به سود این جنایتکاران شده است, شادی میکنند.!! با این توافق در وضع مردم هیچ تغییری حاصل نخواهد شد زیرا منافع حاصل از این توافق صرف نا امن کردن منطقه و جهان و به جیب دزدان و غارتگران و آخوند های جنایتکار و تروریست های ایرانی و سوری و لبنانی و غیره خواهد رفت. رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی اعلام کرده است که با بد حجابی و کشف حجاب در ماشین ها برخورد شدید خواهد کرد !!! ننگ ابدی بر کسانی باد که جامعه شاد ایران را ناشاد کردند. یک گوشه ای از این جهان مردمی وجود دارند که خودشان انقلاب کردند که پس از انقلاب ننگین، کارهای پیش از انقلاب را یواشکی و با ترس و لرز انجام دهند! ملتی که که امنیت و شادیهاشان را در ازای بهشت دروغین فروختند و بعد آن را در کشورهای بیگانه جستجو کردند، قابل احترام نیستند قابل ترحم و تنفرند. ملتی که تاریخ خود را گم کند بیگانه پرست می شود! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
...
این خبر خبرگزاری فرانسه را بخوانید:
«همین هفته آینده یک اکیپ کارشناسان آمریکائی در تهران خواهند بود تا پروژه گسترش یک ترمینال فرودگاه اصلی پایتخت را آغاز کنند، این در حالی است که از ژانویه گذشته یک کمیسیون اقتصادی ایران و آمریکا در واشینگتن برپا شده است تا امنیت مالی 50 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در ایران را تضمین کند.»
دیکتاتورها همیشه دروغ می گویند.

سوریه کمک اعتباری یک میلیارد دلاری ایران را رسما پذیرفت(پولهای ملت و کشور ایران که بلوکه شده بود)
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، دمشق کمک اعتباری یک میلیارد دلاری ایران را، رسما پذیرفته و بشار اسد، رئیس‌جمهوری جنایتکار سوریه نیز قانون مربوط به آن را تصویب کرده است. رژیم ایران ، از مهم‌ترین متحدان دولت در دمشق است و کمک‌هایش به آن نیز در میانه جنگ داخلی سوریه، در حالی انجام می‌شود که حکومت مرکزی کنترل بخش‌هایی از سوریه، از جمله پایتخت، را در دست دارد.
--

No comments:

Post a Comment