Monday, July 20, 2015

قانون جذب و فیزیک کوانتوم چیست



قانون جذب و فیزیک کوانتوم چیست؟!!
افرادی که فکر را انرژی می دانند و از قوانین فیزیک کوانتوم برای اثبات تز خود کمک می گیرند باورمندد که برای آنکه انسان بتواند این انرژی را کنترل کند باید چهار کار را انجام دهد:

1- شخص باید بداند چه می خواهد و همان را که می خواهد از جهان هستی درخواست کند.

2- شخص باید تمام فکر وذکرش را روی چیزی که می خواهد متمرکز کند و با تمام احساس وشور و شوق و هیجانی که در خودش می تواند ایجاد کند باید آن چیزرا طلب کند.

3- آنقدر در چیزی که می خواهد غرق شود که فکر کند پیشتر به آن چیز رسیده است و اکنون فقط میان او و چیز مطلوبش کمی فاصله افتاده که به زودی برطرف می شود.

4- برای در آغوش گرفتن و دریافت و گرفتن چیزی که می خواهد کاملن آماده و گوش بزنگ باشد و هر چیزی که برای نگهداری و استفاده از آن چیز از پیش نیاز است را مهیا کرده باشد.

"قانون جذب" چیست؟ قانون جذب می گوید:"هر چه فکر کنی همان می شود." این جمله خیلی آشناست نه!؟ چند بار در نوشته ها و سخنرانی های استادان موفقیت این جمله را شنیده اید!؟ خیلی ، نه!؟ بیائید بعضی از شکل های معرفی قانون جذب را که به زبان های مختلف بیان می شود را به طور خلاصه با هم مرور کنیم:

· یخ های قطبی را دیده اید!؟ بخش کمی از آن از آب بیرون زده و بیشترین بخش های آن زیر آب از نظرها پنهان است!؟ ما آدم ها این بدنی که داریم آن قسمتی است که در دنیا ظاهر شده و همین اکنون ما صاحب بخش بسیار بزرگی هستیم که از نظرها پنهان است اما چه بخواهیم و چه نخواهیم این نادیدنی بخشی از وجود ماست. به زبان دیگر ما انسان ها ادامه یافته فیزیکی و فرم مادی چیزی هستیم که در ذات خود غیر فیزیکی و غیر مادی است. قانون جذب قانونی است که آن بخش یخ زیر آب را هم به کار می گیرد.

· اکنون در چه شرایطی هستی! خوشبختی یا نه مشکلات فراوانی داری؟! اطرافیان ات زیاد رفتار و اخلاق ایده آل تو را ندارند و یا نه فوق عاده اند ومنبع واقعی امید و انرژی تو در زندگی محسوب می شوند؟ خلاصه هر چه داری و نداری ، حتی همین بدنی که داری و فرم عضلات و تیپ و هیکل و پوست و دندان و خلاصه هر چه هست چیزی است که تو خودت انتخاب کرده ای !!؟ بله دوست من درست شنیدی! آشی که می خوری آش کشک خاله نیست! آشی است که خودت برای خودت پخته ای!

· آدم خلاق چه کار می کند؟ خوب خلق می کند! چه چیزی را؟ هر چیزی که بخواهد! تو هم یک خالق هستی . چه جوری خلق می کنی !؟ خیلی ساده با فکری که می کنی!؟ هر چه که فکر کنی فوری در گوشه ای از این هستی خلق می شود و تو اگر دائم و پیوسته به آن فکر کنی ، این چیزی که خلق کرده ای به تو نزدیک می شود و کم کم تمام بخش های زندگی تو را فرا می گیرد. بعد از مدتی تو می بینی در محاصره چیزی قرار گرفته ای که پیشتر به کوچکی و ناچیزی یک فکر و خیال بیش نبوده است. و تازه آن موقع است که می فهمی فکرهای تو ، حتی آن افکار ریزو ساده و بی اهمیت چقدر مهم و تاثیر گذار بوده اند.و حرف هایی که در مورد دیگران بر زبان می آوردی یا راجع به آنها فکر می کردی ،تا چه اندازه روی زندگی کنونی و آینده تو و اطرافیان ات اثر می گذاشته است.

· هر چیزی که بتوانی تصور کنی مال توست. مال توست که آن را انجام دهی ، آنگونه باشی یا صاحبش باشی! تو فقط کافی است تصور کنی و روی این تصورات ثبات و استمرار داشته باشی! می بینی از دل ناکجا آبادی که هرگز نمی فهمی این تصور واقعی می شود و تو مالک آن می شوی.

· خوب گفتیم که تو ای انسان بوجد آورنده بزرگی هستی. می خواهی ببینی همین اکنون داری چه چیزی خلق می کنی ؟ خیلی ساده است! ببین به چی فکر می کنی! فکرهایی که برای فکر کردن انتخاب می کنی در جهان واقعی ما یک ازا و همزاد دارند و آن همان چیزی است که تو باعث خلق اش می شوی.

پ.ن: فیزیک کوانتوم اجازه میدهد که ذهنی بسییار فعال داشته باشیم و هر آنچه را میخواهیم به سوی خود جذب کنیم. مغز آدمی قادر به انجام کارهای بسیاری برای رسیدن به خوشبختی است. قانون جذب و فیزیک کوانتوم قانون باورها است یعنی انسان خودش آفریننده زندگیش است. و من میگویم که ما تصمیم گیرنده و تعیین کننده ی زندگی و سرنوشت خود هستیم خرافات، موهومات و تقدیر را جایگزین خرد و سد راه تصمیمات زندگی خویش قرار ندهیم! نذر و دعا و نیایش و نظر همه خرافات و عقب ماندگی است! تا هنگامی که دانش پزشکی پاسخگو نباشد و فرد نیز برای خود کاری نکند؛ هیچ چیز و هیچکس نمی تواند برایش کاری انجام دهد جامعه ای که به جهالت و این مهملات باورمند باشد, هیچگاه پیشرفت نکرده و آزاد نخواهد شد. علم و خرد را جایگزین اوهام و توهمات دینی کنید.!! در جهانی که با «مذهب و ایدوئولوژی» به دنبال «آزادی و عدالت» میدویم هرگز احساس «صمیمیت و آرامش و آزادی » نخواهیم کرد افکار کهنه و خرافی بایستی دور ریخته و فکری نو جایگزین آن گردد . هنگامی که عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند...دست کم نسل جوان باید خود را از خرافات و عقب ماندگی موروثی و تزریقی جدا کند و زندگی را به دست خود گیرد تا آزاد و رها گردد !! ..تسلیم شدن و تن دادن به قضا و قدر، سپردن زندگی و سرنوشت خود به دست تقدیر و خرافات خواست خدا و این چرندیات، کار زنان و مردان آزاده نیست، انسان های آزاده را میتوان به زندان افکند یا کشت، اما روح آزادیخواهی آنها را نمیتوان به تسلیم وادار کرد. به موجدات خیالی نباید دل بست. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که می بینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند...خدا و دین ابزاری در دست جنایتکاران، راهزنان و دزدان جهت تحمیق و جنایات بیشمار بر مردم بی خرد است... نیچه میگفت خدا مرده است و باید مرده باقی بماند، من اما می گویم خدا هرگز نبود که بمیرد!!.علم و خرد را جایگزین اوهام و توهمات دینی کنید.!! فیزیک کوانتوم اجازه میدهد که ذهنی بسییار فعال داشته باشیم و هر آنچه را میخواهیم به سوی خود جذب کنیم. مغز آدمی قادر به انجام کارهای بسیاری برای رسیدن به خوشبختی است. به خودباوری و خود آگاهی رسیدن. همه چیز در همین جهان آغاز و پایان می یابد, آیا میدانید که مغز چیزی را که میخواهد ببیند خودش مشخص میکند. مغز ما در هر ثانیه ۴۰۰ میلیارد اطلاعات را پردازش میکند. ما امکانات و توانایی هایی داریم که مدتهاست از آن بیخبریم و باید آنها را در جهت نیکبختی خود بکار گیریم. به موجدات خیالی نباید دل بست اگر انسان برای خودش کاری نکند هیچکس هیچ کاری نخواهد کرد!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
...

No comments:

Post a Comment