Monday, July 20, 2015

آخوند چو انگل است در کشور ما



آخوند چو انگل است در کشور ما
چسبیده چو زالو به سرو پیکر ما
شادی و نشاط را گرفته است ز ما
خون ریخته جای باده در ساغر ما

خامنه ای جنایتکار ضحاک زمان:
من تن علیلی دارم . من تن ذلیلی دارم. من نیمچه آبروئی دارم .. من اصلان آبرو ندارم . من به هیکس رحم نمیکنم. من میخوام همه حکومت را زیر عبام داشته باشم . من به هیچکس هیچی نمیدم . من بمب اتم دوست دارم . من میخوام با بمب اتم همه دنیا را بترسانم . من به ایرانیت اهمیت نمیدم . من اسلام جنایتکار را مثل چکش میزنم تو سرتون صداتون خفه بشه . من نظرم به هرچی احمقه نزدیکتره . من هرکاری دلم میخواد میکنمم . من هر اشتباهی که باشه میکنم کسی هم جرئت نداره بپرسه چرا . من دوست دارم همه پولها را بدم لبنان و غزه و سوریه اصلا بتو چه ؟ من زنان آزاد نمیخوام . زنها برن تو پستو و بچه بزایند و ارتش من را بزرگتر کنند و منهم هر وقت دلم خواست میکشمشون . این اسلام جنایتکار خون میخواهد . هرروز خون تازه میخواهد . به درک که تحریم شده . ما که کارمان را میکنیم . گور پدر تو ایرانی که سال 57 گفتی مرگ برشاه . خاک برسرت که لیاقت آنچه بود را نداشتی . رفتی زیر عبای بوگندوی خمینی جنایتکار منهم از اون کش رفتم . حالا چشمت در بیاد که من رهبرم تو هیچی نیستی . تو خس و خاشاکی ومن هرطور دلم بخواد باهات رفتار میکنم . هشت تا جونور گذاشتم انتخاب کنی ولی بهرحال اونی که نظرش به نظر من نزدیکتر باشه میاد بیرون . گرانی و تورم و نا امنی و این چیزا همین طور میمونه . تو فقط برو تو صف من فیلم و عکسهاشو بگذارم خارجی ها ببینند شماها چه حیوانات دست آموز خوبی هستید و هرچه بگم عمل میکنید .

آگاهی بنیان رهایی است.
برگ اسلام جنایتکار است.
#. #
......................................................

آیت الله های مزدور و فقیهانِ وقیح
جملگی هستند خونخوار و به ضحاکند شبیه
رنج و زجرِ مردمان را روز و شب
از خدای مفتضح خواهند هردم زیر لب
با کلام و قدرت و پول و سلاح و اختناق
اجتماع را بَرده دارند از برای ارتزاق
برای سود و سودا و حصول نفع خود
راوی نقل و حدیث هستند در هر جمع و گود
کاشفِ اسرارِ اعدادِ کلامِ بی ثمر
یاوه گویانِ نفاق و مذهبِ از حد به در
مفتیانِ دانشِ علمِ جماعِ شهوتی
کاخدارانِ ریاکار و سران پاپتی
صاحبانِ منبعِ تولیدِ فکرِ ارتجاع
روضه خوانانِ دروغینِ جنونِ انتفاع
ژاژخواهانِ زبانبازِ بیانِ جاهلی
بی عمل گویندگانِ رهروِ عصیانگری
قرنها این مجمع سالوسیان درگردِ هم
کشته و دزدیده و بُردند با جور و ستم
پوریا مفتون
..............

No comments:

Post a Comment