Friday, November 27, 2015

در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری


◀در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن.... اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است...آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... نشانی برگ ما در تلگرام با مطالب متنوع : ◀به برگ روشنگری در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید.https://telegram.me/islamisevil
...
...
...
شخصی نزد شیخی ابله آمد وگفت:
دیشب خواب دیدم دو گرگ گرسنه به من یک الاغ دادند و هفت سال از گله من میخوردند و من خوشحال بودم...
شیخ ابله گفت: تعبیر خر همان پراید است
و آن هفت سال که از گوسفندانت میخوردند همان قسط پراید بوده،
و آن دو گرگ ایران‌خودرو و سایپا بودند...
...
...

◀خاهشمند است مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند! افراد بیسواد و ابله و صفحاتی وجود دارند که کارشان تنها برداشت مطالب مردم بدون ذکر منبع به نام خودشان میباشد، در اینجا باید گفت بسیار شرم آور است که این افراد زحمات نویسندگان را به نام خود میزنند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید حتمن نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید! همانگونه که میدانید سرقت ادبی جرم است و شایسته این است که مطالب را با نام نگارنده و یا نام برگ برداشت مطلب ذکر کنید. چیز زیادی هم از شما در خواست نشده است، تصور میکنم که اینکار زیبنده هر انسان و ایرانی پاکنهادی باشد. با سپاس موریس آریایی ...

کدبان موریس آریایی مینویسد: خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند... باشد که همه از خود بیاغازند و جهت رشد فکری جامعه در آگاهی رسانی و روشنگری و ارتقا دانش جمعی نیز کوشا باشیم. هنگامی که عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند. آگاهی بنیان رهایی است.موریس آریایی ...
...........

No comments:

Post a Comment