Saturday, November 28, 2015

خاندان پهلوی هنر دوست بودند



فرتور زیبایی از خاندان پر افتخار پهلوی و هنرمندان در دوران طلایی پادشاهی
خاندان پهلوی هنر دوست بودند. اگر دوران شاه نبود نه خواننده زن داشتیم و نه هنرپیشه و نه فیلمفارسی!! شاه ایرانیها را از قرون وسطا بیرون اورد و آدم کرد؛ پس از آن گفتند مرگ بر شاه که مرگ بر خودشان شد. سگ شاه و ساواک شرف داشت به این رژیم جنایتکار اسلامی و کسانی که گفتند مرگ بر شاه. در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مردان نیز آزادی نخواهند داشت!! اسلام تازیان جنایتکار ضد زن و ضد بشر است, حجاب هم یک قانون ضد انسانی است... حجاب آپارتاید جنسی است. نه به اسلام جنایتکار تازیان... نه به آپارتاید جنسی، نه به حجاب اجباری ، پیش به سوی آزادی، پیش به سوی لغو حجاب...مرگ بر ایرانی شد که گفت مرگ بر شاه...!! . آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... ◀نشانی برگ ما در تلگرام با مطالب متنوع :◀به برگ روشنگری ما در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید. آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
https://telegram.me/DemocracyForIran
- هر ملتی لایق حکومتی ست که بر آنان حکمرانی می کند... کسانی که انقلاب کردند انگل بودند، گوسفند بودند, که ایران را هم ویران کردند!!
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که سطح شخصیت، سواد اجتماعی و شعورشان در حد خمینی جنایتکار و خلخالی تبهکار و دیوانه، مطهری بیسواد و عقب مانده و یک مشت آخوند شیپیشو و...و... کثافت است! نه بیشتر!.....
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که شیادی بی سواد و خائن را که عامل دشمنان بود امام جلاد نامیدید و پرستش ...کردند!
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که از شادی هموطنانشان ناخرسند بودند و از روی حسادت و بخل کشورشان را به دشمنانشان دادند تا انرا به آتش بکشند و هموطنانشان را قتل عام کنند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که ارزش پادشاهی بسیار مهربان، با شخصیت، عالم و با درایت که باعث پیشرفت، آرامش، آسایش ، سربلندی و افتخار کشور بود درک نمی کنند... و جنتی، و یک مشت روضه خوان کثیف رو میلیسند،،،و میپرستند،،،،
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که بهترین و وطن پرست ترین فرزندان این کشور را قتل عام کردند و همچنان به این عمل کثیف خود ادامه می دهند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که جشن فرهنگ و هنر شیراز را ترویج فساد می دانستند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که پس از به آتش کشیدن و به خاک و خون کشیدن کشورشان به آمریکا و اروپا رفته اند و همچنان نیز وقیحانه افتخارمی کنند که مخالف شاه بودند و هستند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که سی و سه سال است که در کشور عزیز ما ، به کشتار و خونریزی میلیونها ایرانی ادامه می دهند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که نقشه دشمنان کشور ما را دقیقا اجرا کردند و همچنان ادامه می دهند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که با شعار یا روسری یا تو سری به زنان حمله کردند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که دلیل انقلابشان این بود که می گفتند : چرا فرخزاد دست دختران را ماچ می کند.!!! چرا زنان دامن میپوشاند،،،
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که ژنرال وطن پرست میهن خود را گوساله و سگ چهار ستاره خطاب می کردند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که ژنرالهای وطن پرست میهن خود را قتل عام کردند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که هیچ بوئی از و تمدن اخلاقیات، ادب، شخصیت، و وطندوستی نبرده اند و هزاران تهمت و افترا به خاندان وطن دوست پهلوی زدند.
مخالفین شاه کسانی بودند که فراموش کردند اگر خاندان پهلوی نبودند، هرگز متمدن نمیشدند و باید شتر سواری میکردند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که سینما رکس آبادان را آتش زدند و آنرا بگردن رژیم شاه انداختند.
مخالفین شاه کسانی بودند و هستند که در اوایل انقلاب ننگین شان زنی را زنده در آتش سوزاندند و به آن افتخار کردند!
پس نتیجه میگیریم که مخالفین شاه از دم همه ضد ایران و ایرانی‌ هستند و به اینها فقط می‌شه گفت خائن، پس ننگ و مرگ بر هرچی‌ خائن است.
-همه مطالب و حقوق این برگ متعلق به تاربرگ اسلام جنایتکار است می باشد. مدیریت برگ اسلام جنایتکار است. موریس آریایی... ◀آگاهی بنیان رهایی است. برگ اسلام جنایتکار است.
#. #
...

No comments:

Post a Comment