Friday, November 13, 2015

تا احمق و ابله در جهان است مفلس در نمی ماند



تا احمق و ابله در جهان است مفلس در نمی ماند!!

بی‌خدایان باید به بی‌خدایی خود مفتخر باشند، نه شرمنده. زیرا بی‌خدایی فرد نشانهٔ صحت و استقلال ذهن اوست - ریچارد داوکینز.
...
◀خدا + دین= خرافات و جنایت و دکان بازار است... کسی که به مهملاتی مانند خدا و دین و این گونه مزخرفات باورمند باشد احمق و بیسواد و ابلهی بیش نیست. دین سرچشمه همه بدی ها است. دین، سیاست تبهکار سیاهی است که با آن جنایت کرده و میکنند !! همه نهادهای دﻳﻨﻰ از ﻣﺴﻴﺤﻴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﻳﮫﻮد و اﺳﻼم تازیان ، همگی نهادهاﻳﻰ هﺴﺘﻨﺪ ﮐـﻪ ﺗـﻮﺳـﻂ اﻧﺴـﺎن ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪه اﻧﺪ ﺗﺎ ﻧﻮع ﺑﺸﺮ را دﭼﺎر وﺣﺸﺖ و ﺑﺮدﮔﻰ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻗﺪرت و ﻣـﻨـﻔـﻌـﺖ را در دﺳـﺘـﺎن ﺧﻮد ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و مانع آزادی کامل مردم هستند. ریشۀ همۀ ادیان دروغین و من درآودری، همان آیین­های موهوم خرافه­ پرستی و موهوم­ پرستی، جنایت سازی و جادوگری است. از آن بر حذر باشید. ملتی که تاریخ خود را گم کند بیگانه پرست می شود!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی ..
#
خر را كه تخمش را نميكارند...!!
◀کسانی که از خود استقلال فکری نداشته باشند، برده افکار دیگران خواهند شد و نقش سیاهی لشکر را بازی خواهند کرد، اینان هیچگاه به دموکراسی و آزادی دست نخواهند یافت... کسانی که عقیده ای را برایشان سرهم کرده و از کودکی به آنان تزریق کرده ا ند, با آن که آگاهانه خود چیزی را انتخاب میکند, بیشتر نمود دارد. بیهوده می خواهد عقیده ای که به زور وارد مغزش شده را حفظ کند. ما باید بیدار کنیم نسل جدید را تا فریب دکانداران عقب مانده مذهبی را نخورند تا وارد اشتباهی که نسل های پیشین به نام دین (ایده لوژی) پوسیده و یا مکتب(ایده لوژی ) ضد بشرشدند، نشوند!! خری که کتابهای ضد بشری را حمل می کند باز هم خر است. همه آنهایی که این کتابهای نامقدس را در ذهنشان حمل می کنند هم خر هستند. ریشۀ همۀ ادیان دروغین و من درآودری، همان آیین­های موهوم خرافه­ پرستی و موهوم­ پرستی، جنایت سازی و جادوگری و دکان بازار است... تازیان همه جنایتکار بودند و هیچ ملتی در جهان بر ضد خود اینگونه نیست که ایرانی‌ است. مبارزه با خرافات و مذهب برای رهایی انسان است. آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی ..
...
◀اسلام جنایتکار است: اسلام تازیان تبهکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین است. جمهوری جنایتکار اسلامی هم برای ایرانیان جز جنایت، فحشا، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است... جمهوری جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز جنایت، فحشا، دزدی، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است...آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی ..
...
◀اگر انسان ایرانی این واقعیت را درک کند, که اسلام تحمیلی و جنایتکار تازیان ایرانی نیست و نه تنها جنایتکار است بلکه جنایت ساز نیز است؛ شاید بتواند بدون این دین پوشالی و جنایتکار تازیان آینده بهتری داشته باشد. آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی ..
...
◀در جهان بیش از سه هزار خدایان دروغین وجود دارد که اله راهزن بت سنگی تازیان جنایتکار نیز یکی از آنها است. و چون هزاران دین و خدایان گوناگون وجود دارند همگی نمی‌توانند درست باشند. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند...خدا و دین ابزاری در دست جنایتکاران، راهزنان و دزدان جهت تحمیق و جنایات بر مردم بی خرد است... نیچه میگفت خدا مرده است و باید مرده باقی بماند، من اما می گویم خدا هرگز نبود که بمیرد !! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی ..

No comments:

Post a Comment