Monday, November 16, 2015

هنگامیکه یک ملت بی تفاوت و نظاره گر می شود

´



هنگامیکه یک ملت بی تفاوت و نظاره گر می شود، مرگ تدریجی سر نوشت شان است.!!
◀ ترور و خشونت و جنایت در لجن نامه و جنایت نامه قرآن کثیف تازیان جنایتکار. محمد تازی تبهکار یک چوپان تبهکار و دروغگوی بچه باز زنباره فاسد ابله و احمق و بیسوادی بیش نبود. دین خرافات, عقب ماندگی و توهم است, دانش و خرد را جایگزین جنایات و توهمات دینی کنید. اسلام تازیان تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی نیز نه تنها جنایتکار است،جنایت ساز هم است و کسانی که از آن دفاع میکنند هم جنایتکار هستند، زیرا کسی که با جنایتکار همکاری میکند خود نیز تروریست و جنایتکار است. اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است. در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...هنگامیکه یک ملت نظاره گر می شوند، مرگ تدریجی سر نوشت شان است. بی خردی اسارت بدنبال دارد، خرد موجب آزادی و رهایی است. دین خرافات, عقب ماندگی و توهم است, دانش و خرد را جایگزین جنایات و توهمات دینی کنید. آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...☝
https://telegram.me/islamisevil
◀به برگ روشنگری ما در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید.
ترور و خشونت و جنایت در لجن نامه و جنایت نامه تازیان جنایتکار قرآن کثیف:
1 - بکشید در راه خدا که خدا به گفتار و کردار خلق شنوا و داناست. ( قرآن . سوره بقره . 244)
2 - شما ای اهل ایمان کافران را بکشید و با آنان کارزار کنید تا خدا آنان را بدست شما عذاب کند و خوار گرداند. (قرآن . سوره توبه . 14)
3 - آنان در دین شما تمسخر و طعن زنند ، آنان را بکشید که انان را سوگند استواری نیست ، تا از ترس شمشیر از طعن زدن به اسلام بس کنند. ( قرآن . سوره توبه . 12)
4 - و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه كرده اند دستشان را به عنوان كيفرى از جانب خدا ببريد و خداوند توانا و حكيم است. (قرآن . سوره مائده . آیه 38)
5 - دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه خدا مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید. (قرآن . سوره النساء . آیه 89)
6 - خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده ، آنها که در راه خدا جهاد کنند و دشمنان دین را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند. (قرآن . سوره توبه . 111)

◀محمد تازی جنایتکار یک چوپان تبهکار و دروغگوی بچه باز زنباره ابله و احمق و بیسوادی بیش نبود. هنگامیکه یک ملت بی تفاوت و نظاره گر می شود، مرگ تدریجی سر نوشت شان است. بی خردی اسارت بدنبال دارد، خرد و دانش موجب آزادی و رهایی است. دین خرافات, عقب ماندگی و توهم است, دانش و خرد را جایگزین جنایات و توهمات دینی کنید. آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...☝
https://telegram.me/islamisevil
◀به برگ روشنگری در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید.
...

No comments:

Post a Comment