Monday, February 29, 2016

قدیما که اینترنت و فیسبوک نبود



قدیما که اینترنت و فیسبوک نبود روانی ها و دیوانه ها را میبردند دیوانه خانه...!!
◀نميدانيم مسلمانان عقب مانده کثیف و خرافاتی و بیسواد و بی فرهنگ روانی تجاوزکار و بی تربیت فحاش در اینترنت و فيسبوك چه كار مي كنند.. یک موبایل دزدی در دست گرفتن آمدن فیسبوک فحاشی و مردم آزاری!! بهتر نيست بروند همان چاه جمخران یا كعبه کثیف تازیان تبهکار به شتر پرستي و بت پرستی برسند. این احمق ها از تکنولوژی و اینترنت و تمدن غرب که بشدت از آن متنفر هستند، جهت تبلیغ فساد و عقب ماندگی و خرافات خود سو استفاده میکنند!!مسلمان تازی جنایتکار کثیف عقب افتاده مردم آزار که دشمن پیشرفت و تمدن هستند را چه به اینترنت و تمدن!!؟

به برگ روشنگری در تلگرام بیوندید.
https://telegram.me/DemocracyForIran

◀چیزی که همیشه برای من تعجب انگیز بوده و است, اینکه در جهان هر چه افراد بیشتر تحصیل میکنند بیخدا تر و بی دین تر میشوند, اما در ایران افراد بر عکس بیشتر احمق تر و بیسواد تر و خرافاتی تر و عقب مانده تر میشوند! هیچ چیز در جهان مقدس نیست, کتاب های دینی همه دست نوشته افراد دروغگو و سود جو و بیسواد هستند. جنایت نامه قرآن تازیان تبهکار نیز کتاب داستان مبتذل تازیان جنایتکار جاهل و بدوی و قرون وسطایی ضد زن و ضد انسان است!! افکار کهنه و خرافی بایستی دور ریخته و فکری نو جایگزین آن گردد . هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند. کدبان موریس آریایی.. آگاهی بنیان رهایی است.

◀از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر کثافتکاری و غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است!!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....موریس آریایی...

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... نشانی برگ در تلگرام با مطالب متنوع پیش از ورود به کانال, تلگرام را بروزرسانی کنید که مطالب و فرتور ها که از پیش در گروه است را ببینید :
◀به برگ روشنگری در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید. https://telegram.me/DemocracyForIran
 —

No comments:

Post a Comment