Monday, February 29, 2016

آدم شوید




آدم شوید

دانه دانايي بكار گیاه آگاهی بر آر!!
◀مطالب زیر از آن من موریس آریایی که یک فرد حقیقی و حقوقی میباشم است. افراد بیسواد و بی هویت نام من را از زیر متن های من پاک و مخدوش کرده و مطالب من را با نام جعلی خودشان پست میکنند که اینکار جرم است, بارها نیز عنوان کردم که مطالب را با نام منبع و نام نویسنده مطلب برداشت کنید, که در گوش افراد بی فرهنگ و نادان و بیسواد و ابله نرفته و نمیرود. بخاطر همین بی فرهنگی و وحشیگری ها ایرانی هیچگاه پیشرفت نمیکند..!! از این کارهای زشت و ناپسند نکنید, این بی احترامی است و اگر سواد کافی برای نوشتن مطالب ندارید مجبور نیستید متن های مردم را به نام خود پست کنید! نام نویسنده گان مطالب را از روی متن ها پاک نکنید, مطالب ثبت شده اند و همه میدانند که نگارنده و نویسنده مطالب کیست!! صرف اینکه ما کسی را نمیشناسیم این مجوز را به ما نمیدهد که مطالب مردم را به نام خود کنیم!! مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. کدبان موریس آریایی...

روشنگری و فرهنگسازی:
◀ همانگونه که پیشتر نیز نگاشتم پناهنده ها امنیت و منافع ساختاری اروپا را به هم میریزند و اروپا را نیز ناامن میکنند, و در دراز مدت نیز معضل بزرگی خواهند شد. تازه این آغاز ماجراست!کدبان موریس آریایی- این آشغال کله ها و بیمار های جنسی عقب مانده تازی پرست پررو نمی آیند اینجا آدم بشوند این جنایت پیشه گان اسلامی از دمکراسی سواستفاده میکنند و میخواهند دیگران را هم مانند خود خرافاتی و تروریست و تبهکار کنند!کدبان موریس آریایی-اگر گوش این کثافت ها را بگیرند و و از کشورهای غربی پرت کنند بیرون درس عبرتی میشود برای این کثافت ها ی تازی پرست تا دیگر برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند. با همین نقشه های شوم این به اصطلاح پناهندگان را روانه اروپا و جهان غرب کردند, تازه اول ماجراست!کدبان موریس آریایی.از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید, اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!!کدبان موریس آریایی-بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است. کسانی هم که از این تروریست ها پشتیبانی می کنند مانند خود این ابله ها هستند. در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مردان نیز آزادی نخواهند داشت! اسلام تازیان جنایتکار ضد زن و ضد بشر است, حجاب هم یک قانون ضد انسانی است. یک مشت متعصب عقب مانده خرافاتی تبهکار میخواهند اینجا را هم به لجن بکشند!!کدبان موریس آریایی. آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی..!!

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است...!!

همه چیز از نوفل لو شاتو آغاز شد!!
عملیات تروریستی در پاریس به دست تروریست های جنایتکار اسلامی تا کنون منجر به زخمی شدن دهها نفر و کشته شدن بیش از 140 انسان بی گناه شده است!!◀چندین رشته حملات تروریستی در پاریس استادیوم فوتبال، رستوران و سالن کنسرت در فرانسه. تا این لحظه گزارش شده است که بیش از 140 تن کشته و دهها تن دیگر به گروگان گرفته شده اند. احتمال افزایش کشته شدگان بالاست. بنا به گزارش رسانه های جهانی انفجارهای گزارش شده، عملیات انتحاری بوده اند. به نظر می آید پناهنده های جدید نیز در این حملات تروریستی دست داشته باشند. در مرکز شهر پاریس نیز بیش از 100 نفر به گروگان گرفته شدند. ◀ در آلمان نیز پناهنده سوری سه بار پیاپی به سه زن به قصد تجاوز و دزدی حمله ور میشود!! اسلامییست های قرون وسطایی بدون جنگ کشورهای اروپایی را فتح و نا امن میکنند. همانگونه که پیشتر نیز نگاشتم پناهنده ها منافع ساختاری اروپا را به هم میریزند, و در دراز مدت نیز معضل بزرگی خواهند شد. این آشغال کله های پررو نمی آیند اینجا آدم بشوند این جنایت پیشه گان اسلامی میخواهند دیگران را هم مانند خود خرافاتی و تروریست و تبهکار کنند! با همین نقشه های شوم این به اصطلاح پناهندگان را روانه اروپا و جهان غرب کردند, تازه آغاز ماجراست! از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید, اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است. کسانی هم که از این تروریست ها پشتیبانی می کنند مانند خود این ابله ها هستند. در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مردان نیز آزادی نخواهند داشت! اسلام تازیان جنایتکار ضد زن و ضد بشر است, حجاب هم یک قانون ضد انسانی است. یک مشت متعصب عقب مانده خرافاتی تبهکار میخواهند اینجا را هم به لجن بکشند!!کدبان موریس آریایی- ..آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است...!!

◀ جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی، صدور فاحشه، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام و به هدر دادن ثروت هایی ملی کشور ایران کاری نکرده است..کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!

◀کدبان موریس آریایی مینویسد: خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!.

و مطالب دیگر که نام من در زیر آنها درج شده است!!

◀اگر کسی سواد کافی برای نوشتن مطالب ندارد مجبور نیست متن های مردم را به نام خود کند! و نام نویسنده گان مطالب را از روی متن ها پاک کند, این کارها بی فرهنگی و دهان کجی و توهین به زحمات و کار نویسنده است, مطالب ثبت شده اند و همه میدانند که نگارنده و نویسنده مطالب کیست!! باید از این کارهای زشت و ناپسند دست بکشند ...!! صدای اندیشه و افکار را میتوان و باید با نام نویسنده مطالب به گوش دیگران رساند و نه با نام های خودشان....!! در اینکه افراد تصور میکنند نویسنده مطلب کس دیگری است و این هیچ درست نیست. . برای مثال اگر چیزی را نیچه گفته باشد باید نام نیچه را ذکر کرد نه اینکه نام خود را بر آن گذاشت!! به این میگویند سرقت ادبی و جرم است...!! کدبان موریس آریایی.-آگاهی بنیان رهایی است...

◀ از این پس افشای نام تازی تازدگان و تازی پرستان ابله و تبهکار و عاملان رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی و همچنین سارقان ادبی در فیسبوک! بسیجی های فحاش و جنایتکار و سارقان ادبی و مطالب را در اینترنت و فیسبوک افشا خواهیم کرد!!

No comments:

Post a Comment