Monday, February 29, 2016

چند آگاهی تازه




چند آگاهی تازه
◀پس از به هدر دادن میلیارد ها دلار پول ملت ایران برای به دست آوردن سلاح های اتمی و محکم کردن پایه های رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی , و آنهمه دزدی و جنایت در ایران رژیم با خفت و خواری و توسری همه شرایط کشور های غربی را پذیرفت !! جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی، صدور فاحشه، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام و به هدر دادن ثروت هایی ملی کشور ایران کاری نکرده است..کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است...ریشۀ همۀ ادیان دروغین و من درآودری، همان آیین­های موهوم خرافه­ پرستی و موهوم­ پرستی، جنایت سازی و جادوگری است. از آن بر حذر باشید. ملتی که تاریخ خود را گم کند بیگانه پرست می شود!!کدبان موریس آریایی-در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن که ذره ای شادی و نشاط را برای مردم بر نمی تابند.کدبان موریس آریایی .. آگاهی بنیان رهایی است...

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است....

◀نشانی برگ ما در تلگرام با مطالب متنوع پیش از ورود به کانال, تلگرام را بروزرسانی کنید که مطالب و فرتور ها که از پیش در گروه است را ببینید : +به برگ روشنگری در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید. https://telegram.me/DemocracyForIran
...

رژیم ایران برای اجرای توافق چه محدودیت هایی را پذیرفت؟

اراک
رژیم ایران قلب رآکتور آب سنگین اراک را از آن خارج کرده و در منافذ آن هم سیمان ریخته، به طوری که بعدا قابل استفاده نباشد. رژیم ایران متعهد است که به ساخت مجتمع سوخت اراک ادامه ندهد و موجودی سوخت و مجتمع تولید آن را تا آماده شدن رآکتور جدید زیر نظارت آژانس قرار دهد. ایران باید در خطوط تولید سوخت تغییرات فنی ایجاد کند تا متناسب رآکتور جدید شود. ایران متعهد است که در اجرای محدودیت ۱۵ ساله تولید آب سنگین، موجودی آب سنگین و میزان تولید آب سنگین در کارخانه اراک را به آژانس گزارش دهد و اجازه نظارت آژانس بر ذخیره و تولید را فراهم کند. این نظارت در صورت درخواست آژانس از طریق بازدید از کارخانه اراک صورت خواهد گرفت.

نطنز
رژیم ایران در ماه‌های اخیر تعداد دستگاه‌های غنی سازی در تاسیسات نظنز را کاهش داده و شماری از آنها را به انبار منتقل کرده است. بنا به توافق ایران باید تعداد دستگاه‌های IR-1 را در تأسیسات غنی سازی نطنز به ۵۰۶۰ عدد و سطح غنی سازی را به ۳.۶۷ درصد کاهش دهد.
رژیم ایران همچنین باید محدودیت های پیش بینی شده در مورد تحقیق و توسعه ماشین های غنی سازی را اعمال کند و و ماشین های اضافی را باز و به انبار منتقل کند و تحت نظارت پیوسته آژانس قرار دهد.

فردو
رژیم ایران متعهد شده است که تمام فعالیت های غنی سازی اورانیوم و تحقیق و توسعه مرتبط با غنی سازی و کار با مواد هسته ای را در تأسیسات فردو متوقف کند. تنها ۱۰۴۴ ماشین IR-1 در تأسیسات فردو به صورت نصب شده باقی می ماند که با ترتیب خاصی تنها برای تولید ایزوتوپ های پایدار مورد استفاده خواهد بود. بقیه ماشین ها باید باز و به انبار منتقل شود و تحت نظارت آژانس قرار گیرد.

بازرسی‌های آژانس
رژیم ایران متعهد شده که مدالیته ها و ترتیبات خاص تأسیسات اتمی برای فراهم آوردن زمینه فعالیت های شفافیت ساز آژانس را تکمیل کند.
ایران اعلام کرده است که از روز اجرای توافق هسته‌ای پروتکل الحاقی و بند اصلاح‌شده ۳.۱ در توافق پادمان را اجرا می کند.

ذخایر اورانیوم
رژیم ایران در ماه‌های اخیر ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده خود را کاهش داده است. بنا به توافق ایران می تواند معادل ۳۰۰ کیلوگرم گاز UF6 با غنای تا ۳.۶۷ درصد اوانیوم غنی شده ذخیره کند. ذخایر مازاد بر آن باید یا به سطح غنای طبیعی رقیق شود، یا در عوض تحویل اورانیوم با غنای طبیعی، به خارج فروخته شود. گروه ۱+۵ باید به ایران کمک کند تا قراردادی برای این تبادل با یک نهاد خارجی منعقد کند.
تمام اکسید اورانیوم غنی شده ایران که غنای آن بین ۵ تا ۲۰ درصد است باید به صفحه سوخت قابل استفاده در رآکتور تحقیقاتی تهران تبدیل شود.

محدودیت‌های برنامه هسته‌ای ایران
رژیم ایران در مقابل لغو یا تعلیق تحریم‌ها از طرف قدرت‌های جهانی، پذیرفت که برنامه هسته‌ای خود را به شکل چشمگیری محدود کند تا تضمین دهد در دوره اجرای توافق توان ساخت تسلیحات هسته‌ای را نخواهد داشت.
...
آگاهی جدید
آمریکا تحریم‌های تازه موشکی علیه ایران اعمال کرد!!
آمریکا تحریم‌های تازه موشکی علیه ایران اعمال کرد!!

یک روز پس از اعلام اجرای توافق هسته‌ای ایران، وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های تازه‌ای را در واکنش به آزمایش‌ موشکی اخیر ایران علیه چند فرد و موسسه وضع کرده است. بنا بر اعلام دولت آمریکا هفت فرد و ۳ موسسه مظنون به ارتباط با برنامه موشکی رژیم ایران به فهرست تحریم‌های آمریکا اضافه شده‌اند و از دسترسی به سیستم بانکی این کشور محروم خواهند شد. شش ایرانی، نام یک شهروند چینی هم در فهرست تازه تحریم‌ها دیده می‌شود. دو شرکت از میان سه موسسه تحریم‌شده در هنگ‌کنگ و سومی در امارات متحده عربی ثبت شده است. خبر تصمیم آمریکا برای افزودن اسامی تازه به فهرست تحریم‌های موشکی در واکنش به آزمایش‌های اخیر در ایران در آخرین روزهای سال گذشته میلادی منتشر شد. اما یک روز بعد گزارش شد که کاخ سفید تصمیم گرفته است که اعمال این تحریم‌ها را به تعویق بیندازد.

خیرگزاری رویترز دیروز در گزارشی دلیل تعویق این تحریم‌ها را تهدید وزیر خارجه ایران عنوان کرده بود که درباره به خطر افتادن مبادله زندانیان با آمریکا در صورت اعمال تحریم‌های تازه به همتای آمریکایی‌اش هشدار داده بود. تحریم‌های تازه امروز یکشنبه ۱۷ ژانیه (۲۷ دی) ساعتی بعد از آن منتشر شد که زندانیان ایرانی-آمریکایی آزادشده در ایران، خاک این کشور را ترک کردند.
رویترز

شاه با هیچ کشوری دشمن نبود اما ابهت، قدرت و عظمت خودش را داشت، خمینی جنایتکار اعتراض کرد که شاه خائن به ملت است!!...اما پس از سی وهفت سال جنایت و خفت و به کشتن دادن جوان های کشور، اینها بر میگردند به ۳۷ سال پیش و پس از این همه سال به قیمت ویرانی کشور به روسیه وآمریکا دست دوستی دراز میکنن و نقاب از چهره ها برمیدارند!!اسلام جنایتکار است
...

No comments:

Post a Comment