Monday, February 29, 2016

فرهنگ خشم و آزار رسانی


Babak Persa
در همه کشورهای پس مانده و درمانده اسلامی، فرهنگ خشم و آزار رسانی ، با فراگیری و آموزش و پرورش یافتن از دستورات الله خشمناک محمد، در اسلام و قرآن بیابانی محمد، که بازگو کننده فرهنگ کینه توزی و بیزاری و گردن زنی و کشتار گری و غنیمت گیری و برده گیری و تجاوز گری و زن ستیزی و نامهربانی راهزنان شمشیر بدست تازی بیابانی است، رفتار و کردار و زندگی هم زیستی مردمان اسلام زده ترسان و لرزان را به تاریکی و سیاهی کشانده است و هر گونه مهر و مهربانی با جانوران بی آزار را هم از آنان گرفته است .

- سگی را لقمه هرگز فراموش نگردد - گر زنی صد نوبتش سنگ.

- سگ حق شناس، به از آدم ناسپاس ( سعدی )
,,,

جهت آگاهی همگان این صفحه به هیچ گروه، دسته، و یا فرقه ای تعلق ندارد و کامنت های انگ و منگ و ابلهانه و بی ادبانه، غیر منطقی و مغرضانه و همچنین کامنت های تازی پرستان ابله و نادان و بیسواد و همچنین بسیجبان مزدور و جنایتکار رژیم در اینجا پاک میشوند. کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!

روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran —

No comments:

Post a Comment