Tuesday, January 24, 2017

اسلام تازیان یک دین جنایتکار و من در آوردی است

Image may contain: text




👈 اسلام تازیان یک دین جنایتکار و من در آوردی است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است، کتاب تازیان بی فرهنگ هم یک کتاب بی ارزش و ضد بشری است که باید سوزاند.آنچه را اسلام جنایتکار برای ایرانیان در طول ۱۴۰۰ سال تاریخه ننگینش انجام داده روشن است اسلام جنایتکار فرهنگ پیشین ایران را کفر حساب کرد و قوانین آن را فاسد (رفتار نیک گفتار نیک و پندار نیک) و احکام جنایتکار خود را جانشین آن کرد (حد, تبعیض، قتل، شکنجه، قطع سر، قطع دست و پا سنگسار و حتا از بکارت دخترانی که باید طبقه احکام اسلام جنایتکار کشته میشدند هم نگذشت) دیگر چه کمی در اسلام فاسد دیده میشود. کدبان موریس آریایی ایرانی نخست ایرانی است و دوم باز هم ایرانی است. ایرانی تازی نیست. اسلام جنایتکار تازیان هم باید برود به همان جا که عرب وحشی نی انداخت. اسلام تازیان جنایتکار کاملترین مذهب زور و تجاوز و جنایت است.کدبان موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است...👈دین یعنی خرافات و عقب ماندگی و اگر این خرافات برای اعمال قدرت بر گروهی در یک جامعه به کار برده شود این موضوع بسیار خطرناک تر میشود. مانند همین وضعیت جنایت، فساد، بی تمدنی، دکان بازار و فریبکاری دین در ایران... قدرت موجب فساد مي شود و قدرت مطلق فساد مطلق مي آورد. محدودیت ها در جامعه نیز فساد مطلق مي آورد. ممنوعیت های بیجا همیشه نتیجه عکس خواهد داشت و در عمل نتيجه انحصار و محروميت جنایت و فساد خواهد بود. در جهان بیش از سه هزار خدایان دروغین وجود دارد، خدا نیز ابزاری در دست تبهکاران، راهزنان و استثمارگران جهت تحمیق و جنایت بر مردم بی خرد است. من فقط به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند... آن چه خدایی است که نتوانست یک خدا و یک دین بوجود بیاورد!! آگاهی بنیان رهایی است-موریس آریایی... 👈آدم حسابیا مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!!موریس آریایی... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی: https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
نویسنده کدبان موریس آریایی
 ◀اشخاص نادان همیشه به خود اعتماد دارند اما تمام وجود افراد دانا و فهمیده را شک و تردید فرا گرفته است.برتراند راسل
 ◀کسانیکه می توانند تو را باورمند به چرندیات مذهب کنند، می توانند تو را وادار به انجام کارهای جنایتکارانه و وحشیانه کنند.ولتر
+++
+++
 Damn Islam is crap because it promotes ignorance and violence....Burn that piece of shit,burn it

👈کتاب بی ارزش قرآن تازیان تبهکار، نوشته فردی بیمار روانی، و جنایتکار است، که در آن پر از تضاد و تشویق تازیان به کشت و کشتار و جنایت است و از این چرندیات و یاوه سرا یی ها در آن زیاد یافت میشود، که با ادبیاتی بسیار ضعیف هم نوشته شده است. هیچ کتابی از آسمان نیامده است، اینها همه نادانی و جهالت است. تمام فاشیست ها و جنایتکاران جهان میگفتند کسی نمیتواند حکومت آنها را سربگون کند ، اما دیدیم که چگونه به زباله دانی تاریخ پرتاب شدند. جمهوری جنایتکار اسلامی هم دیر یا زود به همان جایی خواهد رفت، که دیگر ستمگران و جنایتکاران رفتند. مرگ برآخوندان فاسق و فاسد و همچنین مرگ بر جمهوری جهل و جنون و جنایتکار اسلامی، بیش باد و کم مباد... ادیان همه خرافات و من درآوردی هستند. ... آن چه خدایست که نتوانست یک دین درست کند...اسلام جنایتکار تازیان مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده. آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند.اسلام جنایتکار تازیان همین است, جمهوری جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز قتل, کشتار ,غارت,سنگسار, فساد, فحشا, تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده, اسلام تبهکار یک دین جنایتکار و من در آوردی تازیان سوسمارخور است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است.کتاب تازیان هم یک کتاب بی ارزش و ضد انسانی است که باید سوزاند..نه به اسلام جنایتکار و تبهکار ,نه به جمهوری جنایتکار اسلامی و نه به اعدام.....آگاهی بنیان رهایی است..موریس آریایی...
گــر مــن ز می مغانه مـستم هستم
گر کافر و گبر و بت پرستم هستم
هر طایفه ای بمن گــمـانی دارد
من زان خودم چنان که هستم هستم
........................................

No comments:

Post a Comment