Saturday, January 28, 2017

نیک‌پی، شهرداری که به اتهام

Image may contain: 2 people, text


نیک‌پی، شهرداری که به اتهام حل نکردن معضل ترافیک تهران "تیرباران" شد!!
شهرداری که به اتهام حل نکردن معضل ترافیک تیرباران شد
نیک‌پی از شهریور ۱۳۴۸ تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۸۹۹ ماه شهردار تهران بود.
 وب‌سایت شهرداری تهران، فعالیت‌های غلام‌رضا نیک‌پی را این‌گونه نام برده است:
ساخت ۷۷ مجسمه و استقرار آ‌ن‌ها در شهر، طرح احداث چهار واحد مسکونی در اراضی خارج از محدوده، تغيير نام رفتگر به کارگر خدمات شهری، ايجاد قسمت در آمدهای عمومی، ايجاد سازمان اداره کل بودجه، جانشين‌نمودن اتوبوس‌های لوکس به جای مينی‌بوس،تخصيص مبالغی برای ايجاد ساختمان و نگهداری اطفال معلول، اصلاح سازمان شهرداری پايتخت، تخصيص مبالغی برای احداث سيل‌بند غرب تهران، تجديد ساختمان مغازه‌های موجود شهر که قبل از تصويب طرح جامع وجود داشته است، ايجاد ساختمان اداره کل مکانوگرافی و آمار ۱۳۵۱، ايجاد پارک نياوران، ايجاد سازمان امور بازرسی،ايجاد سازمان موتوری، تغيير سازمان کشتارگاه و سردخانه تهران، تجديد نظر در سازمان معاونت شهر سازی و برنامه‌ريزی و شهرسازی مناطق،احداث پارکينگ‌های منطقه‌ای در جنوب خيابان تخت جمشيد ،ايجاد خانه‌های سازمانی و آپارتمان‌سازی برای کارمندان شهرداری، مصرف ۵۰ ميليون ريال اعتبار دولت جهت امور عمرانی و تنظيف جنوب شهر، احداث پارک و ساختمان درياچه مصنوعی در جنوب ميدان شهياد ،طرح ايجاد خانه‌های سازمانی جهت کادر افراد پليس اداره راهنمائی و رانندگی پايتخت و طرح خانه‌های سازمانی، آسايشگاه سيصد تختخوابی سالمندان و حمام در کهريزک.
 و همچنین ساخت اتوبانها و پارکها ، تدوین طرح جامع شهر تهران ، اخذ عوارض شهري ، اخذ عوارض از کاميونها و اتوبوسهای غير کرايه اي و پلاک سفيد ، احداث پارکينگ ، تعيين حريم شهر تهران ، ايجاد کارخانه تبديل زباله به کود ، تاسيس آزمايشگاه مکانيک خاک و ايجاد سازمان عمران و نوسازي اشاره کرد.
 شورشیان و انقلابیان جنایتکار و تبهکار اما همه‌ی خدمات نیک‌پی را نادیده گرفتند و او را به اتهاماتی واهی مانند «حل‌نکردن معضل ترافیک تهران» و «هم‌کاری با استعمار غرب و نظام پهلوی» در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه ۱۳۵۸ تیرباران کردند.
👈نترسید به مطالب لایک بزنید، سنگ نمی شوید!! آگاهی بنیان رهایی است...
👈ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
👈آدم حسابیا مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!!
👈بیسوادی, خرافات, حماقت و نادانی و خشو نت با هم ترکیب بسیار خطرناک و بدی است. باید با تکرار؛ بعضی اندیشه و فکرها را وارد کله پوک دیگران کرد!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی☝️... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
نویسنده کدبان موریس آریایی
+++
 +++

No comments:

Post a Comment