Saturday, January 28, 2017

به احترام آتش نشانان ایرانی

No automatic alt text available.


به احترام آتش نشانان ایرانی
 به یاد ساختمان پلاسکو در تهران که امروز به دنبال یک آتش سوزی فرو ریخت و به یاد کسانی که جان خود را از دست دادند. سازنده این ساختمان حبیب القانیان پس از شورش ننگین و سیاه توسط خلخالی جنایتکار اعدام شد.
 ساختمان پلاسکو، ساختمانی در ضلع شرقی چهارراه استانبول، تهران بود. از این ساختمان ۱۷طبقه به‌عنوان نخستین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران یاد می‌شد. این ساختمان که در سال ۱۳۳۹ ساخته شده بود پس از ۵۶ سال، در روز پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۴۰۰ واحد تجاری در آن نابود شد. ساختمان پلاسکو درحالی پس از ۳٫۵ ساعت سوختن، فروریخت که هنوز تعداد زیادی آتش‌نشان درحال مهار آتش‌سوزی، در بیرون و داخل ساختمان بودند.
 ساختمان پلاسکو توسط القانیان، رئیس انجمن کلیمیان تهران و مالک شرکت پلاسکو، بزرگترین کارخانجات صنایع پلاستیک‌سازی ایران، ساخته‌شد. گفته می‌شد که آخوند های جنایتکار در مخالفت با ساخته‌شدن بلندترین ساختمان تهران توسط یهودیان ایرانی، ابراز مخالفت و نارضایتی کرده‌بود. مادر قحبه ها با همه چیز مخالف هستند!!
ساختمان پلاسکو - چهارراه استانبول دهه 40 خورشیدی
.
 این ساختمان دومین بنای بلندمرتبه و دارای آسانسور در ایران و نخستین بنای بلندمرتبه دارای اسکلت فلزی است. این ساختمان ۱۵ طبقه در سال های ۱۳۳۹ تا ۱۳۴۱ توسط مهندسین اسراییلی ساخته شد. مساحت کل زیر بنای ساختمان ۲۹۰۰۰ متر مربع است و طبقات اول تا چهارم این ساختمان دارای مساحت بیشتری نسبت به سایر طبقات می باشند.این ساختمان پس از انقلاب سیاه توسط بنیاد مستضعفان (بنیاد دزدان ) مصادره شد. ساختمان پلاسکو به حبیب القانیان مالک شرکت پلاسکو، کارخانجات بزرگترین صنایع پلاستیک ایران، تعلق داشت. اِلقانیان (۱۲۸۸-۱۳۵۸) معروف به رییس انجمن کلیمیان تهران و سرمایه دار بزرگ ایرانی یهودی بود. القانیان یکی از نخستین غیر نظامیان و نخستین یهودی اعدامی پس از انقلاب ویرانگر بود. رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی در ابتدا درخواست خویشان القانیان برای تحویل جسد وی را برای خاکسپاری رد کرد. با میانجی‌گری خاخام یدیدیا شوفط و سایر رهبران جامعهٔ کلیمی تهران دولت اجازهٔ دفن وی را در انتها داد.
تاریخ در تصویر
 پ.ن:در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است!! نفرین ابدی بر به وجود آورندگان آن باد ...
آگاهی بنیان رهایی است.
برگ خیال انگیز  Published by Moris Aryai · March 2, 2014 ·
https://www.facebook.com/125425584164351/photos/a.125430334163876.9782.125425584164351/730524690321101/?type=3&theater


👈در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...کدبان موریس آریایی.. اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است.کدبان موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...✔ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....
کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکس که نداند و نخواهد که بداند حیف است چینین جانوری زنده بماند
 +++

No comments:

Post a Comment