Sunday, February 26, 2017

تفاوت یک رهبر ملی و یک رهبر فاشیست مذهبی جنایتکار

Image may contain: 1 person, text


تفاوت یک رهبر ملی و یک رهبر فاشیست مذهبی جنایتکار
:
هنگامیکه خمینی جنایتکار کثافت پس از 155 سال خوردن و خوابیدن در عراق و سپس از زیر درخت سیب در حومه پاریس با هواپیمای ویژه به ایران باز می گشت، در پاسخ این پرسش که چه احساسی دارد گفت: «هیچ!» 
:
 رضا شاه بزرگ که پس از طی راه پر مشقت خوزستان و دفع فتنه خزعل با درشکه از راههای خاک آلود عراق پس از چند هفته به میهن باز می گشت، می گوید: «جبال برف آلود ایران مدتی بود که نمایش داشت و افق بی تغییر عراق را چون دیواری جلیل و مزین به آسمان مربوط می ساخت. اما درشکه در رسانیدن ما به خاک وطن، مثل این بود که تعللی دارد یا شدت شوق، حرکت او را در چشم من کُند و تعلل آمیز جلوه گر می ساخت... عاقبت به خاک ایران رسیدیم.
 چنان شور و سروری در من ایجاد گردید که بی اختیار از درشکه فرود آمده بر خاک افتادم و بر زمین بوسه دادم. در هیچ واقعه این قدر رقت نکرده بودم. خاک این سرزمین مقدس، گویی توتیایی بود که چشم انتظار کشیده ما را روشنی بخشید... از حب وطن راسخ تر هیچ ریشه محبتی در قلب انسان فرو نرفته است... عمر بدهد که این وطن جذاب و عزیز را به قدری آباد کنم که حتا خائنان راحت طلب سست عنصر عیاش [ کنایه به احمد شاه ] هم آن را ترک نگویند و خارجه را بر آن ترجیح ندهند».
+++

آفرین به رضا شاه بزرگ
 اقرار به بی دینی و بیخدایی رضا شاه بزرگ در سایت حکومتی/ موریس آریایی
نظر رضا شاه بزرگ در باره نماز و روزه و آخوندهای جنایتکار
 سایت حکومتی مشرق: تاج ملوک آیرملو، همسر دوم رضا شاه و مادر محمدرضا پهلوی در خاطرات خود درباره اعتقادات رضاشاه می‌نویسد: رضا اهل نماز و روزه نبود و برای خودش استدلالاتی داشت که با ما در میان می گذاشت. رضا می گفت مگر خدا عرب هست که ما باید روزی ۵ نوبت با او عربی صحبت کنیم؟! روزه هم نمی‌گرفت و می گفت انسان هر وقت گشنه می‌شود باید خوراک بخورد و گرنه دچار مریضی خواهد شد!

همسر رضا شاه افزود: بعدها که حکومت قدرت و قوام زیادتری پیدا کرد، رضا اظهار داشت که می‌خواهد جلوی این آخوندبازی‌ها را بگیرد. آنها هم متوجه شده بودند رضا برخلاف قاجارها میل دارد ایران را به درجه ممالک پیشرفته اروپایی برساند و بساط اینگونه مراسم مذهبی را جمع‌ کند.

پ٠ن
 کدبان موریس آریایی مینویسد: رضا شاه بزرگ ناجی ایران بود. و ایرانیان را از قرون وسطا به سوی آدمیت و جهان متمدن رهنمون شد. بزرگ مرد تاریخ ایران زمین و از جمله نوادری که تاریخ جهان به خود دیده است. رضا شاه کسی بود که دست آخوندان تبهکار را از جان و مال و ناموس مردم کوتاه کرد، در مکتب خانه های قرون وسطایی را بست و درب دانشگاه ها را جهت کسب خرد و دانش و آبادانی ایران به روی ایرانیان حق ناشناس باز نمود!! موریس آریایی- رضا شاه به زنان آزادی داد و ایران را از تجزیه و جنگ نجات داد و مدرنیته را در کشورمان پایه ریزی کرد. چرا بعضی ها خودتان را فریب میدهید و از چیزی کورکورانه حمایت میکنید که میدانید سراسر دروغ و فساد و جنایت است. اسلام تازیان تبهکار و جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند.موریس آریایی- اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. انقلاب ویرانگر و ایران بر باد ده و جمهوری جنایتکار اسلامی هم برای ایرانیان جز جنایت، فحشا، اعتیاد، قتل، اسید پاشی، کشتار، غارت، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است. شاهان پهلوی خواهان سر افرازی و سربلندی ایران و ایرانی در جهان بودند، آن چیزی که هم اکنون وجود خارجی ندارد، رژیم تروریستی و جنایتکار جمهوری اسلامی چهره بسیار خشنی را از ایرانیان به جهانیان معرفی کرد و هم اکنون ایرانی به عنوان تروریست در جهان شناخته میشود !!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
روشنگری با موریس آریایی
http://morisaryai.blogspot.de/

کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر

👈آدم حسابیا مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!! 👈هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی-بیسوادی, خرافات, حماقت و نادانی و خشو نت با هم ترکیب بسیار خطرناک و بدی است. باید با تکرار؛ بعضی اندیشه و فکرها را وارد کله پوک دیگران کرد!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی☝️موریس آریایی... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی: https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر

👈پذیرش مذاهب و خدایان دروغین از روی ترس و بیسوادی و باور نادرست و غلط به جهان پس از مرگ ناشی می شود, که هیچ مبنای عقلانی و وجود خارجی ندارد, که اگر اینچنین است باید برای همه جانداران نیز جهان پس از مرگ وجود داشته باشد. انسان نیز یک جانور دو پا است و مانند همه جانوران دیگر با مرگش همه چیز به پایان میرسد.موریس آریایی- اگر جهل از طبیعت موجب تولد خدایان شد، دانش از طبیعت موجب نابودی خدایان میشود. دانش و آگاهی و خرد بهترین سلاح در برابر بیسوادی و خرافات و بی خردی است!! هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر- آگاهی بنیان رهایی است...نترس... اندیشه کن!!

روشنگری با کدبان موریس آریایی
http://morisaryai.blogspot.de/

+++
 +++

No comments:

Post a Comment