Sunday, February 12, 2017

خجالت هم خوب چیزی است

Image may contain: 1 person, text



خجالت هم خوب چیزی است!!

در خـــاطـــرت مانده، آن شب که تو را کردم 
در گوشه این خــــانه، از خواب شبـــت بیدار؟
گفتم که بخـــور این را، ســرخ است و پر از آب است
این سیب خودم چیـــدم، از آن طــــــرف دیــوار
خوردی و خوشت آمد، خنده به لبت آمد
گفتی که بکـــن حالا، تعـــریف از آین دیـدار
یادش همی خوش بــــــاد، میدادی ومیکـــردم
تو درس محبـت را، من گوش به این اقــرار
من عاشق و تو عاشق، گفتم که بده
دادی و آنگاه فشردم،من دسته رو را ای یار
شب بود نفهمیدی، در پشتـــه تو بنشستـــم
تا صبح تو را کردم، هــر لحظه بسیـــار
یه لحظه نفهمیدم، آب آمد و رویت ریخت
فنجان چپه شد یک دم،از دست منه بیمار
انگشــت خود آوردم، کردم همگــی سیخش
تا بهر تو بر چینم، یک شاخه گل تبدار
در دست تو نسپرده، تو داد زدی ای وای
گفتی که بکش بیرون، از ناخن من این خار
چون پرده به بالا رفت، تو داد زدی در دم
بیرون همه روشن هست، از نور چراغ انگار
گفتم که برو آنور، برگرد و بکش پایین
از پنجره آن پرده، کین نور دهد آزاد
آن شب شب خوبی بود، هی کردم و هی دادی
من گریه برای تو، تو عشق به این دلدار
ایرج میرزا

خاک بر سر فاسد و منحرف شان
"📢 ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي  مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و گجستک و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان يعني جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز فساد، دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان، زندان و اعدام کاری نکرده است.کدبان.موریس آریایی - آگاهی بنیان رهایی است...
آدم حسابیا مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!!موریس آریایی... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی: https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
نویسنده کدبان موریس آریایی
👈دین جنایتکار تازیان تبهکار در جنایت و فساد و ترور کامل است. اسلام جنایتکار تازیان + آخوندان فاسد و تبهکار برابر است با جنایت، فساد، اعدام ، فقر، فحشا، زن بازی، بچه بازی، خفقان، استبداد، حجاب اجباری، مرد سالاری، فشار، سنگسار، ناعدالتی، نابرابری، تجاوز، و ارتجاع کثیف دینی و سیاسی.... موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...
از بند خرافات رها باید شد
از گفته این و آن جدا باید شد
نادانی و بند بندگی پاره کنیم
باید به خود آییم رها باید شد
 +++

No comments:

Post a Comment