Sunday, February 26, 2017

تجاوز ۱۱ نفره به کودک کار باعث مرگ او شد




با افشای این موضوع، شاهد حادثه بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و اطلاعاتی را به پلیس ارایه داد که به سرنخی برای دستگیری متهمان تبدیل شد و کارآگاهان در دو روز گذشته توانستند ۱۰ نفر را در این خصوص دستگیر کنند، اما از غدیر ردپایی به دست نیامد. این ۱۰ افغان که از کارگران غیرمجاز هستند، در بازجویی‌ها اعتراف کردند پسر نوجوان را به قصد تعرض ربودند و دسته‌جمعی به وی تجاوز کردند و این پسر ناگهان از حال رفت و فوت شد. متهمان ادعا کردند جسد را در یک پتو پیچیدند و در زیرزمین خانه پنهان کردند
http://www.iranglobal.info/node/58944

افغانی های بی فرهنگ و تبهکار دوباره در ایران جنایت کردند
جنایت دیگر مسلمانهای وحشی و جنایتکار افغانی بی فرهنگ در ایران

بیشتر افغانی ها در ایران مجرم و جنایتکار هستند و از بام تا شام خلافکاری و کار های جنایی میکنند.. کافیست در اینترنت در باره جنایت های افغانیها در ایران جستجو کنید, ۱۰۰ ها هزار پرونده جنایی از آنها به دست خواهد آمد, از دزدی گرفته تا ضرب و شتم و تجاوز و قتل آنها در ایران. وظیفه مهمان این است که به قوانین و مهمان نوازی مردم کشور میزبان احترام قائل شود و نه بر عکس, برای کسی نیز دعوت نامه ارسال نشده است که به ایران بیایند و به جای سپاسگزاری جنایت کنند هر کسی نیز در هر جای جهان با قوانین مردم کشور میزبان نمیتواند خود را وفق بدهد باید به کشور خودش برگردد هیچ اصراری در ماندن آنها نیست. شما حق ندارید در ایران پررو گری و دست به جنایت بزنید. در اینجا پرسش در این است که چرا هنگامیکه جنایتی بر ضد ایرانیها در ایران به دست جنایتکاران افغانی رخ میدهد, هیچ افغانی از ایرانیها دفاع نمیکند بر عکس به ایرانیها هزار فحاشی های رکیک و بد و بیراه نیز میگویند که برازنده خود آنهاست, نگاهی به بی بی سی (بی بی سکینه) بیاندازید, افغانی عقب افتاده و وحشی هم برای ما آدم شده- بجای اینکه این وحشی ها حق شناس و حق سپاس مردم و کشور ایران باشند که به آنها کار و پناه و جا و مکان داده اند , در ایران دزدی و جنایت و تجاوز و آدمکشی میکنند. از یک مشت بی فرهنگ جنایت پیشه تازی پرست عوضی انتظاری بیش از این نیست!! روی سخن من بیشتر با ایرانیها است بیایید بیشتر به فکر فرهنگ و کشور خودتان باشید و دست کم از دیگران یاد بگیرید که با هم اتحاد داشته باشید و پشتیبآن یکدیگر باشید. برای مثال در همین جهان مجازی پیش آمده است که به مطالب این برگ توهین شده است اما هیچکس در مقام پاسخگویی بر نیامده است همه ملیت ها در همه زمینه ها پشتیبان یکدیگر هستند بجز ایرانی , تا اینگونه است دیگران نیز به ما بی احترامی و بی ادبی خواهند کرد. در همه جای جهان اگر کسی قوانین کشور میزبان را رعایت نکرد و دست به جنایت و دزدی و کثافت و بی فرهنگی و وحشیگری زد باید از کشور اخراج کرد!! این وحشیها و بی فرهنگها ی پررو ی عوضی آدم بشو نیستند و اینها را هم باید از ایران بیرون انداخت. نمونه یکی از جنایات بیشمار افغانیها در ایران در زیر میاید!!
جنایت دیگر مسلمانهای وحشی و جنایتکار افغانی در ایران!!
تجاوز 25 افغانی جنایتکار به دختر پی پناه ایرانی در یزد:
دو روز پیش در بلوار استقلال یزد دختری 16 ساله توسط عده ای افغانی (فاحشه زاده های مغول) مادر قحبه ربوده شده و توسط 25 نفر از افغان ها مورد تجاوز قرار گرفته و سپس به قتل رسیده. پلیس تا کنون 17 نفر از افغانی ها رو دستگیر کرده . امشب از ساعاتی پیش مردم با هجوم به خانه ی افغانهای وحشی و بی فرهنگ درگیری رو شروع کردند و خواهان خروج تمامی افغان ها از شهر شدند درگیری به شدت بالا بوده و آن منطقه به شکل منطقه جنگی سنگر بندی شده تعدادی از خانه های افغانها به آتش کشیده شده . خبر واقعیت دارد هر چند که کتمان میکنند و از سوی نیروی انتظامی یزد رژیم نیز تایید شده است.
فیلم تجاوز گروهی افغانی های کثافت جنایتکار بی فرهنگ به یک دختر ایرانی دل هر انسانی را بدرد می آورد!!
http://www.liveleak.com/view?i=5aa_1323216850&safe_mode=off
افغانی های ابله بیسواد و عمله های دروغگوی احمق و نادان بجای فحاشی به مردم در اینجا به هم ملیت های بی فرهنگ و جنایتکار و عوضی تون یاد بدین تا از این کثافت کاری ها و گوه خوری ها و بی تمدن گریها و جنایت ها در ایران مرتکب نشوند!!

هنگامیکه فساد و جنایت در یک جامعه نهادینه گردد جان انسان ها نیز در آن بی ارزش میشود. اسلام جنایتکار تازیان مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده. آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام  تازیان  همین است, ...اسلام جنایتکار تازیان برای ایرانیان جز قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان کاری نکرده ،اسلام تبهکار تازیان یک دین فاسد ، جنایتکار و من در آوردی است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است، جمهوری جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز اعتیاد, قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است. کتاب تازیان هم یک کتاب بی ارزش و ضد بشری است که باید سوزاند. از تجاوز به دختران خُرد سال و تجاوز به مردان گرفته تا شکنجه وحشیانه از سنگسار زنان تا قتل فجیع مخالفان در خانه های خود، از قطع دست و پا، در آوردن چشم ها از حدقه، انداختن افراد از ارتفاع تا ... همه و همه مشخصات عملی و حقوقی اسلام است،پس اسلام جنایتکار تازیان است.هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است . . .....
 روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزش گذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- نویسنده و روشنگر...
آگاهی بنیان رهایی است.....

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIra
افغانی های بی فرهنگ و ابله بیسواد فحاش و عمله های دروغگوی احمق و نادان بجای فحاشی به مردم در اینجا به هم ملیت های بی فرهنگ و جنایتکار و عوضی تون یاد بدین تا از این کثافت کاری ها و بی تمدن گریها و جنایت ها در ایران مرتکب نشوند!!
نميدانيم مسلمانان کثیف و افغانی های بیسواد و بی فرهنگ تجاوزکار و بی تربیت فحاش در فيسبوك چه كار مي كنند.
یک موبایل دزدی در دست گرفتن آمدن فیسبوک فحاشی و مردم آزاری
بهتر نيست برن همون افغانستان عقب مانده یا كعبه کثیف به شتر پرستيشون برسن.
افغانی عقب افتاده آدمکش و مسلمان تازی جنایتکار کثیف عقب افتاده مردم آزار را چه به تمدن !!؟
باید گوش این عمله های حمال را گرفت و از ایران بیرون کرد.
این وحشی های بی فرهنگ تا کنون هزاران ایرانی را کشتند!! عمله های حمال دروغگو ی افغانی جنایت میکنند یک چیزی هم طلبکار هستند!!
✔خشونت و جنایت مذهبی، جهل مطلق است.....یک چراغ دریایی شوید و با ذهن و خردتان در پخش نور مشغول بمانید و شما از هیچ چیزی نخواهید ترسید....!!
✔آزاد و رها نخواهیم شد تا هنگامیکه به سرنوشت ملت و کشور خود بی تفاوت هستیم!!کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است..

کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر

...

No comments:

Post a Comment